Gå til innhold

Rekkehus eller enebolig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er best med små barn, og senere tenåringer? Med rekkehus blir det mer økonomisk romslighet, men mindre privatliv, tenker jeg. Andre faktorer jeg ikke har tenkt på?

Anonymkode: a4d22...a56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rekkehus da er du fanget mellom to kuksugere, den ene bråker som et helvette og den andre klager på at du bråker. De griller, drikker og spyr i buskene dine. Ville aldri bodd i rekkehus.

Skrevet

Bor selv i tomannsbolig/rekkehus. Det vil si at huset vårt er på ene siden, så garasjen vår, så naboens garasje, så naboens hus. Så husene våre er jo bygd sammen, men føler likevel at vi bor i enebolig. Hadde ikke orket å bo noe tettere på folk, da jeg ikke liker det å være vegg i vegg og at noen følger med på "alt" en gjør. Men vi har det mer romslig økonomisk enn om husene våres hadde vært på hver sin tomt. 

Skrevet

Sparer noe strøm i et rekkehus også.

Men velger enebolig.

AnonymBruker
Skrevet

Enebolig ! Skal selge rekkehus - holder på å bygge enebolig - ser frem til privat liv og bråker mye vi vil! 

Anonymkode: 5d683...ec1

Skrevet

Jeg vokste opp i rekkehus, og syntes det var topp i ha mange barn i gata å leke med.  Vi hadde endeleilighet og større hage enn de andre, som lå avskjermet til. 
Barna våre har vokst opp i enebolig uten veldig nære naboer, og få barn i nærheten.  De syklet for å treffe venner og/eller vi kjørte dem.  Fritt og fint, men ikke like sosialt for barna.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er vokst opp i enebolig, men bor i vertikaltdelt tomannsbolig med mann og ett barn nå. Økonomisk tjener vi ikke på å bo her for denne "leiligheten" koster like mye som en enebolig. Beliggenheten koster her vi bor nå. Vi bor på enden og naboen er enslig, voksen og veldig rolig. Vi har skjermet terasse og null innsyn. 

Jeg hadde ikke orket å bo i rekkehus/tomannsbolig om det hadde vært bråkete naboer, innsyn og følelse av lite privatliv. 

Anonymkode: a1981...488

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...