AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Vi har vel alle kjennskap til begrepet luremus. En jente som flørter og byr seg frem hele kvelden, før de enten forsvinner eller bare ikke vil ha sex når det kommer til stykket. Dette er man selvsagt i sin fulle rett til å gjøre, og jeg er ikke interessert i noen diskusjon omkring dette begrepet 😜 Det jeg lurer på, er om de mennene som vet at de får ereksjonsproblemer når de inntar endel alkohol, (og unnlater å dele dette med kveldens utkårede, før man er klar til å hoppe til køys) er den mannlige versjonen av luremus? 🤔 Hva mener dere? Anonymkode: 94665...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Nei? Vi jenter kan ikke kreve sex av menn på lik linje med at menn ikke kan gjøre det av oss. Hvis du som kvinne føler deg "lurt" når mannen som har flørtet med deg hele kvelden ikke klarer å gi deg pikk, så er det deg det er noe galt med. Anonymkode: 97f9f...751 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Det går påviljen, kvinnen vet at han ikke vil, mannen håper at han kan. Så nei, det er ikke det samme. Anonymkode: 43a29...04c 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Alternativ 1: ærbare menn som vil ha ekte kjærlighet og ikke brukes av kvinner til sex (lite trolig) Alternativ 2: de glemmer at det skjer hver gang de drikker for mye, fordi de er full alt. Anonymkode: f7e54...afe
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Wow! Nr 1; sa jeg at det var gale?! Nei! Jeg sa at alle er i sin fulle rett til å kunne ombestemme seg når som helst! Jeg bare lurte på om folk tenker på det som den mannlige versjonen! Herlighet altså! Jeg har jo aldri sagt at jeg "følte meg lurt fordi jeg ikke fikk pikk", som du så elegant formulerte deg! Vi hadde en diskusjon på dette på fest igår, der noen mente det var den mannlige versjonen av luremus, derfor stilte jeg spørsmålet her også... jeg tenkte det kunne bli en morsom diskusjon (slik som igår), men der tok jeg visst skammelig feil... TS Anonymkode: 94665...7f5 1
OPIgirl Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alternativ 1: ærbare menn som vil ha ekte kjærlighet og ikke brukes av kvinner til sex (lite trolig) Alternativ 2: de glemmer at det skjer hver gang de drikker for mye, fordi de er full alt. Anonymkode: f7e54...afe Ha ha , ærbare menn finnes ikke.
applestories Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurte på om folk tenker på det som den mannlige versjonen! Nei, det er ikke noe jeg ville tenkt. Dersom mannen vil men ikke kan, er det ikke mye han kan gjøre med akkurat det. Men det er jo mye man kan gjøre selv om blodgjennomstrømningen uteblir i akkurat det området. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Wow! Nr 1; sa jeg at det var gale?! Nei! Jeg sa at alle er i sin fulle rett til å kunne ombestemme seg når som helst! Jeg bare lurte på om folk tenker på det som den mannlige versjonen! Herlighet altså! Jeg har jo aldri sagt at jeg "følte meg lurt fordi jeg ikke fikk pikk", som du så elegant formulerte deg! Vi hadde en diskusjon på dette på fest igår, der noen mente det var den mannlige versjonen av luremus, derfor stilte jeg spørsmålet her også... jeg tenkte det kunne bli en morsom diskusjon (slik som igår), men der tok jeg visst skammelig feil... TS Anonymkode: 94665...7f5 Slapp av a! For meg kunne det virke sånn. Kunne godt hende du var en av de. Uansett synes jeg det er feil å bruke "luremus"/"lurekuk" om noen som ikke gir deg det du vil ha. Virker som en furten kommentar man slenger ut av seg når ting ikke går som planlagt. Men om ikke du er en som går rundt å kaller folk lurekuk, så beklager jeg! Lar meg lett fyre opp Anonymkode: 97f9f...751 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #9 Skrevet 15. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Slapp av a! For meg kunne det virke sånn. Kunne godt hende du var en av de. Uansett synes jeg det er feil å bruke "luremus"/"lurekuk" om noen som ikke gir deg det du vil ha. Virker som en furten kommentar man slenger ut av seg når ting ikke går som planlagt. Men om ikke du er en som går rundt å kaller folk lurekuk, så beklager jeg! Lar meg lett fyre opp Anonymkode: 97f9f...751 Er nok ikke det nei, og er helt enig med deg 😉 det var kanskje litt dårlig formulert, men derfor skrev jeg at alle har rett til å ombestemme seg, og at jeg ikke var interessert i noe diskusjon på selve begrepet 😜 Det kom bare så mange artige argumenter igår, og jeg lurte på om noen klarte å toppe de 😉 sitter nok fortsatt litt i den mimre til gårsdagen og le av alle de "geniale" kommentarene boblen 🙈 burde kanskje holdt meg der 🙈 Anonymkode: 94665...7f5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. mai 2016 #10 Skrevet 15. mai 2016 Ja de finnes, har vært borte i dem selv. Flørter heftig, drar med meg opp i senga, skal kose, men sier at de vil vente til vi blir bedre kjent med sex.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #11 Skrevet 15. mai 2016 Om jeg tror jeg kommer til å få sex med en jente og hun ender med å drikke seg så full at hun sovner eller blir kvalm. Så hadde jeg jo aldri stemplet henne som luremus. Anonymkode: db4f6...491
Gjest PetterPanne Skrevet 15. mai 2016 #12 Skrevet 15. mai 2016 Nei. Det er ikke den mannlige versjonen av luremus. Den mannlige versjonen av luremus er når han har sex med deg, men ikke forplikter seg sånn at du sitter der og venter på at et skal skje.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #13 Skrevet 15. mai 2016 7 minutter siden, Evilposelos skrev: Ja de finnes, har vært borte i dem selv. Flørter heftig, drar med meg opp i senga, skal kose, men sier at de vil vente til vi blir bedre kjent med sex. Og hva er galt med det? Du har ikke krav på sex bare fordi han koser med deg? Anonymkode: 97f9f...751
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #14 Skrevet 15. mai 2016 8 minutter siden, PetterPanne skrev: Nei. Det er ikke den mannlige versjonen av luremus. Den mannlige versjonen av luremus er når han har sex med deg, men ikke forplikter seg sånn at du sitter der og venter på at et skal skje. Beklager, men du bommer nok grovt her. Anonymkode: 43a29...04c
Gjest PetterPanne Skrevet 15. mai 2016 #15 Skrevet 15. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men du bommer nok grovt her. Anonymkode: 43a29...04c Hvordan?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 15. mai 2016 #16 Skrevet 15. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva er galt med det? Du har ikke krav på sex bare fordi han koser med deg? Anonymkode: 97f9f...751 Spørsmålet her var om det finnes mannlig variasjon av det som kalles luremus. Ja, skrev jeg også forklarte jeg hvordan de er.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #17 Skrevet 15. mai 2016 6 minutter siden, PetterPanne skrev: Hvordan? Så en kvinne som blir med deg hjem og puler, men ikke vil bli sammen med deg er en luremus? Luremus handler om at hun flørter og gir inntrykk av at det blir puling, men plutselig blir borte eller trekker seg, og det har vært planlagt. Med andre ord er en lurepikk en som sier at han skal ta deg med hjem og pule deg, men så plutselig blir han borte fordi han hele tiden hadde planlagt å bare tease deg. Ikke at disse finnes (et stoort kanskje 0.01%) Anonymkode: 43a29...04c 2
Gjest PetterPanne Skrevet 15. mai 2016 #18 Skrevet 15. mai 2016 (endret) 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så en kvinne som blir med deg hjem og puler, men ikke vil bli sammen med deg er en luremus? Luremus handler om at hun flørter og gir inntrykk av at det blir puling, men plutselig blir borte eller trekker seg, og det har vært planlagt. Med andre ord er en lurepikk en som sier at han skal ta deg med hjem og pule deg, men så plutselig blir han borte fordi han hele tiden hadde planlagt å bare tease deg. Ikke at disse finnes (et stoort kanskje 0.01%) Anonymkode: 43a29...04c Dette er min personlige tolkning, men når man sier luremus, så mener man jenter som først gir inntrykk av å gi gutter det de vil ha, for så å ikke gjøre det. For kvinner skjer det ikke ofte at menn som hinter til sex og er keene, faktisk ikke gjennomfører. Det er en grunn til at ordet blueballs eksisterer, mens et liknende begrep ikke eksisterer for kvinner. Nærmeste jeg kommer er bluewaffle, du får google det. Så da mener jeg at den kvinnelige ekvivalenten av å bli utsatt for en luremus, er en mann som ikke forplikter seg, når hun ønsker det og han har gitt uttrykk for det det samme. Det svir mer for kvinner at han egentlig ikke var seriøs, og "kun ville ha sex", enn at hun blir lurt når det komemr til å ikke få sex. Det å få sex er ingen big deal for kvinner. Endret 15. mai 2016 av PetterPanne
Gjest FruKG Skrevet 15. mai 2016 #19 Skrevet 15. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei? Vi jenter kan ikke kreve sex av menn på lik linje med at menn ikke kan gjøre det av oss. Hvis du som kvinne føler deg "lurt" når mannen som har flørtet med deg hele kvelden ikke klarer å gi deg pikk, så er det deg det er noe galt med. Anonymkode: 97f9f...751 Enig! Ikke det at jeg er ei luremus, men menn har vel like mye rett som oss til å trekke seg om de ikke har lyst eller det blir for mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå