Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt søppelsekker under malestativet på et tregulv i stua. Er det noen som vet om søppelsekker kan farge av, hvis det for eksempel blir for varmt her inne? Ønsker helst ikke å få svarte flekker på gulvet :P 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Mizen skrev:

Jeg harfintt søppelsekker under malestativet på gulv i stua. Er det noen sogm vet om søppn farge av, hvis det for eksempel blir for varmt her inne? Ønsker helst ikke å få svarte flekker på gulvet :P 

Nå kan ikke jeg garantere noe da, men basert på egne erfaringer, så går det fint så lenge det ikke er fuktig under (regner med du la det på tørt gulv). Selv har jeg hatt lagret søppelsekker i utebod med gulv, gjennom år, ikke blitt flekker, tross steikvarme og kuldegrader osv. Tror det skal gå fint med ditt gulv, så lenge det ikke er porøst og du vet at det vanligvis tar til seg lett farge fra gjenstander. :)

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Lykkehjerte skrev:

Nå kan ikke jeg garantere noe da, men basert på egne erfaringer, så går det fint så lenge det ikke er fuktig under (regner med du la det på tørt gulv). Selv har jeg hatt lagret søppelsekker i utebod med gulv, gjennom år, ikke blitt flekker, tross steikvarme og kuldegrader osv. Tror det skal gå fint med ditt gulv, så lenge det ikke er porøst og du vet at det vanligvis tar til seg lett farge fra gjenstander. :)

Tusen takk for svar :):) Da krysser jeg fingrene for at svartposene ikke farger av ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...