AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Hvorfor er noen menn så utrolig intressert i det kvinnelige kjønnsorgan? Hvorfor har dem ingen intresse for streker og sprekker andre steder? Har vært med to menn med denne intressen, ingen av de var intressert en åpen mus, kun lukket, altså baredet som ser ut som en strek. Hva med munner? Den ligner jo litt på ei mus. Eller hva med nøkkelhull? Eller den ikke trang nok? Eller nøkkelhull i ytterdører er vel kanskje for trang? Anonymkode: 163f8...ec0
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Tenker du på at gutter prøver å stikke pikken inn i et nøkkelhull? Skjønte egentlig ikke noe av denne posten Anonymkode: 6cf48...301 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker du på at gutter prøver å stikke pikken inn i et nøkkelhull? Skjønte egentlig ikke noe av denne posten Anonymkode: 6cf48...301 Ikke akkurat. Kanskje bare jeg som sammenligner musa mi med en strek, en sprekk eller ett nøkkelhull. Jeg bare skjønner ikke hvorfor noen menn synes at kjønnsorganet mitt, som ser ut som en strek er så intressant. For de menene ser jo ikke ut til å ha noen intresse for andre sprekker, streker, for eksempel sprekkene i fjellet, nøkkelhull og slikt, alt annet som kan minne om et kvinnelig kjønnsorgan. Anonymkode: 163f8...ec0
Gjest AryaKillie Skrevet 16. mai 2016 #5 Skrevet 16. mai 2016 Det var vel snakk om at det skal bli ulovlig for barn å hoppe paradis, da strekene de tegner minner for mye om det kvinnelige kjønnsorgan.
applestories Skrevet 16. mai 2016 #7 Skrevet 16. mai 2016 Den 15.5.2016 at 18.33, AnonymBruker skrev: Ikke akkurat. Kanskje bare jeg som sammenligner musa mi med en strek, en sprekk eller ett nøkkelhull. Jeg bare skjønner ikke hvorfor noen menn synes at kjønnsorganet mitt, som ser ut som en strek er så intressant. For de menene ser jo ikke ut til å ha noen intresse for andre sprekker, streker, for eksempel sprekkene i fjellet, nøkkelhull og slikt, alt annet som kan minne om et kvinnelig kjønnsorgan. Anonymkode: 163f8...ec0 Kvinner flest har vel ikke en overdreven interesse for pinner, greiner, agurker eller stearinlys, til tross for at formen kan minne om en manns kjønnsorgan? Er tross alt bedre med ekte vare. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå