Gå til innhold

Burde/kan jeg snakke med han igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en jeg har likt i flere år nå, vi er begge litt over 30. For noen måneder siden sa jeg det til han. Vi treffes flere ganger i uka pga en aktivitet vi begge er med på. Men måten jeg sa det på ble kanskje feil... Jeg sa at jeg likte han og at det er et problem som forstyrrer det vi egentlig er der for. Men liker han meg vil jeg jo gjerne bli bedre kjent med han og se om det kan bli noe. Burde jeg ha sagt det anderledes? Jeg har prøvd alt for å glemme han og har håpet at forelskelsen ville forsvinne når jeg fortalte det som en siste utvei. Jeg kom ikke med noe klart svar annet enn at jeg skulle si fra hvis det var noe han kunne gjøre for å hjelpe. Men han hadde vel sagt at han liker meg? Selv om jeg kanskje ordla meg litt feil? Kan jeg snakke med han om det igjen uten at det blir dumt?

Håper noen der ute kanskje har opplevd noe lignende og kan komme med noen tanker rundt dette :)

Anonymkode: fd6c5...e17

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så kjipt. Ville vel også trodd mannen hadde blitt glad for en slik tilnærming om han var interessert. 

Aner ikke hva du bør gjøre jeg. 

Anonymkode: d3cb5...15e

Skrevet

Hva sa han da? 

Skrevet

Hva svarte han? Jeg føler egentlig du har uttrykt deg tydelig, men at han ikke føler det samme tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke negativ eller ble sur. Han rødmet mye og han ble nok litt satt ut. Vet ikke om det sier noe? Tror ikke jeg hadde begynt å rødme og stresse om en jeg ikke likte sa han likte meg, men folk er jo forskjellige. Det virker noen ganger som han flørter, det kan jo også bare være noe jeg innbiller meg. Kan også være at han ikke vil ødelegge for det vi egentlig er der for. Ikke at jeg hadde vist det for de andre hvis det hadde blitt noe mellom oss.

AnonymBruker
Skrevet

Kan også nevne at han virker litt sjenert. Ikke så stille av seg, men tror han er litt sjenert når det kommer til jenter og sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han hadde vist det tydelig med kroppsspråk, og eventuelt også sagt det til deg, dersom han hadde tilsvarende følelser. 

Jeg synes du sa det til han på en grei måte. Du var tydelig, men samtidig forventet du ikke noe av han. Du gjorde det veldig ryddig. Det er leit å prøve å legge forelskelsen bak seg, men det er nok det rette å gjøre (med mindre han skulle ta kontakt). Du bør ikke ta initiativ til mer kontakt enn vennekontakt. 

Anonymkode: a0ec8...a0f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg burde nok la det være, det er bare så vanskelig. Som sagt har jeg slitt med dette i flere år og har prøvd alt annet. Jeg hadde også en kjæreste som jeg var(er) veldig glad i, men til slutt ble det for mye. Tenkte kanskje å prøve å treffe en annen, syns bare det blir dårlig gjort ovenfor han... Tar gjerne imot tips på hvordan jeg kan bli kvitt dette, jeg tenker på han hver dag og det ødelegger så mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...