Gå til innhold

Deres første møte med noen fra en datingside

Anbefalte innlegg

Etter to litt kleine Tinder-dates med to forskjellige fyrer matchet jeg med en fyr jeg egentlig var litt usikker på..  Husker jeg vurderte leeenge om jeg skulle sveipe til høyre, men gjorde det til slutt og det ble match. Så sendte han melding, og jeg husker også at jeg tenkte "Bleh, orker ikke å svare, uinteressert..". Men så gjorde jeg det likevel, vi fikk en sykt god tone og snakket sammen 24/7 i nærmere 2 uker før han kom på besøk. Av forskjellige grunner bodde vi på hver vår kant av landet, så det var litt ekstra stort press når han først skulle komme. Avtalte at han skulle komme til meg en og så skulle vi ta et glass vin og lage middag sammen. Jeg er egentlig kjempesjenert og pleier å være så nervøs at jeg nesten DØR av sånne ting, men jeg husker at jeg omtrent ikke var nervøs, jeg var så sikker på at det var riktig. Han kom, og det føltes som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Hadde verdens hyggeligste kveld (og natt) :) Dette er nå ca et år siden og vi er sammen, kunne ikke vært mer happy! Beste mannen jeg har møtt.

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, FrkIA skrev:

Etter to litt kleine Tinder-dates med to forskjellige fyrer matchet jeg med en fyr jeg egentlig var litt usikker på..  Husker jeg vurderte leeenge om jeg skulle sveipe til høyre, men gjorde det til slutt og det ble match. Så sendte han melding, og jeg husker også at jeg tenkte "Bleh, orker ikke å svare, uinteressert..". Men så gjorde jeg det likevel, vi fikk en sykt god tone og snakket sammen 24/7 i nærmere 2 uker før han kom på besøk. Av forskjellige grunner bodde vi på hver vår kant av landet, så det var litt ekstra stort press når han først skulle komme. Avtalte at han skulle komme til meg en og så skulle vi ta et glass vin og lage middag sammen. Jeg er egentlig kjempesjenert og pleier å være så nervøs at jeg nesten DØR av sånne ting, men jeg husker at jeg omtrent ikke var nervøs, jeg var så sikker på at det var riktig. Han kom, og det føltes som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Hadde verdens hyggeligste kveld (og natt) :) Dette er nå ca et år siden og vi er sammen, kunne ikke vært mer happy! Beste mannen jeg har møtt.

Ååå, denne historien gir meg håp. Jeg har vært singel i 1,5år og vært på flere dater med folk jeg har møtt via nettet. Første møtet har vært ulik; 3 gåturer, 2 kafeturer, 5 hjemmedater.. Noen romanser har vart lengre og noen har vært me det ene møtet. Det har vært mye moro og litt hjertesorg. I det siste har jeg følt at jeg er klar for å finne noen som er mer seriøs, og jeg hadde mine tvil i om nettet var tingen. Jeg matchet med flere på tinder, men holdt meg til å prate med en i gangen. Det er ikke et problem fordi mannfolka skriver aldri først, så det går fint å prate seg ferdig me en før man evt. går videre. For 1mnd siden skrev jeg til en som hadde vært på matchlista ei stund, han så ok ut, men bildene var litt dårlige egentlig. Samtalen utviklet seg den neste uken, gikk over til snaping og til slutt inviterte han meg på en date. Problemet er at han bor 8 timer unna, og skulle være i byen i litt over 1 døgn hos familie. Vi rakk heldigvis en date på 8 timer, helt fantastisk, tilnærmet perfekt date! Vi gikk tur, satt å pratet i noen timer og endte med utruli match på soverommet. Etter dette har kontakten fortsatt og det blir bare bedre for hver dag. Jeg er superbetatt og han sier det er gjensidig. Neste date er om 1mnd og så har han ferie og er i nærheten en stund. Jeg har aldri møtt en mann som han og håper virkelig dette går rette veien! Kanskje nettdating ikke er så ille alikavel 😁

Anonymkode: 1479c...833

AnonymBruker
2 timer siden, FrkIA skrev:

Ååå, denne historien gir meg håp. Jeg har vært singel i 1,5år og vært på flere dater med folk jeg har møtt via nettet. Første møtet har vært ulik; 3 gåturer, 2 kafeturer, 5 hjemmedater.. Noen romanser har vart lengre og noen har vært me det ene møtet. Det har vært mye moro og litt hjertesorg. I det siste har jeg følt at jeg er klar for å finne noen som er mer seriøs, og jeg hadde mine tvil i om nettet var tingen. Jeg matchet med flere på tinder, men holdt meg til å prate med en i gangen. Det er ikke et problem fordi mannfolka skriver aldri først, så det går fint å prate seg ferdig me en før man evt. går videre. For 1mnd siden skrev jeg til en som hadde vært på matchlista ei stund, han så ok ut, men bildene var litt dårlige egentlig. Samtalen utviklet seg den neste uken, gikk over til snaping og til slutt inviterte han meg på en date. Problemet er at han bor 8 timer unna, og skulle være i byen i litt over 1 døgn hos familie. Vi rakk heldigvis en date på 8 timer, helt fantastisk, tilnærmet perfekt date! Vi gikk tur, satt å pratet i noen timer og endte med utruli match på soverommet. Etter dette har kontakten fortsatt og det blir bare bedre for hver dag. Jeg er superbetatt og han sier det er gjensidig. Neste date er om 1mnd og så har han ferie og er i nærheten en stund. Jeg har aldri møtt en mann som han og håper virkelig dette går rette veien! Kanskje nettdating ikke er så ille alikavel 😁

Jeg har møtt mange fra tinder og sukker de siste par årene. Og plutselig fikk jeg en ny match på tinder for noen uker siden. Han begynte å ta kontakt, vi pratet litt og så bestemte vi oss for å møtes. Akkurat på den tiden hadde jeg begynt å tenke at første gangen man møter noen kan man ikke legge for mye i det. Så jeg dro, uten noen forhåpninger eller forventninger. Han lagde middag til meg og kvelden og timene gikk så fort. Det sa bare "pang"! Der var han liksom. Han jeg hadde ventet så lenge på! Nå har det gått noen uker og vi treffes fremdeles å har det gøy sammen. Vi har nå begynt å planlegge ferie sammen, men jeg skal innrømme at jeg fremdeles har den ene stygge stemmen i bakhodet som sier "dette må være for godt til å være sant". 

Men jeg velger å undertrykke den følelsen og heller leve i nuet og se hva som skjer. Kjempespennende er det i hvert fall! :)

Første jeg møtte fra Tinder var en veldig søt og snill gutt. Vi gikk tur en time og ble bedre kjent, og jeg synes egentlig det var en helt ok førstedate. Han sa han ønsket å treffe meg igjen, og vi hadde 2 dater til. Endte egentlig med at jeg ikke fikk følelser for han fordi vi satt i hver vår ende av sofaen, og den eneste fysiske kontakten vi hadde var en klem hver gang vi skiltes.

Han andre møtte jeg via Sukker og vi snakket vel ca 1 mnds tid før vi møttes hjemme hos ham. Hadde ikke så veldig lyst å spise taco på første møte, men jeg tok motet til meg. Vi traff hverandre lenge og det endte med et forhold. Varte dessverre ikke så lenge, men det var fint så lenge det varte.

Nå skriver jeg med en tredje som jeg snart skal møte. Gruer meg egentlig litt for det viser seg at vi har barn på samme avd i samme barnehage uten at vi har sett hverandre der før..

• 1 år senere...

For noen år siden meldte jeg meg inn på sukker for første gang og kom i prat med mange menn, men spesielt to stk som jeg likte godt. 

Og begge datene gikk veldig bra. Men jeg likte han ene skikkelig godt... Følte han var drømmemannen. Jeg ble helt mo i knærne når jeg møtte han for første gang. Dessverre var jeg ikke over min eks, og klarte derfor ikke å være meg selv og sånt. Jeg virket nok litt kald og care ovenfor hab selv om jeg så gjerne ville vise hvem jeg var. Endte med at jeg gikk tilbake til eksen og kontakten tok brått slutt. 

Jeg tenker fortsatt på han i dag, men jeg angrer ikke på at jeg gikk tilbake til eksen, for vi har fått en helt herlig datter sammen. Jeg håpet at vi skulle klare det ut livet denne gangen, men vi gikk fra hverandre igjen for noen mnd siden. Etter nesten 9 år sammen.

Jeg har nå vært medlem på sukker i ca 1 mnd og pratet litt med div menn men enda ikke følt at jeg liker noen så godt enda.. Følte det gikk mye fortere forrige gang jeg var på sukker egentlig! 😅 hvor er mannen nå liksom 😋 har bestemt meg for å ikke møte noen før etter nyttår igjen, så har ingen nye date å fortelle om enda..

Anonymkode: eb50b...a8a

Annonse

Men.. Tar dere damer intiativ selv hvis dere ser en dere liker? Sier hei liksom? Jeg føler av en eller annen grunn at han skal si hei først hvis han er intr.. Jeg er kanskje litt gammeldags akkurat der? Jeg ser noen kjekke menn har vært innom profilen min uten å høre fra de. Hva betyr det egentlig? 😅

Anonymkode: eb50b...a8a

På 21.5.2016 den 23.27, AnonymBruker skrev:

Så hvordan gikk det? Siden tråden først ble hentet opp igjen fra graven, mener jeg.

Jeg var på date med en fra sukker for noen mnd siden og det endte i politianmeldelse :( Fordi jeg ikke ville ha sex med han har han sendt meg flere stygge meldinger, han angrep meg også en dag jeg var på vei hjem fra jobb. Slo meg ned og ropte hore. Heldigvis var det noen andre som så det og fikk ringt politi og hjulpet meg på legevakta. Så aldri mer datingsider på meg. 

Jeg tør knapt gå ut, er livredd menn og har ofte mareritt. Psykologen sier jeg har PTSD. Vet ikke om jeg noen gang vil bli i stand til å jobbe heller, etter at denne idioten ødela livet mitt. 

Hvorfor er menn på sukker så onde? 

Anonymkode: 31010...41d

Husker en gang for hundre år siden, jeg hadde snakket lenge med ei jente på... Nettby? Tror det det. Hvertfall, så skulle vi møtes da, og det var den traurigste timen jeg kan huske. Det er år og dag siden og jeg husker det enda, det sier litt. 

Problemet var at hun ikke sa noenting. Eller, det er ikke helt sant, hun sa "hei" da vi møttes, og så svarte hun ja, nei og "hehe" når jeg sa noe. Det nyttet ikke hva en jeg snakket om, det var null respons. 

Sosial angst, sjenert, jeg vettafaen, men sosial var hun hvertfall ikke. 

Takk og ha det! Håper det gikk bra med henne i livet da, det kan ikke være lett å ha det sånn. 

Anonymkode: 8ad8e...a38

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på date med en fra sukker for noen mnd siden og det endte i politianmeldelse :( Fordi jeg ikke ville ha sex med han har han sendt meg flere stygge meldinger, han angrep meg også en dag jeg var på vei hjem fra jobb. Slo meg ned og ropte hore. Heldigvis var det noen andre som så det og fikk ringt politi og hjulpet meg på legevakta. Så aldri mer datingsider på meg. 

Jeg tør knapt gå ut, er livredd menn og har ofte mareritt. Psykologen sier jeg har PTSD. Vet ikke om jeg noen gang vil bli i stand til å jobbe heller, etter at denne idioten ødela livet mitt. 

Hvorfor er menn på sukker så onde? 

Anonymkode: 31010...41d

Noen mennesker er bare onde, synd du opplevde dette :( 

Endret av Winza

Annonse

Mitt første møte var med en fyr som kun brukte datingen mot sosialangst og kun det...Men det var en hyggelig kveld da, selv om det selvsagt ikke ble noe mer. Men når har jeg kjæreste jeg også fant på internett.

Anonymkode: 75f3f...622

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mitt første møte var med en fyr som kun brukte datingen mot sosialangst og kun det...Men det var en hyggelig kveld da, selv om det selvsagt ikke ble noe mer. Men når har jeg kjæreste jeg også fant på internett.

Hva vil det si?

5 minutter siden, Winza skrev:

Hva vil det si?

Han traff ulike damer som sosial trening, slik at han fikk trening i å snakke med fremmede. Han var ikke interessert i et forhold/sex el. Visstnok støttet psykologen hans ham i dette. 

• Liker 1
Annonse
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han traff ulike damer som sosial trening, slik at han fikk trening i å snakke med fremmede. Han var ikke interessert i et forhold/sex el. Visstnok støttet psykologen hans ham i dette. 

Det er jo bare direkte ufint :angry:

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjempe bra tiltak av han det der. Krever mot og styrke å våge hoppe ut i det. Klarte han seg bra da?

• Liker 1
Akkurat nå, WubWub skrev:

Kjempe bra tiltak av han det der. Krever mot og styrke å våge hoppe ut i det. Klarte han seg bra da?

Han burde vært åpen om det fra starten av, blir bare helt feil å lure folk på den måten

Mitt første møte med en fra datingside skjedde ca 2 uker etter vi begynte å skrive med hverandre. Det endte med overnatting, for så å ikke se hverandre på 2 uker (jeg reiste bort, men vi var flittige med tlf). Nå har vi vært sammen i snart 4 år og har det veldig bra sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...