Gå til innhold

Å utstråle seksualitet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en interessant samtale med en vennegjeng her for en stund siden. Det hele begynte med at vi snakket om ei venninne vi har, som har vært singel veldig lenge. Hun er veldig søt, morsom, intelligent. Ja, generelt en skikkelig bra dame. Hun har noen kilo ekstra, og hun har selv sagt at hun har et litt dårlig selvbilde på grunn av dette. Hun sier selv at hun aldri får oppmerksomhet på byen, og aldri blir sjekket opp (i alle fall ikke av den typen gutt hun ønsker å bli sjekket opp av). Gutta, derimot, var alle sammen enige om at hun "utstråler seksualitet." Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det, eller helt hvordan jeg skal tolke det. De klarte heller ikke helt å forklare hva det var. Hun har bare noe ved seg. Hun går ikke utfordrende kledd, sminker seg lite, men veldig pent når hun først gjør det. Hun er veldig ansiktspen, og har et mykt og søtt ansikt. Som heterofil jente ville jeg omtalt henne som søt - jeg ser ikke det seksuelle her (men dette har nok mye min legning å gjøre). Jeg tolker det som at selvbildet har noe med sivilstatus å gjøre, for det finnes ingen annen grunn i verden til at hun skal være singel!

Kan dere som skjønner hva de mener forklare meg hvordan en person kan utstråle seksualitet? Hva skal til, og er dette noe noen bare har? Jeg vil også utstråle seksualitet.... :rodme:

Anonymkode: 8ac1d...580

Videoannonse
Annonse
Gjest FruKG
Skrevet

Det får jeg ofte høre også, de sier at øynene mine stråler det på ei måte. Jeg liker jo å kle meg utfordrende, så jeg vet ikke helt om det bare er noe de sier. Det er sikkert ikke så enkelt bare å bestemme seg for å utstråle seksualitet, men ikke vet jeg helt. Det spørs vel hva mennene som sier det ser etter.

AnonymBruker
Skrevet

Stor forskjell på "å utstråle seksualitet" og "å utstråle sensualitet".

Mennesker som utstråler sensualitet har 'it' faktoren.

Anonymkode: 5296e...b18

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FruKG skrev:

Det får jeg ofte høre også, de sier at øynene mine stråler det på ei måte. Jeg liker jo å kle meg utfordrende, så jeg vet ikke helt om det bare er noe de sier. Det er sikkert ikke så enkelt bare å bestemme seg for å utstråle seksualitet, men ikke vet jeg helt. Det spørs vel hva mennene som sier det ser etter.

Tipper det er fordi de har hørt om deg fra før ;)

Anonymkode: 91b57...9bb

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, FruKG skrev:

Kanskje du utstråler "easy to get" siden du liker å kle deg utfordrende?

Anonymkode: 651e4...514

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at det kanskje har noe med måten hun beveger seg på å gjøre, eller blikket hennes.

Anonymkode: 77229...2c0

Gjest FruKG
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper det er fordi de har hørt om deg fra før ;)

Anonymkode: 91b57...9bb

Du mener at de har hørt at det er enkelt å få meg til sengs eller noe annet?

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du utstråler "easy to get" siden du liker å kle deg utfordrende?

Det kan være, jeg vet jo ikke hva de som sier det egentlig mener. Det er vel ikke så negativt å utstråle det? Det er bedre enn å være ei grå mus synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, FruKG skrev:

Du mener at de har hørt at det er enkelt å få meg til sengs eller noe annet?

Det kan være, jeg vet jo ikke hva de som sier det egentlig mener. Det er vel ikke så negativt å utstråle det? Det er bedre enn å være ei grå mus synes jeg.

Jeg foretrekker nok å være litt mer "hard to get"  - uten å være grå mus. Synes det er mer sexy.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...