AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Nei. Som AB er du en av mengden du og. Beklager! Anonymkode: 531aa...d33
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: ? Anonymkode: 37add...9da Du spør om du er kul? Kommer vel også an på hva man definerer som kul... Vel, nå har jeg med mine hjelpemidler og klarsyn sett på saken, og dette er hva jeg fikk opp på deg: Det kan virke som om du tidligere har hatt en god periode med usikkerhet. Du har vært usikker på folk rundt deg, med rette, fordi en del har vært uærlige, drevet med baksnakking og vært falske. Nå har denne "trenden" i livet ditt snudd, forandringer skjer og det skal du nyte fullt ut, du fortjener å være lykkelig og tilfreds! Pass likevel på at du ikke blir "to cool for School", og du vil bli lykkelig og tilfreds. Svaret er at du egentlig er det man kan kalle en kul person, men du har fått ufortjent motgang tidligere som har gjort deg usikker. Nå er det endringer i forhold til dette, og du føler deg ovenpå, og "høy" på selvtilliten disse endringene gir deg! Pass nå på at du ikke blir for kul nå da, sjeldent andre liker folk som er for cool! Du er nemlig altfor snill og god person til at du fortjener å bli utstøtt pga for kul oppførsel! Anonymkode: c51a8...41f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå