Gå til innhold

Han hadde ikke ryddet og vasket leiligheten...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle hjem til en fyr igår som jeg har datet litt, og den leilighet var noe av det verste... Ikke hadde han ryddet, ikke vasket, ikke vasket badet og ikke nytt sengetøy (lå i luften at vi skulle ha sex)! Altså, hallo?! Alle de andre gangene har vi vært hos meg og jeg gledet meg til å se hvordan han hadde det hos seg... 

Hva er det med slike menn?! Er ikke rart de er single! Jeg skal selvsagt ikke treffe han igjen. 

Anonymkode: fb08c...c00

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være strøkent frøken for at de kan trede inn i kammerset?

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet
19 minutter siden, Arca skrev:

En trenger da ikke å leve i en svinesti heller. Det sier mye om et mennesken som ikke klarer å holde hjemmet sitt rent. 

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, Arca skrev:

Siteringshelvette.... Beklager Arca!

Anonymkode: cc573...79f

Skrevet

I hvertfall når der første gangen. Mens man enda prøver å gi et godt inntrykk. 

Når forholdet er vel etablert og man har begynt å fise høylytt i hverandres nærvær, stiller det seg anderledes.

Hvis leiligheten er sånn, har han da giddet å vaske seg? 

• Liker 5
Skrevet

Ble det noe sex på mannen da, TS? :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde synes det hadde vært veldig rart, og ganske ekkelt. Det hadde i hvert fall ikke blitt sex. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Auda. Jeg trodde alle menn var sånn. Kanskje derfor noen velger å ta betalt for sex..det demrer.

Anonymkode: 0e7dc...943

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Fox Mulder skrev:

For en rosa-gris.jpg

Enig! 

31 minutter siden, Arca skrev:

Ikke strøket, men normal ryddighet og renslighet. 

10 minutter siden, Snuppi skrev:

En trenger da ikke å leve i en svinesti heller. Det sier mye om et mennesken som ikke klarer å holde hjemmet sitt rent. 

Ikke sant. Hadde aldri trodd dette om han. 

5 minutter siden, stan skrev:

I hvertfall når der første gangen. Mens man enda prøver å gi et godt inntrykk. 

Når forholdet er vel etablert og man har begynt å fise høylytt i hverandres nærvær, stiller det seg anderledes.

Hvis leiligheten er sånn, har han da giddet å vaske seg? 

Han så og luktet forholdsvis ren og bra ut, men badet derimot... 

5 minutter siden, Arabella skrev:

Ble det noe sex på mannen da, TS? :fnise:

Hahaha, NEI! 

1 minutt siden, Pompom skrev:

Jeg hadde synes det hadde vært veldig rart, og ganske ekkelt. Det hadde i hvert fall ikke blitt sex. 

Helt enig. Krever ikke mye å holde det nogenlunde rent og ryddig. 

TS

Anonymkode: fb08c...c00

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, Fox Mulder skrev:

For en rosa-gris.jpg

Forsåvidt enig men må bare få si at griser er svært ryddige og renslige dyr. Det er verre med de menneskelige grisene... Og skjønner godt at ts reagerer ja.

Anonymkode: 0b04f...9cf

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Arca skrev:

Definer strøkent? Når han ikke engang gidder shine opp litt når han inviterer til hjemmedate sier det ganske mye om fyren, hans interesse for TS og/eller hans generelle renslighet. 

Anonymkode: a757e...382

• Liker 7
Skrevet

Æsj!

• Liker 3
Skrevet

Enkelte bryr seg desverre ikke.Husker jeg skulle på weekendbesøk til en fyr,og da vi pratet i tlf noen dager før snakket han om at han nå var i gang med å shine leiligheten så alt skulle være ok til jeg kom.

Da jeg kom var det relativt ryddig,men jævlig møkkete.Var tydelig at han ikke hadde vasket i det hele tatt på lengre tid.Tisseflekker på baderomsgulvet,inngrodd gammal dritt rundt vask og i dusjkabinett + masse hybelkaniner i stuen.Orket nesten ikke lage mat på det ekle kjøkkenet.Heldigvis var vi mye ute og spiste,men jeg måtte jo dusje i den møkkete dusjen.For de som lurer så ble det ingen sex den helgen nei,og vi møttes heller aldri igjen. 

• Liker 3
Gjest Snuppi
Skrevet
5 minutter siden, Sandie skrev:

Enkelte bryr seg desverre ikke.Husker jeg skulle på weekendbesøk til en fyr,og da vi pratet i tlf noen dager før snakket han om at han nå var i gang med å shine leiligheten så alt skulle være ok til jeg kom.

Da jeg kom var det relativt ryddig,men jævlig møkkete.Var tydelig at han ikke hadde vasket i det hele tatt på lengre tid.Tisseflekker på baderomsgulvet,inngrodd gammal dritt rundt vask og i dusjkabinett + masse hybelkaniner i stuen.Orket nesten ikke lage mat på det ekle kjøkkenet.Heldigvis var vi mye ute og spiste,men jeg måtte jo dusje i den møkkete dusjen.For de som lurer så ble det ingen sex den helgen nei,og vi møttes heller aldri igjen. 

Æsj! :kvalm:

Skrevet

Jeg erter dere her.

Men, jeg fikk litt inntrykk i første innlegg at ting måtte være vasket spesielt for daten.

Det kan man jo forvente i starten i det minste :)

Og jeg skjønner at det ikke ble noe på han - men det blir feil for meg at sex fremstilles som en slags premie slik det gjøres ovenfor her.

Gjest Snuppi
Skrevet
6 minutter siden, Arca skrev:

Jeg erter dere her.

Men, jeg fikk litt inntrykk i første innlegg at ting måtte være vasket spesielt for daten.

Det kan man jo forvente i starten i det minste :)

Og jeg skjønner at det ikke ble noe på han - men det blir feil for meg at sex fremstilles som en slags premie slik det gjøres ovenfor her.

Erta, bærta sukkererta. Nesen din er alt for stor :laugh:

Skrevet

Når jeg får besøk for første gang  (uansett hvem det er) så rydder jeg og vil det skal se pent ut. Vil ikke at de skal tro jeg er en slask som ikke gidder å rydde og vaske. Hadde i hvertfall ryddet og gjort det koselig hvis jeg fikk besøk av daten min for første gang. 

Noen er bare late og bryr seg ikke. Ikke noe godt inntrykk han gjorde i alle fall. At man er singel er ingen unnskyldning for å ikke rydde og vaske. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror noen menn ikke helt forstår at når kvinner dater er de stort sett på jakt etter en de kan leve med, og ikke bare et knull. Å leve i en svinesti vil da gi et dårlig inntrykk, for da vil kvinnen med god grunn tro at hun vil måtte ta alt husarbeid om de flytter sammen.

Å leve i en svinesti gjør det også lett å tenke at mannen er uhygienisk på andre måter. Vasker han hendene når han er på do? Risikerer du å finne masse kukost hvis du overrasker han med en bj? Skifter han sengetøy mellom sexpartnere? Har han noengang testet seg for kjønnssykdommer? 

Anonymkode: f6f70...a0a

• Liker 11
Gjest PetterPanne
Skrevet

Regner med at han er et avvik.

man-cleaning-house-expecting-to-get-laid.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...