AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #1 Skrevet 15. mai 2016 Har tenkt å få litt orden på ting på utseendefronten og lurte på om det finnes noen flere gode tips de ute hvordan man blir den mest attraktive utvgaven av seg selv uten å bruke fillers, extensions og dyre timer hos hudspesialist. -Vekten min er helt OK, men har uansett begynt å rene både styrke og kondisjon utendørs Skal visstnok gi penere hud og det er sunt å tilbringe tid ute. Er også koselig å våkne opp og gå rett på en løpetur siden det gir meg en god følelse resten av dagen. -Bruker klær som passer meg, men kan helt sikkert kjøpe inn mer klassiske plagg som passer til alt. -Har gjort innkjøp av spirulina (hehe her snakker vi om målbevisst) og fokuserer på å spise frukt, grønt og sunne fettsyrer samt en del proteiner. Ikke noe lavkarbo her i gården, men sørger for at karbohydratene kommer fra snille karbohydrater. -Bruker minimalistisk med sminke og foretrekker det slik. Kan heller bruke litt ekstra dersom jeg skal noe spesielt, men føler selv at huden min holder seg mye penere. -Har en rutine om morgenen. Rens, toner, omega 3 serum, øyekrem, solfaktor, fuktighetskrem/dagkrem (?). Bruker også fuktighetskrem på resten av kroppen etter jeg har dusjet. Er det noen flere gode tips der ute? Anonymkode: bbad9...73b
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 + bra kroppsholdning Anonymkode: ec752...d49
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: + bra kroppsholdning Anonymkode: ec752...d49 Takk for tips Tror jeg har en ganske god kroppsholdning for det har jeg blitt komplimentert flere ganger. Anonymkode: bbad9...73b
ops2 Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Få nok søvn. Men det passer du sikkert på allerede. Høres ut som om du heller kan tipse andre. 1
Jallatralla Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Liker at du vil prøve å bli en bedre versjon av deg selv uten å ty til operasjoner og anna piss! Bra! :D du er på god vei! Vil også anbefale det enkleste i verden: å smile! Tro meg bare ved å være glad (eller late som man er glad) så utstråler man noe positivt som får andre til å like deg. Drikk vann, smil og vær glad i deg selv! Lykke til! 9
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 Flere smil!:) Smil er undervurdert. Anonymkode: ee953...c12 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 3 minutter siden, NydeligMann skrev: Selvbruningskrem, tann- og analbleking. Hahah, neineinei Anonymkode: f4795...7db 7
melatonin Skrevet 15. mai 2016 #9 Skrevet 15. mai 2016 Drikk masse vann. Jeg har funnet ut at å vaske ansiktet med kaldt vann om morgen gir huden et lite fresht løft! Våkner mer og morgen trynet blir fortere borte😊.
urenluren Skrevet 15. mai 2016 #10 Skrevet 15. mai 2016 Stell godt med håret ditt også! Hvis en person har vakkert hår gjør det noe med resten av inntrykket jeg har av personen 5
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #11 Skrevet 15. mai 2016 21 minutter siden, NydeligMann skrev: Selvbruningskrem, tann- og analbleking. Huff nei. Har vanskeligheter for å bli naturlig brun, men skal prøve med å tilbringe ekstra mye tid ute i sommer. Tannbleking har jeg prøvd et par ganger før med gode resultater, men dette er ikke noe jeg gjør flere ganger i året. Ts Anonymkode: bbad9...73b
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #12 Skrevet 15. mai 2016 12 minutter siden, urenluren skrev: Stell godt med håret ditt også! Hvis en person har vakkert hår gjør det noe med resten av inntrykket jeg har av personen Har du noen tips til hvordan man steller godt med håret? Har en rar hårtype som hverken tiltrekker farge eller andre hårprodukter.. Bruker hårkur fra Redken en gang i uken, men får aldri noe resultat. Går en del i Fudge lillashampoo (vet at dette ikke er så gunstig for håret) for å fjerne den oransje undertonen og frizz, men føler heller ikke at denne hjelper noe spesielt. Ellers passer jeg på å føne håret sjeldent, ikke gre håret når det er vått, sove med flette, bruke strikk som ikke skader håret for mye, osv. Drikker også selvsagt masse vann. Ts Anonymkode: bbad9...73b
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #13 Skrevet 15. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt å få litt orden på ting på utseendefronten og lurte på om det finnes noen flere gode tips de ute hvordan man blir den mest attraktive utvgaven av seg selv uten å bruke fillers, extensions og dyre timer hos hudspesialist. -Vekten min er helt OK, men har uansett begynt å rene både styrke og kondisjon utendørs Skal visstnok gi penere hud og det er sunt å tilbringe tid ute. Er også koselig å våkne opp og gå rett på en løpetur siden det gir meg en god følelse resten av dagen. -Bruker klær som passer meg, men kan helt sikkert kjøpe inn mer klassiske plagg som passer til alt. -Har gjort innkjøp av spirulina (hehe her snakker vi om målbevisst) og fokuserer på å spise frukt, grønt og sunne fettsyrer samt en del proteiner. Ikke noe lavkarbo her i gården, men sørger for at karbohydratene kommer fra snille karbohydrater. -Bruker minimalistisk med sminke og foretrekker det slik. Kan heller bruke litt ekstra dersom jeg skal noe spesielt, men føler selv at huden min holder seg mye penere. -Har en rutine om morgenen. Rens, toner, omega 3 serum, øyekrem, solfaktor, fuktighetskrem/dagkrem (?). Bruker også fuktighetskrem på resten av kroppen etter jeg har dusjet. Er det noen flere gode tips der ute? Anonymkode: bbad9...73b Å smile... og le! Mye! Det er bra for huden din og immunforsvaret, og du blir mye vakrere! Det hjelper lite å være smellvakker som en modell, om du ser sur ut. Selv mindre pene, blir mer attraktive når de smiler og ser immøtekommende ut! Smil til verden og verden smiler igjen. Det hjelper lite å fokusere kun på utseendet, om ditt indre ikke er like bra.... Selvinnsikt er viktig. Få noen til å filme deg mens du prater med noen. Studer deg selv. Hvordan er kroppspråket, mimikken? Hvordan er stemmen din? Tenk på noen som du ser opp til, som du syns virker kjempekoselige og vakre... hva er det som gjør denne personen slik? Øv på å ha en vennlig stemme, øv på å få en fin latter, øv på å få et vakkert smil samt å smile mye, og le, vær hyggelig og sjarmerende! Øv på kroppsholdning og gange. Se på videoen som nevnt over. Hvordan står/går du? Øv foran speilet. Rett opp skuldrene og stå rett med kroppen. Gå lett og elegant. Se interessert og engasjert ut når du prater med folk, fokuser på den du prater med, ikke prat for mye om deg selv, vis oppriktig interesse for det den andre sier. og sist - pass på å få i deg nok vann Anonymkode: 93108...7ca
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #14 Skrevet 15. mai 2016 Det handler ikke om å bruke minst mulig sminke, men om å sminke seg riktig! Det utrolig hvordan de rette teknikkene kan gjøre underverker, uten at man ser ut som en oversminka barbiedukke. YouTube er din venn på dette området. Anonymkode: ab87d...776 7
urenluren Skrevet 15. mai 2016 #15 Skrevet 15. mai 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen tips til hvordan man steller godt med håret? Har en rar hårtype som hverken tiltrekker farge eller andre hårprodukter.. Bruker hårkur fra Redken en gang i uken, men får aldri noe resultat. Går en del i Fudge lillashampoo (vet at dette ikke er så gunstig for håret) for å fjerne den oransje undertonen og frizz, men føler heller ikke at denne hjelper noe spesielt. Ellers passer jeg på å føne håret sjeldent, ikke gre håret når det er vått, sove med flette, bruke strikk som ikke skader håret for mye, osv. Drikker også selvsagt masse vann. Ts Anonymkode: bbad9...73b Høres egentlig ut som at du gjør alt riktig! Jeg tror nok du er en veldig fin versjon av deg selv, utfra det du skriver her Men B-vitaminer hjelper for både hud, hår og negler. Selv tar jeg engelsk ølgjær som man får kjøpt på dagligvaren. Syntes virkelig det har hjulpet! Men du kan selvsagt ta andre tilskudd, for ølgjær har en veldig ekkel smak.
ops2 Skrevet 15. mai 2016 #16 Skrevet 15. mai 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen tips til hvordan man steller godt med håret? Har en rar hårtype som hverken tiltrekker farge eller andre hårprodukter.. Bruker hårkur fra Redken en gang i uken, men får aldri noe resultat. Går en del i Fudge lillashampoo (vet at dette ikke er så gunstig for håret) for å fjerne den oransje undertonen og frizz, men føler heller ikke at denne hjelper noe spesielt. Ellers passer jeg på å føne håret sjeldent, ikke gre håret når det er vått, sove med flette, bruke strikk som ikke skader håret for mye, osv. Drikker også selvsagt masse vann. Ts Anonymkode: bbad9...73b Jeg kjøpte denne etter å ha lest om den inne i tråden om Koreanske hudpleie/kosmetikk. http://www.ebay.com/itm/301914663004?_trksid=p2057872.m2749.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Jeg har bare brukt den en gang, men wow. Jeg har nordisk, naturlig lys askeblond, veldig slitt hår 5-10 cm opp fra tuppene. Denne hårkuren fylte inn det slitte, håret ble helt deilig å ta på. Det er blogget mye om denne kuren og andre produkter, søk på navnet.... Koreansk hudpleie er virkelig bra. Skal ta en slik kur igjen i kveld. Tenker å dele en flaske i to og bare bruke den i de nederste 10 cm. Men det er slett ikke dyrt uansett.
whitewildfox Skrevet 15. mai 2016 #17 Skrevet 15. mai 2016 Morroccan Oil er fantastisk for håret, bruk en til to pumper (etter hårrlengde) hver gang du har dusjet Jeg vil også anbefale at du kjøper deg en god foundation og concealer, som du eventuelt kun kan bruke når du skal ut eller lignende. Øyenbrynsprodukter er et must hvis du ikke allerede bruker det, men velg riktig farge og ikke overdriv. Det samme gjelder napping, følg den naturlige formen på brynene og kun ta det som er "overflødig". Hvis du bruker øyenskygge burde du kjøpe en god primer, for eksempel Urban Decay sin Primer Potion. UD har også fantastiske øyenskygger, og jeg vil anbefale de forskjellige Naked og Naked Basics pallettene på det sterkeste! Hvis du vil kjøpe disse burde du lese deg litt opp på hud, hår og øyefarge i forhold til hvilken pallett som vil se finest ut til deg. Når det kommer til sminke handler det, som sagt av noen andre, å sminke seg riktig. Og for å sminke seg riktig må han også ha godt utstyr. Real Techniques, Beauty Blender, MAC og Sigma har, i min mening, de beste kostene/svampene. Du er sikkert kjempe søt fra før altså, men dette handler vel mer om å gi seg selv en "confidence boost" enn noe annet vil jeg tro. Lykke til
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #18 Skrevet 15. mai 2016 1 minutt siden, whitewildfox skrev: Morroccan Oil er fantastisk for håret, bruk en til to pumper (etter hårrlengde) hver gang du har dusjet Jeg vil også anbefale at du kjøper deg en god foundation og concealer, som du eventuelt kun kan bruke når du skal ut eller lignende. Øyenbrynsprodukter er et must hvis du ikke allerede bruker det, men velg riktig farge og ikke overdriv. Det samme gjelder napping, følg den naturlige formen på brynene og kun ta det som er "overflødig". Hvis du bruker øyenskygge burde du kjøpe en god primer, for eksempel Urban Decay sin Primer Potion. UD har også fantastiske øyenskygger, og jeg vil anbefale de forskjellige Naked og Naked Basics pallettene på det sterkeste! Hvis du vil kjøpe disse burde du lese deg litt opp på hud, hår og øyefarge i forhold til hvilken pallett som vil se finest ut til deg. Når det kommer til sminke handler det, som sagt av noen andre, å sminke seg riktig. Og for å sminke seg riktig må han også ha godt utstyr. Real Techniques, Beauty Blender, MAC og Sigma har, i min mening, de beste kostene/svampene. Du er sikkert kjempe søt fra før altså, men dette handler vel mer om å gi seg selv en "confidence boost" enn noe annet vil jeg tro. Lykke til Bruker sånn morroccan oil / argan oil i tuppene av håret etter jeg har dusjet og eventeult når jeg skal ut for litt glans Har foundation og concealer, har egentlig flere.. finner aldri noe som passer meg. Foundation er ok, men jeg er for blek til at fair/ivory/pale som man finner i fysiske butikker passer til hudtonen min. Har også noen fregner rundt kinn og nese som gjør at ansiktet mitt fort kan se skittent ut. For å gjøre det enda verre så har jeg ganske røde partier under nesen og på haken, mens jeg har blå og lilla partier under øynene. Har kjøpt inn sånn color corrector, men tar fort en halv time å få et ok resultat. Håper at treningen eventuelt kan få fjernet litt av det røde i ansiktet. Øyenbrynene mine er naturlig tynne som flis helt uten form. Bruker faktisk voks for å få litt form på dem dersom jeg skal noe spesielt, ellers bruker jeg brynpenn og pudder for å gjøre dem litt tykkere. Øyenskygger har jeg aldri turt å prøve ut ordentlig. På grunn av color correctoren får jeg mye concealer "linjer" rundt øynene, spesielt der øyenskyggen skal ligge. Hadde en gammel øyenskygge som jeg prøvde å få på med den pinnen som hører til, den angrep meg og jeg fikk masse i øynene Sminke har aldri helt vært min sterkeste side nei ser jo ut som ren magi. Noen tips om hvordan jeg kan fikse på overnevnte utfordringer jeg stadig møter dersom jeg begår meg ut i sminkens verden? Forresten hvordan bruker man eyeliner dersom vippene er helt lyse? Får et "gap" i mellom vippene og eyelineren, man ser også gapet mellom vippene når jeg ser rett fram. Ts Anonymkode: bbad9...73b
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #19 Skrevet 15. mai 2016 Interessant at der ikke var et eneste punkt som gjaldt personlighet. Personlighet blir så nedvurdert i våre dager at det er bare utseende som gjelder. Vil du bli mer attraktiv = bedre utseende. Du kan fortsatt ha en plagsom eller smålig personlighet så lenge du trener og spiser sunt. Det viktigste er at man er en pyntedukke mannfolka kan vise frem og være stolt av Anonymkode: 43266...a63 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #20 Skrevet 15. mai 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant at der ikke var et eneste punkt som gjaldt personlighet. Personlighet blir så nedvurdert i våre dager at det er bare utseende som gjelder. Vil du bli mer attraktiv = bedre utseende. Du kan fortsatt ha en plagsom eller smålig personlighet så lenge du trener og spiser sunt. Det viktigste er at man er en pyntedukke mannfolka kan vise frem og være stolt av Anonymkode: 43266...a63 Tror nok du har misforstått litt. Jeg spurte om små tips som kunne hjelpe på utseendefronten, ikke når det gjelder personlighet. Personlighet er selvfølgelig viktig, men nå var det ikke det jeg ville ta tak i akkurat nå. Det er noen som allerede har nevnt det å smile, være hyggelig og virke interessert i samtaler som igjen vil gjenspeile det ytre. Jeg vil bli sunnere og fokuserer derfor på naturlige tips som også kan reflektere utseende, men jeg spør også om andre ting som kan være med å hjelpe. Det er fryktelig antifeministisk av deg å påpeke at kvinner kun vil se bra ut for mannfolk, jeg liker å gjøre ting for meg selv i blant. Anonymkode: bbad9...73b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå