Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

I det siste har jeg vært usannsynlig trøtt og tiltaksløs.

I tillegg føler jeg at jeg legger på meg selv og jeg trener og ikke spiser mer enn jeg må. Jeg har surret innom tanken på at jeg kan være gravid, det er vel en del Marvelon-barn der ute skulle en tro. Men, vil en graviditetstest vise riktig om jeg fortsatt bruker p-pillene som normalt ?

Blir resultatet forstyrret av hormonene i p-pillene ?

Takknemlig for svar.

Vil også høre fra andre som har gått på Marvelon - HVOR LANG TID GIKK DET FRA DERE SLUTTET TIL DERE BLE GRAVIDE ? ps. hAR GÅTT PÅ DEM FAST I CA 10 ÅR. mED ET LITE OPPHOLD FOR 4 ÅR SIDEN

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg slutta med Marvelon i mai 99, og jeg ble gravid i begynnelsen på august, da hadde jeg gåt på dem i 6 år sammenhengende. Dessverre gikk det galt i 7 uke, og vi prøvde ikke å bli gravide på en stund. I juni 2000 var jeg gravid igjen og heller ikke denne gangen gikk det bra, aborterte i 11 uke :cry:

Men så, i oktober samme år skjedde miraklet igjen, og denne gangen gikk det bra. Har en helskjønn gutt på 1 år nå :D

MEn om pillene har noe med abortene å gjøre det vet jeg ikke :cry:

KLem fra Pludre

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg tror du må spørre en lege om dette, vi andre tror jeg ikke har så mye peiling på dette. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

EN graviditetstest vil så vidt jeg kan skjønne slå ut selv om du bruker p-pillene, fordi den slår ut på et annet hormon enn de som finnes i p-pillen.

Skrevet

Slutta med marvelon i januar -96. Men i februar ble det bestemt at vi skulle til syden, og vi bestemte oss for å ikke bli gravid før vi kom hjem derfra. Kom tilbake fra syden i begynnelsen av september, og samme måned ble jeg gravid.

Anne Lise

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...