Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva trenger jeg til å kunne ta førerkortet? Fra a til å, liksom har tenkt å spørre om pakketilbud, men må jo da vite hva som er nødvendig slik at jeg er garantert jeg får dette med :-) takk for svar.

Forøvrig har en tilbudt med pakketilbud på alt det obligatoriske + trafikkaltgrunnkurs til 14750 kroner. Men nekter å tro dette er ALT jeg trenger. 

Anonymkode: ac96f...4f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du gjør det så enkelt som at du går inn på aktuelle kjøreskolen sine sider, ser på prisen for obligatoriske timer, og plusser på vanlige kjøretimer. Det er ingen fasit på hvor mange du vil trenge men de fleste har jeg merket at havner på ca 20.000.

Anonymkode: f1bfb...abd

AnonymBruker
Skrevet

Nå tuller jeg litt. Pakkeprisen jeg fikk var på 13750 kroner.

Det inkluderer: 

2 veiledningstimer

Sikkerhetskurs på bane (4 t)

Sikkerhetskurs på vei (13 t)

Leie av bil til førerprøven

Trafikkaltgrunnkurs

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva trenger jeg til å kunne ta førerkortet? Fra a til å, liksom har tenkt å spørre om pakketilbud, men må jo da vite hva som er nødvendig slik at jeg er garantert jeg får dette med :-) takk for svar.

Forøvrig har en tilbudt med pakketilbud på alt det obligatoriske + trafikkaltgrunnkurs til 14750 kroner. Men nekter å tro dette er ALT jeg trenger. 

Du trenger penger. Deretter får du kjørewkolen til å spesifisere for deg hva som ikke ligger i pakken du eventuelt velger. Vanligvis kommer teoriprøven og oppkjøring med betaling til Vegvesenet utenom pakken. Samt det som blir ekstra om du stryker.om du skal velge pakke eller ta løsninger uten pakke, er litt avhengig av om du kjører privat i tllegg, hvor fort du tilegner deg ferdigheter m.m. Har du i forkant pugget teoriboken og kan teorien på fingrene går kjøringen ofte lettere. 

Anonymkode: 997e8...d05

AnonymBruker
Skrevet

Pakketilbudene inneholder jo alt det obligatoriske. 

Anonymkode: 5e197...d49

AnonymBruker
Skrevet

Du trenger penger, internettilgang og en postadresse.

Førerkort kan kjøpes for rundt 25.000 på nett, ferdig vasket, uten at du trenger å løfte rumpa fra sofaen bortsatt fra å gå ut til postkassa.

Anonymkode: a4af7...be1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...