Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei :)

Hva synes dere om å gi folk bilde av deres egne barn i julegave? Blir det feil? :-? Tenkte på en forstørrelse til noen som ikke tar så mye bilder selv..

Skrevet

Besteforeldre som ikke har bilde av dem fra før = ok. Andre = nei.

I min familie er det "noen" som synes dette er en god ide HVER jul. En bestemor har dermed veggen full av bilder av noen barn, og 1 bilde av meg og min bror. En litt for lettvint løsning 4. år på rad....

Gjest Anonymous
Skrevet

Var ikke besteforeldre jeg mente, men foreldre..så da kan det jo ikke bli noe problem med at de får for mange av noen bilder..

Skrevet

Hei.

Nå er jeg en sånn mamma som tar masse bilder av ungene mine. Så mye at de rundt oss kan synes at det blir litt vel mye. Likevel ville jeg blitt kjempeglad for bilder som andre har tatt av mine unger. Dette er jo bilder som jeg ikke har (krise :) ).

Ville derfor tro at de som ikke har noe særlig bilder av ungene sine blir enda gladere....

Hva med å lage album hvis du har mange bilder???

Gurken

Gjest Anonymous
Skrevet

Besteforeldre og Oldeforeldre får 1 års bilde av våre unger... utover det er det ingen som får noen biled gaver av våre unger om de ikke sier at de ønsker seg det.

I år skal vi faktisk gi et bilde av guttene våre til noen som ble veldig skuffet i fjord :-?

Men vi har noen i familien vår som synes det er helt topp og kunne gi bilder vær gang det blir tatt et nytt på skolen...

Jeg er blitt lært opp til og være glad for alt jeg får, men dette blir bare for mye av det gode for og si det sånn....

Skrevet

I år blir det forstørrelse av fotograf-tatte bilder til besteforelder, oldeforeldre, tante og faddere til vår sønn på 8 mnd.

Selv ble jeg veldig glad for bilde av mitt fadderbarn for 5 år siden.

Skrevet

Til nær familie - ja. Andre - nei. Jeg er ikke interessert i å ha bilder av andres barn på veggene mine, og vil ikke føle meg forpliktet til å ha bilder av noen stilt opp noe sted enten det er på veggen eller stående på et bord/i en hylle. Nå er jeg en som ikke liker bilder av folk på veggen i det hele tatt da.

Skrevet

Jeg har ikke sansen for å gi bort så masse bilder av en selv eller av barna til jul.

Ser at mange som gifter seg skal gi bort brudebilde i julegave til "Gud og hvermann" noe som får meg til å tenke "Herregud for en selvdigging...."

Svigermor har mast etter bilde,

noe hun naturligvis får

-i tillegg til en skikkelig julegave.

Å gi bort bilder av ungene gjør jeg bare til de besteforeldrene som bor to hundre mil unna og som ser ungene annethvert år.

Kunne aldri falle meg inn å gi bilder av oss til venner.... :roll:

Det er jo bl a derfor man sender ut julekort med bilde.

Gjest Anonymous
Skrevet

er enig med Tex.

Men jeg gir bilde av ungene til naboen til mine foreldre, men det er fordi hun vil ha det år etter år.Og vært år kommer de nydligste gaver fra henne, broderte duker og masse snop og julepynt til ungene.

Resten av familien får julekort med bilder.

Skrevet

Vi gir brudebilder til våre forlovere og våre søsken i år og ser inget galt med det.

Skrevet

Foreldrene våre får fotograf-bilder av oss i brudestasen til jul - som de har valgt ut selv. Kommer til å gi noe i tillegg, men vet ikke helt hva ennå.

Kunne ikke tenkt meg å gi dette i julegave til forlovere eller søsken, men de fikk et hver rett etter bryllupet...til jul skal de få noe annet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Spørsmålet gjaldt ikke å gi bilder av sine egne unger til andre, men å gi noen bilder av deres unger.. altså, har ikke barn selv, men har tatt noen fine bilder av barna til noen jeg kjenner, og lurer på å gi dem det..foreldrene altså.. skjønner? :-)

Skrevet

Ååå....

Har du noen skikkelige blinkskudd er det vel en god ide :)

Skrevet

Hehe, trur folk må begynne å lese spørsmåla før dei svarar :tunge1:

Eg syns det er en kjempegod ide! Dei fleste foreldre får aldri nok bilde av ungane sine og blir nok veldig gla for den gava.

Skrevet

Skyldig...så her er ordentlig svar på spørsmål: kjempebra idè - ofte at voksne ikke ønsker seg noe spesielt og bilder av barna/barnebarna er jo alltid hyggelig enten det er direkte fra dem eller fra andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...