Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har forsøkt i lang, lang tid - å få tak i BH/Bikini. Jeg har prøvd de fleste kjeder (lindex, cubus etc.) og Change. Change hadde min størrelse, men passformen er ikke riktig så de gir meg gnagsår.

Utfordringen min er at min størrelse er relativt vanskelig å få tak i. På change er min størrelse 70H/I - avhengig av merket.

Med andre ord er det en stor kopp og smal midje.

Er det noen som har erfaring med andre butikker som fører slike størrelser? Enten på nett eller ute i gatene et sted? Bor på østlandet, så eventuell fysisk butikk burde helst ligge der et sted.

Alle tips tas imot med stor takk!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lalina i Oslo?

Anonymkode: a441a...b3c

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Medicus Plesner og spør etter Amoena bh. 

Anonymkode: 6262e...abd

Skrevet

Takk for tips - da skal jeg sjekke disse!

Skrevet

Det lille under på Paleet i Oslo er svært hjelpsomme og har godt utvalg. Nettbutikker: brastop. com, affairlingerie.com og figleaves.com Men gå I en annen butikk enn Change for å bli målt først...... De har helt andre størrelser enn andre merker. 

Skrevet

Som de sier over, størrelser fra Change kan ikke overføres til andre merker. Jeg er 65E på Change, 65D i de fleste andre merker.

Men de fleste store kjøpesenter har en undertøysbutikk, det koster jo flesk, men et veldig verdt det. Utover det kan jeg bare tipse om butikker på Vestlandet :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...