Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... På hvilke arenaer møter dere gutter/dates?

Jeg er 27 år og har bodd en periode i utlandet. Et litt annet klima og en annen kultur gjorde det veldig lett å komme i kontakt med nye mennesker. Men fordi jeg ønsket å flytte hjem igjen så ble det aldri noen seriøse forhold der.

Nå bor jeg i Oslo og har landet en flott jobb. Har det egentlig veldig fint og er fornøyd med livet. Har ikke noe stort behov for få en partner asap, men etter flere år i utlandet så synes jeg at den norske datingkulturen - i alle fall i de kretsene hvor jeg vanker er litt "traurig". Mine single venninner tyr stort sett til nettdating og tilfeldige hook-ups på byen en gang i måneden. Selv er jeg åpen for å prøve nettdating og vet at det funker for mange, men samtidig så ønsker jeg også å prøve meg litt frem på andre arenaer.

Så derfor er mitt spørsmål til dere som er i samme situasjon: hva gjør dere for å møte nye folk? Det behøver ikke å være begrenset til dating, men også nye bekjentskap generelt. Har dere noen råd å gi? Og hva er deres erfaring med Tinder/Sukker? Noen ting jeg bør vite før jeg eventuelt begir meg ut i det store ukjente? :)

Anonymkode: bf1e4...f40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt tinder/sukker/møteplassen, mest fordi jeg liker å snakke med nye folk. Det har garantert økt omgangskretsen min.

jeg er og veldig bilintresert og der møter man jo og nye mennesker. Har og hund og tenker møteplasser for folk med hund og er en fin arena for å treffe nye folk. 

Har du en hobby? Bruk den for hva den er verdt.

Anonymkode: 25820...16b

Skrevet (endret)

Er ikke på Tinder/Sukker. 

Endret av CaraEvingne
Skrevet

Jeg er ikke så singel lenger, men jeg var det inntil nylig og jeg er 27. 

Jeg brukte Tinder. Har fått flere venner i tillegg til typen gjennom appen. Men har hørt at den ikke er så bra i Oslo, for der er det mye mer fokus på sex. 

• Liker 1
Skrevet

Feil kjønn og litt eldre, men jeg møter absolutt ingen via jobb eller kjente. Venner er enten etablert eller så snåle at de er enda evig singlere enn meg selv, og kollegene er stort sett 10-20 år eldre enn meg. Byen går vel an på et vis, men er ikke så gira på å gå ut hver helg, spesielt ikke alene. Nettdating er sånn sett mye mer tilgjengelig.

Skrevet

For å bli kjent med folk - bli med på en aktivitet. Hvis du velger noe hvor det også er gutter, kan det jo hende det kan utvikle seg noe der.

Hvis du er religiøs, finn en menighet, bli med på leir/festival.

Er dere sosiale på jobben? Firmatur/-fest, etc?

Vennekretsen består stort sett av ikke-single venner og de har mange ikke-single venner, så der er det ikke så mye å hente.

Jeg ville ikke prøvd å finne noen på jobben min, men det er nå bare meg. Det er jo litt å tenke på hvis det ikke går bra.

Nettdating er jo en utfordrende, men samtidig grei måte å prøve å finne denne noen. Tinder og sukker er to alternativer, husk at det finnes flere andre sider også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...