Gå til innhold

3 ulike sexpartnere hittil i mai

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, waco skrev:

Hvis du tar danskebåten kan du ligge med en femtenåring i fredrikshavn.

Dette stemmer ikke. Sexkjøp og sex med mindreårige er ulovlig for norske borgere hvis de drar til utlandet. Med mindre man er flyktning da.

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Dette stemmer ikke. Sexkjøp og sex med mindreårige er ulovlig for norske borgere hvis de drar til utlandet. Med mindre man er flyktning da.

Sexkjøp visste jeg var forbudt i utlandet for norske borgere. Men at det er kriminelt å ligge med en femtenåring i et land hvor det er lov visste jeg ikke. Ikke glem at hva som er mindreåring er forskjellige fra land til land.

Forresten, er du helt sikker på at du ikke blander med det at det det forbudt å kjøpe en mindreåring i utlandet? 

- Årsaken til at jeg spør er at selv om jeg googler finner jeg ingen sted at det forbudt å ligge med en femtenåring i et land hvor det er lov?

Skrevet

Synes ikke det er så mye mtp hvordan samfunnet utvikler seg. Hvis du er ung er det ikke overraskende i det hele tatt. Får bare inntrykk av at alle ligger med alle

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du er singel og gjør det for du har lyst er det jo ikke noe jeg ville sett på som mye. Om en av de er kjæresten og to er noen du er utro med er det mange. Om det er kjipe opplevelser og ikke frivillig er det kjempe mye! 

Anonymkode: e061a...ff0

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, waco skrev:

Sexkjøp visste jeg var forbudt i utlandet for norske borgere. Men at det er kriminelt å ligge med en femtenåring i et land hvor det er lov visste jeg ikke. Ikke glem at hva som er mindreåring er forskjellige fra land til land.

Forresten, er du helt sikker på at du ikke blander med det at det det forbudt å kjøpe en mindreåring i utlandet? 

- Årsaken til at jeg spør er at selv om jeg googler finner jeg ingen sted at det forbudt å ligge med en femtenåring i et land hvor det er lov?

se strl §5 og strl §302

Skrevet
Et øyeblikk siden, Belbus skrev:

Synes ikke det er så mye mtp hvordan samfunnet utvikler seg. Hvis du er ung er det ikke overraskende i det hele tatt. Får bare inntrykk av at alle ligger med alle

Du gjør vel selv hva som er best for deg selv? Om du liker å ligge med mange forskjellige fordi du synes det er best så gjør du det. Andre som heller liker å forholde seg til noen få gjennom livet og som synes trofasthet og tillit er viktigere egenskaper velger heller det.

• Liker 1
Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Fint med variasjon 😊

Skrevet
7 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

se strl §5 og strl §302

Heihei, jeg sjekket strl §5 av den nye 2005 og der sto det ikke noen at det er kriminelt å ha sex med en 15 i et land hvor det er lov.

Straffelovgivningens anvendelse på handlinger i utlandet

Utenfor virkeområdet etter § 4 gjelder straffelovgivningen for handlinger foretatt

a) av en norsk statsborger,
b) av en person med bosted i Norge, eller
c) på vegne av et foretak registrert i Norge,

når handlingene:

1. er straffbare også etter loven i landet der de er foretatt,
2. anses som krigsforbrytelse, folkemord eller forbrytelse mot menneskeheten,
3. anses som brudd på krigens folkerett,
4. anses som barneekteskap eller tvangsekteskap,
5. anses som kjønnslemlestelse,
6. er rettet mot den norske stat eller norsk statsmyndighet,
7. er foretatt utenfor området for noen stats høyhetsrett og kan straffes med fengsel,
8. anses som omsorgsunndragelse,
9. rammes av §§ 257, 291-296, 299-306 eller §§ 309-316,
10. anses som terror- eller terrorrelatert handling etter straffeloven kapittel 18, eller
11. anses som oppfordring til en straffbar handling etter straffeloven § 183 eller innebærer fremsettelse av en hatefull ytring etter straffeloven § 185.

Første ledd gjelder tilsvarende for handlinger foretatt

a) av en person som etter handlingstidspunktet er blitt norsk statsborger eller har fått bosted i Norge,
b) av en person som er eller etter handlingen er blitt statsborger i eller bosatt i et annet nordisk land, og som oppholder seg i Norge, eller
c) på vegne av et utenlandsk foretak som etter handlingstidspunktet har overført sin samlede virksomhet til et foretak registrert i Norge.

Og paragraf strl §302 gjelder ikke i danmark.

Ergo, det er ikke forbudt for en nordmann å ha sex med en 15 åring i land hvor det er lovlig.

Skrevet (endret)
7 minutter siden, waco skrev:

Heihei, jeg sjekket strl §5 av den nye 2005 og der sto det ikke noen at det er kriminelt å ha sex med en 15 i et land hvor det er lov.

Straffelovgivningens anvendelse på handlinger i utlandet

Utenfor virkeområdet etter § 4 gjelder straffelovgivningen for handlinger foretatt

a) av en norsk statsborger,
b) av en person med bosted i Norge, eller
c) på vegne av et foretak registrert i Norge,

når handlingene:

1. er straffbare også etter loven i landet der de er foretatt,
2. anses som krigsforbrytelse, folkemord eller forbrytelse mot menneskeheten,
3. anses som brudd på krigens folkerett,
4. anses som barneekteskap eller tvangsekteskap,
5. anses som kjønnslemlestelse,
6. er rettet mot den norske stat eller norsk statsmyndighet,
7. er foretatt utenfor området for noen stats høyhetsrett og kan straffes med fengsel,
8. anses som omsorgsunndragelse,
9. rammes av §§ 257, 291-296, 299-306 eller §§ 309-316,
10. anses som terror- eller terrorrelatert handling etter straffeloven kapittel 18, eller
11. anses som oppfordring til en straffbar handling etter straffeloven § 183 eller innebærer fremsettelse av en hatefull ytring etter straffeloven § 185.

Første ledd gjelder tilsvarende for handlinger foretatt

a) av en person som etter handlingstidspunktet er blitt norsk statsborger eller har fått bosted i Norge,
b) av en person som er eller etter handlingen er blitt statsborger i eller bosatt i et annet nordisk land, og som oppholder seg i Norge, eller
c) på vegne av et utenlandsk foretak som etter handlingstidspunktet har overført sin samlede virksomhet til et foretak registrert i Norge.

Og paragraf strl §302 gjelder ikke i danmark.

Ergo, det er ikke forbudt for en nordmann å ha sex med en 15 åring i land hvor det er lovlig.

Gjesp. Har du sett 9.? 

Endret av ambivalentReaction
Skrevet
23 minutter siden, waco skrev:

Du gjør vel selv hva som er best for deg selv? Om du liker å ligge med mange forskjellige fordi du synes det er best så gjør du det. Andre som heller liker å forholde seg til noen få gjennom livet og som synes trofasthet og tillit er viktigere egenskaper velger heller det.

Ja?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Digg da! Var det bra? 

Anonymkode: 6f9c0...489

AnonymBruker
Skrevet

Du hater deg selv tydligvis. Deler uhemmet kroppen din til hvem som helst. Det er billig. Har vært singel i 1 år nå og har ikke sett på en mann etterpå. Er fortsatt såret etter bruddet så misliker menn som bare utnytter jenter. Ikke tale om å bli såret igjen. Isprinsesser er best.

Anonymkode: e8326...2c9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du hater deg selv tydligvis. Deler uhemmet kroppen din til hvem som helst. Det er billig. Har vært singel i 1 år nå og har ikke sett på en mann etterpå. Er fortsatt såret etter bruddet så misliker menn som bare utnytter jenter. Ikke tale om å bli såret igjen. Isprinsesser er best.

slapp av miss prippen. Kanskje på tide å tørke støvet ut av musa nå? Det har tydeligvis forflyttet seg til hjernen, det merkes på måten du skriver på. "isprinsesser" er best... herregud.. grattulerer a!

Jeg syns TS skal ha sex med så mange hun vil uten å bli sett ned på. Det er ikke sikkert at hun hater seg selv. Kanskje hun elsker seg selv og kroppen sin og vil dele den med de hun vil, tilfeldigvis ble dette 3 stk nå. 

Kos deg TS, folk som ikke alltid må referere kvinner som prinsesser er best :) 

• Liker 10
Gjest Netttroll
Skrevet

Har hadd to sexpartnere i hele mitt liv. Tre sexpartnere hittil i mai er mye, du er løs. Få deg litt selvrespekt og finn deg en kjæreste.

AnonymBruker
Skrevet

Ts, KG er visst ikke rette plassen for slike spm da de fleste som svarer her er er prinpe frøkner uten eventyrlyst. Vedder på at alle dere som skriver at hun har lite selvrespekt etc, er feite og ikke får dere noe ligg. Derfor må dere rakke ned på andre som får mere ligg enn dere selv

• Liker 4
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da vil jeg si at du hater deg selv! Hvorfor frarøve kroppen din nytelsen sex gir deg?? Eller er sex noe du gir bort som en gave til en mann, som så skal være takknemlig? 

Jeg har sex fordi jeg nyter det! Jeg gir meg selv den gaven det er å ha sex. 

Anonymkode: 32f7c...502

• Liker 3
Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du hater deg selv tydligvis. Deler uhemmet kroppen din til hvem som helst. Det er billig. Har vært singelarrow-10x10.png i 1 år nå og har ikke sett på en mann etterpå. Er fortsatt såret etter bruddet så misliker menn som bare utnytter jenter. Ikke tale om å bli såret igjenarrow-10x10.png. Isprinsesser er bestarrow-10x10.png.

Det skulle ikke vært lov å skrive som AnonymBruker her inne. Så mye piss som noen kan finne på å skrive:angry: Det er vel ikke rart du er singel når du ikke har kjent behov for å ha sex med et annet menneske på ett år, eller kanskje det bare en kjæreste som får røre det dyrebare underlivet til isprinsessa..

TS: Jeg tenker at du er singel og lever singellivet til det fulle. Bra for deg! De som skriver hore, LØS osv, ikke bry deg om dem. Og hvorfor skulle du brydd deg? De er bare sure, inntørka personer som tror de er bedre enn alle andre.

Endret av frk91
  • Liker 5
Gjest FruKG
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hater seg selv fordi hun vil nyte sex med 3 menn? Ta deg sammen da vil du. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, FruKG skrev:

Hva var poenget med den kommentaren? Er vi kvinner prostituerte fordi vi har sex med 3 ulike på 2 uker?? Herremin jeg har har hatt sex med 10 ganger så mange på 2 uker, men jeg er ikke prostituert for det om! :angry:

Dine barn er sikkert stolte av deg :ironi:

Anonymkode: d1543...dc5

Skrevet

Løstøs kalles vel sånt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...