Gå til innhold

Misbrukt seksuelt

Anbefalte innlegg

Gjest Citronella
Skrevet (endret)

Jeg ble misbrukt seksuelt av en familievenn i flere år. Dette har selvfølgig preget meg. Jeg er 40+ i dag, sak er foreldet. Jeg har klart å skape et bra liv, tross alt.

Hva vil jeg med denne posten? Vet ikke. Eller, det falt endel onde ord omkring min helse og hvem jeg egentlig er for en tid tilbake. 

Jeg tror de jeg vil si er at jeg har det bra. Og tenk deg litt ekstra godt om beste gang du poster en mobbemelding. Vi er bare mennesker. Og det er du også.

Vær snill. 

Takk!  

❤️

Endret av Citronella
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok. 

Anonymkode: bf317...210

Skrevet

Veit ikke hva man kan si til sånt....  kan ikke forestille meg hvordan det har vært for deg engang....  Som far er slikt det værste man kan forestille seg. Håper du får den støtten du trenger.

Gjest Citronella
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. 

Anonymkode: bf317...210

Ok. Lover du å være snill?

Et øyeblikk siden, Commander skrev:

Veit ikke hva man kan si til sånt....  kan ikke forestille meg hvordan det har vært for deg engang....  Som far er slikt det værste man kan forestille seg. Håper du får den støtten du trenger.

Jeg har det bra i dag. Og har fått svært god hjelp. Jeg har bare et håp om at vi skal være snille. Man vet aldri hvem som er bak en profil.

Vær snille med hverandre

• 2 uker senere...
Gjest Citronella
Skrevet

Jeg oppfordrer fortsatt alle til å være snille med hverandre! :)

-C

AnonymBruker
Skrevet

:klem:

Anonymkode: 861e8...c9d

AnonymBruker
Skrevet

Du er et godt menneske, håper alt er bra med deg❤️ Husk at det er mange der ute som ikke kan leve uten deg💕

Anonymkode: 6e68b...2d1

• Liker 1
Gjest Citronella
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du er et godt menneske, håper alt er bra med deg❤️ Husk at det er mange der ute som ikke kan leve uten deg💕

Anonymkode: 6e68b...2d1

Takk for at du sier jeg er et godt menneske. :) Jeg har det bra. Og har mange venner og et bra nettverk IRL, så jeg vet at mange i det virkelige liv er glade i meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...