AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 I disse sunnhetstider, har det dukket opp en del supermat. Det jeg lurer på er hampfrø. Hva er det godt for? Kan det påvises i narkotester? Jeg tenker at om man spiser brød med hampfrø, kan det slå ut på slike tester, hvis man blir sendt til utvidet blodprøve? Eller om narkohunder kan lukte det og en kan bli anklaget for å ha røkt hasj? Eller er det kun når det faktisk er narkotika? Dumme spørsmål sikkert :D Og hampfrø, det gir vel ingen rus? Jeg har lest at valmuefrø kan gi utslag på narkotest, stemmer dette? Og at i store mengder kan en bli ruset? Anonymkode: 3eea2...19a
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Hampfrø inneholder bl.a proteiner og fett. Kan kjøpes i vanlige matbutikker og slår ikke ut på tester. Anonymkode: de20b...335
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Hamp er ikke det samme som hasj. Anonymkode: 2139c...f8b
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Hampfrø med skall inneholder lave verdier av THC og regnes som narkotika av Mattilsynet. Det vil ikke slå ut på tester, nei. Anonymkode: c89ad...453
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå