Gå til innhold

Menn, se her!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ligger på sengen nå og tenkte å få mannen inn hit og ta meg i rumpa, men jeg vil ha en dildo foran også - hadde dere synes det hadde vært greit? Synes det er flaut å spørre, og redd for at han føler at ikke han holder..

Anonymkode: ca81d...5e6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt hadde det vært greit. Ikke bare greit, det hadde vært sinnsykt turnon!

Anonymkode: 4cd06...eb0

AnonymBruker
Skrevet

Hva har han gjort for å gjøre seg fortjent til det aller helligste?

Anonymkode: 1d770...5a5

Skrevet

Med mindre han har gitt uttrykk for att anale gleder ikke er noe for han, så er nok det forslaget der en innertier. 

Skrevet

Klart. Go for it.

Skrevet

Gjerne spør han, og forklar at han er mere enn bra nok. Men du kunne gjerne tenkt deg å prøvd:) At du har "hørt/lest" en plass som sier at man kan få sterkere eller bedre orgasme av det;p Skulle gjerne tatt en dame i analen og i tillegg brukt en dildo på henne:D

Gjest Coolaid
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligger på sengen nå og tenkte å få mannen inn hit og ta meg i rumpa, men jeg vil ha en dildo foran også - hadde dere synes det hadde vært greit? Synes det er flaut å spørre, og redd for at han føler at ikke han holder..

Det er bare å begynne selv, oppå sengen, og så kommer han inn til et flott syn.,,, de beste opplevelsene spør man ikke etter, de bare skjer. Varm deg opp med en dildo eller vibrator foran og en buttplug der bak....så guider du ham akkurat der du vil ha ham.:rodmer:

Ikke bekymre deg for hva du tror andre skal tenke, tro, mene eller føle, ikke ta ansvar for andres følelser. 

AnonymBruker
Skrevet

habbba habbba habbba! sayyyy wuuuuuuuuuuuut!!! 

do it do it!

Anonymkode: 64f32...0a4

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde det og det funka veldig greit:tongue: Åå, så deilig det var:nigo:

-TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...