Blablah01 Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Skal på ferie i sommer hvor hele ferien går ut på å sole seg, lese og spise mat 🙈 Dermed lurte jeg på om noen hadde tips til noen bra bøker jeg kunne kose meg med? 😊 Jeg liker det meste. Romanse er alltid hyggelig. Men er ikke fan av 50 shades bøkene 😅 Krim- da skal det være veldig god krim, litt sær her. Men utenom det sette jeg pris på alle forslag! 😁😁
Gjest Sunhands Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Hadde nok hjulpet mye om du nevnte noen bøker du liker.
Blablah01 Skrevet 15. mai 2016 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2016 2 minutter siden, Sunhands skrev: Hadde nok hjulpet mye om du nevnte noen bøker du liker. Jeg liker som sagt det meste Alt fra Jodi Picoult til Harry potter til Sue Monk Kidd Er så stort spekter at alle forlag tas i mot med åpent sinn
Gjest Sylphrena Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 The Stormlight Archive bøkene av Brandon Sanderson er fantastisk bra om du liker fantasy
Gjest Sunhands Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 12 minutter siden, Blablah01 skrev: Jeg liker som sagt det meste Alt fra Jodi Picoult til Harry potter til Sue Monk Kidd Er så stort spekter at alle forlag tas i mot med åpent sinn OK, dette blir langt unna det jeg leser. Det er derfor det er så kjekt at man nevner noen bøker. Kanskje bøkene til Cecilia Samartin?
Jerry Lee Skrevet 18. mai 2016 #9 Skrevet 18. mai 2016 Den Sunday, May 15, 2016 at 17.19, Blablah01 skrev: Skal på ferie i sommer hvor hele ferien går ut på å sole seg, lese og spise mat 🙈 Dermed lurte jeg på om noen hadde tips til noen bra bøker jeg kunne kose meg med? 😊 Jeg liker det meste. Romanse er alltid hyggelig. Men er ikke fan av 50 shades bøkene 😅 Krim- da skal det være veldig god krim, litt sær her. Men utenom det sette jeg pris på alle forslag! 😁😁 Vet ikke hvilke forfattere du har lest... Krim.. Nesbø, Laeckberg, Schulmann, Fossum, Marklund, Lindell og Mehlum er mine favoritter. 😀
Haugenjenta Skrevet 18. mai 2016 #10 Skrevet 18. mai 2016 Et helt halvt år - Jojo Moyes (jobber i bokhandel, skulle i utgangspunktet aldri lese den selv om den er blitt skrytt opp i skyene, men nå som filmen kommer så MÅ jeg jo lese den - ikke ferdig, men *sukk* Den er så fin!) Jeg lar deg gå - Claire Macintosh (jeg liker i utgangspunktet ikke krim da jeg får mareritt, men denne var jeg helt oppslukt i! Vanvittig bra!) Istvillingene - S. K. Tremayne (anbefalles å leses på engelsk, "The Ice Twins", og ikke les den for fort!) 1
Olava Skrevet 19. mai 2016 #11 Skrevet 19. mai 2016 Nådegaven - Kristin Cashore (trilogi, jeg syns de er fantastiske) Ønskemesterens datter (trilogi) - Laini Taylor 13 gode grunner - Jay Asher Perfekt kjemi - Simone Elkeles (trilogi, de andre to har egne navn, men det finner du ev. ut av på biblioteket. Skikkelig romanse!)
Millimani Skrevet 19. mai 2016 #12 Skrevet 19. mai 2016 Lucinda Riley Vil spesielt anbefale "Midnattsrosen" og så "Jenta på klippen", - av de jeg har lest så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå