AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #21 Skrevet 18. mai 2016 Beliggenhet, jeg tok det valget da jeg ble ufør og måtte finne lettstelt leilighet, beliggenhet gjør at jeg ikke trengte starte på ny, hadde jeg valgt kvm, så hadde jeg sittet det "på landet" alene?! Er ikke lett å finne nye venner i voksen alder. Anonymkode: 916fd...82d
2shy Skrevet 18. mai 2016 #22 Skrevet 18. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Beliggenhet, helt soleklart. I allefall når du er ung, og dersom du er singel! Det er så lett å bli mer sosialt isolert hvis du må planlegge hver bytur eller kinotur. Det er så mange kjekke innredningsløsninger for små leiligheter. Fordelen med å være ung og uavhengig, er jo nettopp at du kan unne deg en liten men sentral leilighet i en slik deilig fase av livet! Senere, dersom du velger å gå for a4-livet med mann og barn, vil du sikkert ønske en hageflekk og livet blir uansett mindre impulsivt og sosialt, da blir det tid for å flytte ut av sentrum. Men vi er alle forskjellige - kanskje du ikke er avhengig av storbyens impulser for å få det meste ut av hverdagene? Anonymkode: 50891...cbd Nå er jeg 40-ish og ønsker noe mer varig og ikke et 4-5 års hjem. Er for lengst ferdig med byflying. Sentrum skal jeg aldri bo i uansett, og det er som sagt ikke storby jeg flytter fra
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2016 #23 Skrevet 18. mai 2016 Vi valgte beliggenhet da vi begge er lei av pendling. Hadde jeg ikke jobbet hadde jeg nok gått for plass. Anonymkode: e9c19...336
Gjest Margit Spat Skrevet 18. mai 2016 #24 Skrevet 18. mai 2016 Størrelse hvis man først og fremst skal bo der, beliggenhet hvis man tenker å selge. Men alt har selvsagt en grense: jeg vil jo bo et sted som virker hyggelig og ikke helt øde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå