Gå til innhold

Hvorfor er du så grinete her på moteforumet og kosmetikkforumet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det lurer jeg virkelig på? 

Mindreverdighetskomplekser av et eller annet slag?

Du tåler ikke at andre har en annen smak enn deg, liker andre typer sko, andre typer klær. For det du sier ikke er fint, det er ikke fint.

Eller at noen kan slite med å finne sminke som passer til seg, for da må du trykke dem ned. For det går jo ikke an å ha problemer med noe du ikke synes er et problem, for du vet jo alt..? Og du har fasiten på alt? 

Men sånn helt egentlig, så sitter du bare der hjemme med nedovermunn og er sint på deg selv for alt du selv ikke får til. Om det ikke handler om sminke eller mote, så handler det ihvertfall om NOE. Og da er det jo jævla synd i deg. Men helt ærlig, ingen vil klappe deg på skulderen til slutt og si, takk for at du brukte så mye energi på å være et nett-troll, og at du ikke heller samlet positiv energi ved å hjelpe folk i stedet for å trykke dem ned.

Dette gjelder forøvrig de andre foraene også. 

Takk for meg. 

Anonymkode: 00efc...f77

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oj! Snakker du om deg selv nå? For nå fremstår du jo på samme måte som det du selv beskriver. 

Anonymkode: cf01e...b04

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok flere smålige og overfladiske personer som bryr seg om mote og klær, så det er det kanskje flere sure på denne delen av forumet enn ellers

Anonymkode: 94a27...2e0

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet

For et snodig innlegg. Ts du skriver sutre innlegg med å sutre..... ironisk...

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oj! Snakker du om deg selv nå? For nå fremstår du jo på samme måte som det du selv beskriver. 

Anonymkode: cf01e...b04

Hvordan da, om jeg tør spørre?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Snuppi skrev:

For et snodig innlegg. Ts du skriver sutre innlegg med å sutre..... ironisk...

Kan du beskrive hvordan jeg sutrer?

eneste jeg gjør er å snakke om nett-troll. Er det tabu å snakke om dem, fordi man da er sutrete selv? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mistenker at de som kommer med direkte personangrep i denne tråden er nettopp de som føler seg truffet av det jeg skriver...

• Liker 3
Skrevet

Jeg har sett mange være skikkelig krasse og frekke i kommentarer på tråder som er lagt under denne kategorien i det siste, så jeg forstår hvor innlegget til TS kommer fra. Det er mulig å si pent at man ikke liker noe, man trenger ikke være frekk når man gir sin mening.

• Liker 5
Gjest Snuppi
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan du beskrive hvordan jeg sutrer?

eneste jeg gjør er å snakke om nett-troll. Er det tabu å snakke om dem, fordi man da er sutrete selv? 

Det er da bare til å lese innlegget ditt. Du oppfører deg like dårlig som de som du kritiserer.

AnonymBruker
Skrevet

Eng med TS og KaDust.

Anonymkode: 9fb51...5bc

• Liker 1
Gjest Snuppi
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at de som kommer med direkte personangrep i denne tråden er nettopp de som føler seg truffet av det jeg skriver...

Du mistenker hva for noe?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Snuppi skrev:

Det er da bare til å lese innlegget ditt. Du oppfører deg like dårlig som de som du kritiserer.

Kan du svare på det siste jeg skrev? 

Gjest Snuppi
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har svart deg!

AnonymBruker
Skrevet

Ser det over over hele forumet egentlig. Synes det bare blir verre og verre for nå går det ikke an å spørre om en uskyldelig liten ting så får man kjeft.

Verste av alt, man kan ikke en gang ta det opp uten at folk kjefter og blir sure.

KG er blitt et vepsebol rett og slett... med kun "dronninger".

Anonymkode: 6fb3c...91f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- skrev i feil tråd 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Snuppi skrev:

Hvordan da? Forklar.

Hører du mener at man ikke skal kunne ta et oppgjør med nett-troll. Vel, da er det ikke rart de får fortsette som de gjør. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Snuppi skrev:

Du mistenker hva for noe?

Du leste hva jeg skrev.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det lurer jeg virkelig på? 

Mindreverdighetskomplekser av et eller annet slag?

Du tåler ikke at andre har en annen smak enn deg, liker andre typer sko, andre typer klær. For det du sier ikke er fint, det er ikke fint.

Eller at noen kan slite med å finne sminke som passer til seg, for da må du trykke dem ned. For det går jo ikke an å ha problemer med noe du ikke synes er et problem, for du vet jo alt..? Og du har fasiten på alt? 

Men sånn helt egentlig, så sitter du bare der hjemme med nedovermunn og er sint på deg selv for alt du selv ikke får til. Om det ikke handler om sminke eller mote, så handler det ihvertfall om NOE. Og da er det jo jævla synd i deg. Men helt ærlig, ingen vil klappe deg på skulderen til slutt og si, takk for at du brukte så mye energi på å være et nett-troll, og at du ikke heller samlet positiv energi ved å hjelpe folk i stedet for å trykke dem ned.

Dette gjelder forøvrig de andre foraene også. 

Takk for meg. 

Som sagt - så mange fordommer som du har, det klarer ikke kroppen eller livet mitt å ha. Skriv heller i fra ditt egentlige navn. Det du driver med er ren sjikane. Hvem skal sitte midt på skolen å høre sånt hver eneste dag? Stygge, ekle, alle er stygge i ditt syn, alle. Ingen er bra - påstår man noe så skyver du det inn hit for du klarer overhode ikke å stå for ting du sier eller mener. Ikke i det hele tatt. Så setter du deg der med venninnene dine og lever i en innbilt verden der folk SKAL leve slik du mener er riktig. seriøst????????? Også blir du sint fordi folk hører på musikk, sint fordi et plagg ikke har riktig merke (hva enn det er), sint fordi man ikke er enig med deg, sint for alt. Lenge leve metall-kulturen. Den er like fucked up den. Og ja, den har de kuleste klærne og de kuleste fargen, etc og de er drit kule når de skriker i fre scenen. Og ja, alle har mindreverdighetskomplekser. Og alle mener faktisk det du påstå... helt sant. :roll:  

Nå sittern og digger seg i fra verandaen sin igjen. @MøllersTran

Anonymkode: 1b27e...4ec

Skrevet

Vel, jeg har jobbet endel med motebransjen og har alltid lurt på hvorfor sånne folk er mer bitchy, falske og mindre varme enn andre folk. Lurer fortsatt. Typisk sånn at jeg kunne bli behandlet som luft helt til de fikk vite hvilken jobb jeg hadde, da var de SÅÅÅÅ hyggelige..... Sympatisk...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det over over hele forumet egentlig. Synes det bare blir verre og verre for nå går det ikke an å spørre om en uskyldelig liten ting så får man kjeft.

Verste av alt, man kan ikke en gang ta det opp uten at folk kjefter og blir sure.

KG er blitt et vepsebol rett og slett... med kun "dronninger".

Anonymkode: 6fb3c...91f

Nettopp. Tar man det opp så får man atter en gang dritt igjen, sånn som her.

Husker en gang jeg tok opp at det var feigt å skrive som AB hvis man bare skulle slenge dritt rundt seg. Men det skulle jeg aldri ha nevnt, ettersom jeg skrev som AB selv. Da fikk jeg høre det, da. Selv om jeg ikke var den som slang med dritt. 

Føler disse nettforaene blir mer og mer preget av enkeltes behov for å trykke andre ned og hakke, på bakgrunn av egne personlige problemer.

Har jeg i HI trykket noen andre ned? Isåfall er det en merkelig vinkling, og jeg blir mistenksom på de som mener at det er det jeg gjør. Jeg har kun tatt et oppgjør med nett-trollene. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...