AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Har noen tips til tannbleking? På en naturlig måte? Altså bruk av matvarer for eksempel? Hørt at å gni jordbær på tennene gjør at de blir hvitere? Virker det? Andre tips? Type "Kjærringråd"? Eller finnes det tannkremer som virkelig bleker? Er ute ette andre tips som virker, enn å bestille tannskinner på nett eller bleke hos tannlege. Anonymkode: 69458...03d
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Sæd skal visst være veldig effektivt. Gni det på tennene, ikke bare svelg unna. Selv om det kan være vanskelig å bryte en gammel vane. Anonymkode: dbd83...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sæd skal visst være veldig effektivt. Gni det på tennene, ikke bare svelg unna. Selv om det kan være vanskelig å bryte en gammel vane. Anonymkode: dbd83...a1e Da jeg er mann og heterofil, er ditt forslag uaktuelt for meg. Sånn ellers så føler jeg at ditt råd var ment som et trollesvar...? Anonymkode: 69458...03d
Million Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Jeg tviler på at den rosa-aktige saften fra jordbær gjør noe HVITT. Heller at de farger tennene rødrosa i tonen... Meg bekjent finnes det ikke et eneste kjerringråd som er seriøst og faktisk gir hvite tenner. Kan du ikke bare spare opp litt penger og få det gjort hos profesjonelle, dvs tannlegen? Jeg har gjort det en gang. Det var faktisk en belønning fra svigermor, da jeg sluttet å røyke etter å ha røykt i 24 år. Hvis jeg sluttet og holdt meg røykfri i 6 måneder, skulle hun betale tannblekingen for meg etter seks mnd. Det ble veldig fint resultat med en gang, men de kritthvite tennene varer ikke lenge. Tenner tar farge etter alt mulig rart vi spiser og drikker; kaffe, te og brus f.eks. Matvarer også. Bleker man tennene en gang, er det altså ikke livsvarig. Tennene mine er hvitere enn de var mens jeg røykte, det er klart, men nå, fem år etter blekingen, er de absolutt ikke kritthvite lenger som de var da jeg kom ut fra tannlegekontoret.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 27 minutter siden, Million skrev: Jeg tviler på at den rosa-aktige saften fra jordbær gjør noe HVITT. Heller at de farger tennene rødrosa i tonen... Meg bekjent finnes det ikke et eneste kjerringråd som er seriøst og faktisk gir hvite tenner. Kan du ikke bare spare opp litt penger og få det gjort hos profesjonelle, dvs tannlegen? Jeg har gjort det en gang. Det var faktisk en belønning fra svigermor, da jeg sluttet å røyke etter å ha røykt i 24 år. Hvis jeg sluttet og holdt meg røykfri i 6 måneder, skulle hun betale tannblekingen for meg etter seks mnd. Det ble veldig fint resultat med en gang, men de kritthvite tennene varer ikke lenge. Tenner tar farge etter alt mulig rart vi spiser og drikker; kaffe, te og brus f.eks. Matvarer også. Bleker man tennene en gang, er det altså ikke livsvarig. Tennene mine er hvitere enn de var mens jeg røykte, det er klart, men nå, fem år etter blekingen, er de absolutt ikke kritthvite lenger som de var da jeg kom ut fra tannlegekontoret. Husket på at jeg hadde jordbær i kjøleskapet, ment til 17.mai.Prøvde trikset jeg har hørt om med et par bær. De ble faktisk hvitere! Har alltid trodd som deg at den røde saften ville gjøre det motsatte! Ønsker enda hvitere, det er nok veien å gå, som du nevner. Tannlegen! Håpet på en rask og rimelig løsning som kunne testes ut hjemme. Så grei svigermor som betalte bleking for deg. Og gratulerer med røykeslutt! Anonymkode: 69458...03d
Gjest Hapi Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 Oil pulling:http://wellnessmama.com/17951/coconut-oil-pulling/
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 Noen her som har prøvd Crest Whitestrips? Anonymkode: e1f20...940
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 Har god erfaring med Smilelab-tannblekning. Uplempen er at tennene ikke holder seg permanent hvite (i likhet med alle andre tannblekningsmetoder), samt at jeg like etter "bahandlingene" (har brukt det flere ganger) har opplevd mer ising enn vanlig. Vil ikke anbefale ting som å gni jordbær på tennene, da dette visstnok sliter på emaljen. Anonymkode: b243c...188 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #9 Skrevet 15. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har god erfaring med Smilelab-tannblekning. Uplempen er at tennene ikke holder seg permanent hvite (i likhet med alle andre tannblekningsmetoder), samt at jeg like etter "bahandlingene" (har brukt det flere ganger) har opplevd mer ising enn vanlig. Vil ikke anbefale ting som å gni jordbær på tennene, da dette visstnok sliter på emaljen. Anonymkode: b243c...188 Takk for tips! Og det med jordbær, sikkert derfor de ble hvitere da. Ikke bra, emalje vil man ha! Anonymkode: 69458...03d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå