AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Hadde vært gøy å hørt andre sine erfaringer fra det første møtet med noen fra en datingside (Sukker, Tinder, Møteplassen etc.) - og da er det snakk om alt fra koselige møter til skikkelig kleine møter. Også gøy å høre om hvordan det gikk etterpå! Anonymkode: 86340...7c4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #2 Skrevet 15. mai 2016 Da jeg ble singel etter et langvarig og enveiskjørt forhold mente venninnene mine at jeg måtte inn i datingverdenen igjen for å møte menn - seriøst eller ikke-seriøst. På en fest lot jeg meg overtale til å opprette Tinder. De valgte bilder og satte i gang med sveipingen. Det ble noen rare matcher. Jeg tok ikke utseendefokuset seriøst, og sveipet høyre på menn jeg synes så morsomme ut eller hadde morsom tekst og bilder på profilen. Det ble noen enda rarere matcher. Mitt første møte var med en kar med utelukkende Moods of Norway-klær. Jeg er glad i rene farger og lite mønster, så stilen var første krasj. Vi skulle gå en tur, men alt han maste om var at vi kunne dra til meg slik at han kunne gi meg en massasje. Helt uten baktanker, selvfølgelig. Jeg avsluttet turen rimelig raskt, og da han spurte om en andre date sa jeg at jeg mente vi var for forskjellige og at jeg ikke var interessert. Han fortsetter imidlertid å invitere på øl og fest, selv om jeg har sagt at det ikke interesserer meg. Mitt andre møte var med en veldig hyggelig kar. Han kom til skolen min med en sjokoladeplate, bare fordi jeg hadde tullet om at jeg hadde cravings på sjokkis og at en drømmemann hadde troppet opp. Vi tok en kaffe sammen, gikk en tur og hadde det veldig hyggelig. Han var imidlertid fem centimeter lavere enn meg, og selv om det aldri ble nevnt, så var nok det noe av grunnen til vi ikke avtalte et neste møte. Mitt tredje møte var vel strengt tatt ikke et møte. Jeg hadde matchet med to menn på samme universitet som meg. Det jeg ikke visste var at de var bestekompiser, og det ble en noe klein lunsj da vi havnet på samme bord en dag. Jeg turte ikke møte noen av dem etter det, selv om han ene var interessert. Mitt fjerde møte var med en såkalt douche. Han oppførte seg som en drittsekk mot jenter. Påpekte vekt, utseende og andre ting utelukkende for å provosere. Jeg bet ikke på, og vi hadde mange morsomme samtaler. Så en dag hadde jeg fest og jeg inviterte han, han dukket opp og vi dro på byen hele gjengen. Vi ble sittende å kline ved baren før vi dro sammen hjem til meg. I ettertid møttes vi for sex er par ganger, men så ble jeg betatt av en senere date (sjette møte) og jeg sa ifra om at jeg bare ville være venner. Han var med på den, og vi har møttes som venner i ettertid. Han er en av mine bedre venner i dag, ett år etter vårt første møte. Mitt femte møte var litt rart. Jeg hadde tullet og snakket med en kar som virker som en utrolig morsom skrue. Han var så rar, energisk og søt. En dag vi begge var ute tullet jeg om å møtes på et virkelig spesielt utested. Tjue min senere får jeg snap "hvor er du?". Han hadde dratt fra jobbfest og moro til byens mest lugubre utested. Jeg fikk akutt dårlig samvittighet og løp bort. Det endre med at han ble med meg hjem og vi fant ut at vi på flere måter var helt like. Han var drømmemannen på alle måter, og jeg var hans drømmedame. Jeg klarte imidlertid aldri å utvikle riktige følelser. Han var et morsomt tidsfordriv og en raring jeg digget å være med. Så møtte jeg nr 6 og falt så utrolig hardt. Jeg fortalte det til daten min og sa at jeg ville satse på han neste, for det føltes riktig. Han forstod og i dag er vi til en viss grad venner. Vi kan prate iblant, men han sier det gjør vondt å ha for mye kontakt. Så kom mitt sjette møte, og det jeg anser som min drømmemann over alle drømmemenn. Vi snakket sammen døgnet rundt i over to uker, og vi avtalte en drømmedate som han skulle planlegge. Vi møttes, og det var som vi kjente hverandre fra før. Vi spilte en runde bowling, før vi satt oss ned. Vi pratet mellom alt mellom himmel og jord, og plutselig hadde vi sittet der i sju timer. Han fulgte meg hjem, men gjorde ingen fremstøt på verken klem eller kyss. Vi avtalte å møtes neste uke, for han skulle bort på reise to dager senere. Vi fortsatte å skrive sammen 24/7 og bestemte oss for å gå en tur allerede dagen etter. Det skulle bli en kort tur, men plutselig hadde vi gått i seks timer. Begge snufsete og blåfrosne på leppene. Det var tross alt høst og småregn i luften. Også denne gangen fulgte han meg til døren, og heller ingen fremstøt. Det gikk så en uke hvor han var bortreist. Jeg snakket med venninner om denne fantastiske mannen, som jeg hadde fantastisk kjemi med, men som ikke kysset meg. Hvorfor? Var det noe han mente manglet? Jeg turte ikke spørre. Da han kom tilbake fra tur møttes vi samme dag for middag. Praten fløt lett, som tidligere, og igjen hadde seks-syv timer flydd av gårde. Vi gikk en lang tur og etter et stykke stoppet vi for å se på utsikten. Jeg klarte bare å se på han. Jeg så opp på han, han holdt rundt ansiktet mitt og så ned på meg. Så fikk jeg det mest fantastiske kysset i verden. Det var så deilig og etterlengtet! Vi hadde snakket i en måned og jeg var så klar for å kysse ham. Så fulgte han meg hjem. Det ble mange slike turer, hvor vi holdt hender og kysset. På fjerde date fikk han komme inn for å se på film, og det vanilje før vårt tiende møte at vi hadde sex. Alt gikk i rolig og fint tempo. Nå har vi datet i ti måneder, og jeg er så glad jeg fant ham. Han er virkelig drømmemannen, og jeg håper og tror av hele mitt hjerte at dette vil vare. Vi har møtt hverandres familier, reist på turer og planlegger samboerskap. Vi har fortsatt de lange samtalene, hvor det er nærmest umulig å avslutte en samtale selv om vi vet vi har det travelt eller at vi må sove. Han er den fineste jeg vet Dette ble langt, og dersom det blir for uinteressant å lese, så var det i hvert fall veldig koselig å skrive. Anonymkode: dfd8b...b53 26
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #3 Skrevet 15. mai 2016 Vanilje = var ikke* Anonymkode: dfd8b...b53
Okapi Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Det er fryktelig i forkant, ålreit der og da, men så vil hun bare være venner. Sånn generelt sett. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #5 Skrevet 15. mai 2016 Min erfaring er at rene sexdater er uproblematisk. Dette fordi rammene er satt, og begge vet at man møtes for å knulle, ikke noe mer. Om det blir noe mer utover sex, f.eks. samtale eller middag, så får det bare komme som en bonus. Man møtes, knuller, og drar hver til sitt, enten for godt, eller etter å ha avtalt et nytt knull. Har hatt noen av disse, og det er befriende deilig å bare fokusere på nytelsen. Vanlige nettdater er derimot mer kompliserte. Har forsøkt noen, men det blir veldig fort kleint og rar stemning å møte en nettdate. Tror personlighetene må klaffe maksimalt for at det skal bli en suksess. Det blirt fort litt vanskelig å ha noe å prate om, annet enn den klassise om hva du jobber med etc. Det er nok også årsaken til at Tinder og de fleste nettdating-sidene stort sett er et sted man skaffer seg uforpliktende sex. Anonymkode: 4175e...6fb
Knocks Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg ble singel etter et langvarig og enveiskjørt forhold mente venninnene mine at jeg måtte inn i datingverdenen igjen for å møte menn - seriøst eller ikke-seriøst. På en fest lot jeg meg overtale til å opprette Tinder. De valgte bilder og satte i gang med sveipingen. Det ble noen rare matcher. Jeg tok ikke utseendefokuset seriøst, og sveipet høyre på menn jeg synes så morsomme ut eller hadde morsom tekst og bilder på profilen. Det ble noen enda rarere matcher. Mitt første møte var med en kar med utelukkende Moods of Norway-klær. Jeg er glad i rene farger og lite mønster, så stilen var første krasj. Vi skulle gå en tur, men alt han maste om var at vi kunne dra til meg slik at han kunne gi meg en massasje. Helt uten baktanker, selvfølgelig. Jeg avsluttet turen rimelig raskt, og da han spurte om en andre date sa jeg at jeg mente vi var for forskjellige og at jeg ikke var interessert. Han fortsetter imidlertid å invitere på øl og fest, selv om jeg har sagt at det ikke interesserer meg. Mitt andre møte var med en veldig hyggelig kar. Han kom til skolen min med en sjokoladeplate, bare fordi jeg hadde tullet om at jeg hadde cravings på sjokkis og at en drømmemann hadde troppet opp. Vi tok en kaffe sammen, gikk en tur og hadde det veldig hyggelig. Han var imidlertid fem centimeter lavere enn meg, og selv om det aldri ble nevnt, så var nok det noe av grunnen til vi ikke avtalte et neste møte. Mitt tredje møte var vel strengt tatt ikke et møte. Jeg hadde matchet med to menn på samme universitet som meg. Det jeg ikke visste var at de var bestekompiser, og det ble en noe klein lunsj da vi havnet på samme bord en dag. Jeg turte ikke møte noen av dem etter det, selv om han ene var interessert. Mitt fjerde møte var med en såkalt douche. Han oppførte seg som en drittsekk mot jenter. Påpekte vekt, utseende og andre ting utelukkende for å provosere. Jeg bet ikke på, og vi hadde mange morsomme samtaler. Så en dag hadde jeg fest og jeg inviterte han, han dukket opp og vi dro på byen hele gjengen. Vi ble sittende å kline ved baren før vi dro sammen hjem til meg. I ettertid møttes vi for sex er par ganger, men så ble jeg betatt av en senere date (sjette møte) og jeg sa ifra om at jeg bare ville være venner. Han var med på den, og vi har møttes som venner i ettertid. Han er en av mine bedre venner i dag, ett år etter vårt første møte. Mitt femte møte var litt rart. Jeg hadde tullet og snakket med en kar som virker som en utrolig morsom skrue. Han var så rar, energisk og søt. En dag vi begge var ute tullet jeg om å møtes på et virkelig spesielt utested. Tjue min senere får jeg snap "hvor er du?". Han hadde dratt fra jobbfest og moro til byens mest lugubre utested. Jeg fikk akutt dårlig samvittighet og løp bort. Det endre med at han ble med meg hjem og vi fant ut at vi på flere måter var helt like. Han var drømmemannen på alle måter, og jeg var hans drømmedame. Jeg klarte imidlertid aldri å utvikle riktige følelser. Han var et morsomt tidsfordriv og en raring jeg digget å være med. Så møtte jeg nr 6 og falt så utrolig hardt. Jeg fortalte det til daten min og sa at jeg ville satse på han neste, for det føltes riktig. Han forstod og i dag er vi til en viss grad venner. Vi kan prate iblant, men han sier det gjør vondt å ha for mye kontakt. Så kom mitt sjette møte, og det jeg anser som min drømmemann over alle drømmemenn. Vi snakket sammen døgnet rundt i over to uker, og vi avtalte en drømmedate som han skulle planlegge. Vi møttes, og det var som vi kjente hverandre fra før. Vi spilte en runde bowling, før vi satt oss ned. Vi pratet mellom alt mellom himmel og jord, og plutselig hadde vi sittet der i sju timer. Han fulgte meg hjem, men gjorde ingen fremstøt på verken klem eller kyss. Vi avtalte å møtes neste uke, for han skulle bort på reise to dager senere. Vi fortsatte å skrive sammen 24/7 og bestemte oss for å gå en tur allerede dagen etter. Det skulle bli en kort tur, men plutselig hadde vi gått i seks timer. Begge snufsete og blåfrosne på leppene. Det var tross alt høst og småregn i luften. Også denne gangen fulgte han meg til døren, og heller ingen fremstøt. Det gikk så en uke hvor han var bortreist. Jeg snakket med venninner om denne fantastiske mannen, som jeg hadde fantastisk kjemi med, men som ikke kysset meg. Hvorfor? Var det noe han mente manglet? Jeg turte ikke spørre. Da han kom tilbake fra tur møttes vi samme dag for middag. Praten fløt lett, som tidligere, og igjen hadde seks-syv timer flydd av gårde. Vi gikk en lang tur og etter et stykke stoppet vi for å se på utsikten. Jeg klarte bare å se på han. Jeg så opp på han, han holdt rundt ansiktet mitt og så ned på meg. Så fikk jeg det mest fantastiske kysset i verden. Det var så deilig og etterlengtet! Vi hadde snakket i en måned og jeg var så klar for å kysse ham. Så fulgte han meg hjem. Det ble mange slike turer, hvor vi holdt hender og kysset. På fjerde date fikk han komme inn for å se på film, og det vanilje før vårt tiende møte at vi hadde sex. Alt gikk i rolig og fint tempo. Nå har vi datet i ti måneder, og jeg er så glad jeg fant ham. Han er virkelig drømmemannen, og jeg håper og tror av hele mitt hjerte at dette vil vare. Vi har møtt hverandres familier, reist på turer og planlegger samboerskap. Vi har fortsatt de lange samtalene, hvor det er nærmest umulig å avslutte en samtale selv om vi vet vi har det travelt eller at vi må sove. Han er den fineste jeg vet Dette ble langt, og dersom det blir for uinteressant å lese, så var det i hvert fall veldig koselig å skrive. Anonymkode: dfd8b...b53 Så bra og fortellende innlegg. Flere skulle skrevet som deg :-) gratulerer med å ha funnet drømmemannen, han finnes jo selvsagt. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 Som regel blir det en liten spasertur og en kaffe og så blir det med det. Men det siste året har jeg hatt to som gjorde inntrykk. Han ene snakket jeg med kontinuerlig i fjorten dager før vi møttes. Og når vi møttes så gikk vi rett i hverandres armer. Full match. Og så godt å være med han. Første date varte i over to døgn faktisk. Men han slet med en del ting som dessverre kom i mellom oss. Å miste han var hardt og brutalt. Aldri opplevd en så bra match og et så brutalt brudd før noen gang. Så gikk det nesten et år før jeg var klar for ny date. Vi hadde også snakket mye før vi møttes og møtet gikk superbra. Sjelden ledd så mye på en første date. Vi datet noen uker og han var den perfekte gentleman, men han var veldig opp og ned i humøret pga depresjoner så det var vanskelig å få til noe. Vi valgte å avslutte. Nå tør jeg knapt se mot en mann. Er redd jeg møter en igjen med store problemer. Og disse tingene går så hardt innpå meg også. Jeg blir så emosjonelt revet med. Jeg klarer ikke å beholde roen og blir derfor veldig såret. Anonymkode: 829cf...de2
stan Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 Det ble kjærlighet ved første blikk for min del. Hun trengte et par ukes tid. Fem år etter er vi gift. Barn på fire. Hus og hytte. Vi opplever at vi er ment for hverandre, skjebnen eller Guds plan eller noe. 5
LinnieLinnie Skrevet 15. mai 2016 #9 Skrevet 15. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært gøy å hørt andre sine erfaringer fra det første møtet med noen fra en datingside (Sukker, Tinder, Møteplassen etc.) - og da er det snakk om alt fra koselige møter til skikkelig kleine møter. Også gøy å høre om hvordan det gikk etterpå! Anonymkode: 86340...7c4 Jeg har møtt en del fra nettet før. Jeg vil si at noen av de var skikkelig kleine. Og noen av de var koselige. Men alt gikk skeis tilslutt. Mye hjertesorg. Det var spennende så lenge det varte.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #10 Skrevet 15. mai 2016 Omg nettdating er så kleint. Har vært på mange og hver gang vil jeg bare løpe derifra. Syns bare det blir feil. Anonymkode: 61095...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #11 Skrevet 15. mai 2016 Jeg har bare vært på date med en, og det var en player av de sjeldne. På bilder kan jeg se litt "bimbo" ut og jeg tiltrekker meg dessverre en del sånne. Akkurat det har jeg akseptert. Verre er det nok for playerne som tror de skal på date med en glamourmodell og så dukker det opp ei grå museumsmus av dimensjoner opp :D Anonymkode: c4bf5...346 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #12 Skrevet 15. mai 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Da jeg ble singel etter et langvarig og enveiskjørt forhold mente venninnene mine at jeg måtte inn i datingverdenen igjen for å møte menn - seriøst eller ikke-seriøst. På en fest lot jeg meg overtale til å opprette Tinder. De valgte bilder og satte i gang med sveipingen. Det ble noen rare matcher. Jeg tok ikke utseendefokuset seriøst, og sveipet høyre på menn jeg synes så morsomme ut eller hadde morsom tekst og bilder på profilen. Det ble noen enda rarere matcher. Mitt første møte var med en kar med utelukkende Moods of Norway-klær. Jeg er glad i rene farger og lite mønster, så stilen var første krasj. Vi skulle gå en tur, men alt han maste om var at vi kunne dra til meg slik at han kunne gi meg en massasje. Helt uten baktanker, selvfølgelig. Jeg avsluttet turen rimelig raskt, og da han spurte om en andre date sa jeg at jeg mente vi var for forskjellige og at jeg ikke var interessert. Han fortsetter imidlertid å invitere på øl og fest, selv om jeg har sagt at det ikke interesserer meg. Mitt andre møte var med en veldig hyggelig kar. Han kom til skolen min med en sjokoladeplate, bare fordi jeg hadde tullet om at jeg hadde cravings på sjokkis og at en drømmemann hadde troppet opp. Vi tok en kaffe sammen, gikk en tur og hadde det veldig hyggelig. Han var imidlertid fem centimeter lavere enn meg, og selv om det aldri ble nevnt, så var nok det noe av grunnen til vi ikke avtalte et neste møte. Mitt tredje møte var vel strengt tatt ikke et møte. Jeg hadde matchet med to menn på samme universitet som meg. Det jeg ikke visste var at de var bestekompiser, og det ble en noe klein lunsj da vi havnet på samme bord en dag. Jeg turte ikke møte noen av dem etter det, selv om han ene var interessert. Mitt fjerde møte var med en såkalt douche. Han oppførte seg som en drittsekk mot jenter. Påpekte vekt, utseende og andre ting utelukkende for å provosere. Jeg bet ikke på, og vi hadde mange morsomme samtaler. Så en dag hadde jeg fest og jeg inviterte han, han dukket opp og vi dro på byen hele gjengen. Vi ble sittende å kline ved baren før vi dro sammen hjem til meg. I ettertid møttes vi for sex er par ganger, men så ble jeg betatt av en senere date (sjette møte) og jeg sa ifra om at jeg bare ville være venner. Han var med på den, og vi har møttes som venner i ettertid. Han er en av mine bedre venner i dag, ett år etter vårt første møte. Mitt femte møte var litt rart. Jeg hadde tullet og snakket med en kar som virker som en utrolig morsom skrue. Han var så rar, energisk og søt. En dag vi begge var ute tullet jeg om å møtes på et virkelig spesielt utested. Tjue min senere får jeg snap "hvor er du?". Han hadde dratt fra jobbfest og moro til byens mest lugubre utested. Jeg fikk akutt dårlig samvittighet og løp bort. Det endre med at han ble med meg hjem og vi fant ut at vi på flere måter var helt like. Han var drømmemannen på alle måter, og jeg var hans drømmedame. Jeg klarte imidlertid aldri å utvikle riktige følelser. Han var et morsomt tidsfordriv og en raring jeg digget å være med. Så møtte jeg nr 6 og falt så utrolig hardt. Jeg fortalte det til daten min og sa at jeg ville satse på han neste, for det føltes riktig. Han forstod og i dag er vi til en viss grad venner. Vi kan prate iblant, men han sier det gjør vondt å ha for mye kontakt. Så kom mitt sjette møte, og det jeg anser som min drømmemann over alle drømmemenn. Vi snakket sammen døgnet rundt i over to uker, og vi avtalte en drømmedate som han skulle planlegge. Vi møttes, og det var som vi kjente hverandre fra før. Vi spilte en runde bowling, før vi satt oss ned. Vi pratet mellom alt mellom himmel og jord, og plutselig hadde vi sittet der i sju timer. Han fulgte meg hjem, men gjorde ingen fremstøt på verken klem eller kyss. Vi avtalte å møtes neste uke, for han skulle bort på reise to dager senere. Vi fortsatte å skrive sammen 24/7 og bestemte oss for å gå en tur allerede dagen etter. Det skulle bli en kort tur, men plutselig hadde vi gått i seks timer. Begge snufsete og blåfrosne på leppene. Det var tross alt høst og småregn i luften. Også denne gangen fulgte han meg til døren, og heller ingen fremstøt. Det gikk så en uke hvor han var bortreist. Jeg snakket med venninner om denne fantastiske mannen, som jeg hadde fantastisk kjemi med, men som ikke kysset meg. Hvorfor? Var det noe han mente manglet? Jeg turte ikke spørre. Da han kom tilbake fra tur møttes vi samme dag for middag. Praten fløt lett, som tidligere, og igjen hadde seks-syv timer flydd av gårde. Vi gikk en lang tur og etter et stykke stoppet vi for å se på utsikten. Jeg klarte bare å se på han. Jeg så opp på han, han holdt rundt ansiktet mitt og så ned på meg. Så fikk jeg det mest fantastiske kysset i verden. Det var så deilig og etterlengtet! Vi hadde snakket i en måned og jeg var så klar for å kysse ham. Så fulgte han meg hjem. Det ble mange slike turer, hvor vi holdt hender og kysset. På fjerde date fikk han komme inn for å se på film, og det vanilje før vårt tiende møte at vi hadde sex. Alt gikk i rolig og fint tempo. Nå har vi datet i ti måneder, og jeg er så glad jeg fant ham. Han er virkelig drømmemannen, og jeg håper og tror av hele mitt hjerte at dette vil vare. Vi har møtt hverandres familier, reist på turer og planlegger samboerskap. Vi har fortsatt de lange samtalene, hvor det er nærmest umulig å avslutte en samtale selv om vi vet vi har det travelt eller at vi må sove. Han er den fineste jeg vet Dette ble langt, og dersom det blir for uinteressant å lese, så var det i hvert fall veldig koselig å skrive. Anonymkode: dfd8b...b53 Veldig moro at du skriver alt dette! Var så gøy å høre om dette - takk for at du tok deg tid til det! - ts Anonymkode: 86340...7c4 4
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #13 Skrevet 15. mai 2016 Ble singel etter et 4 år langt forhold. Det forholdet var utrolig dårlig, følte det var over egentlig 6-7 måneder før jeg faktisk dro. Så første helgen (som tidsfordriv) opprettet jeg sukker profil. Hadde noen greie samtaler helt til en sendte meg melding. Alder bryr jeg meg lite om (7år eldre) men han bodde like ved! Jeg visste om han fra før, kjørt forbi et par ganger så jeg syns det var moro at han sendte meg melding. Litt meldinger frem og tilbake, akkurat den helgen var jeg venninna mi så det ble med det. Helgen etter tok jeg en løpetur forbi hans hus i håp om å få et glimt. Hadde nok ikke sett han ordentlig før så var veldig nysgjerrig. Men akkurat da var han ute. Denne helgen hadde han barnet sitt men ville at jeg skulle komme innom på kvelden. Etter 8 var trygt, for da sov barnet. Kjørte de få kilometerne bort og parkerte. Litt kjølig, men fremdeles sommer varmt. Så vi ble sittende på verandaen hans å prate. Husker fortsatt nervene da han kom rundt hushjørnet! Den sommeren var utrolig spennende. Så kort vei bort og vi delte samme barndomsminner uten å egentlig ha kjent hverandre pga aldersforskjellen. Han var spennende, vi hadde mye til felles, han dro meg med på alt som var. Etter kort tid fikk jeg se hvorfor han var singel. Han hadde jo alt på stell i livet og absolutt ikke stygg. Men så kom sjalusien frem, derettet usikkerheten, så sinnet og kontrollbehovet... så var ikke sommeren så hyggelig likevel. Etter dette ble jeg veldig skeptisk til internett. Han jeg nå deler livet med fant jeg blant venner på en fest der vi begge var edru. Anonymkode: 4b326...c35 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #14 Skrevet 15. mai 2016 MINE første dates. Første nettmøte var med en fra irc(mirc). Jeg fikk ikke lov av tanta mi å møte han alene(siden jeg var18år "bondejente" fra nordland og sku møte en utlening..som tante mente det var). Så hun ble med, egon karl johan. Der kom det en råkjekk koreaner(adoptert til norge faktisk kom han fra nord korea) som tante satte øya i, og høfflig som han var, snakket han mest med henne, så fikk vi være i fred etterpå. Det endte med at vi ødela dusjen hjemme hos han... Mitt 2møte var en fra nettby 8 år etter. På bilde så han normalbygd ut og han var virkelig trivelig. Da vi møttes, var han 190 syltynn strek og helt sinnsykt metrosexuel. Overhode ikke min type. MEN dagen etter våkna jeg på hans hotellrom og huska ingenting. Da vi la oss var samtalen som følger: Meg: hvis du rører meg dreper jeg deg Han: skal selvfølgelig ikke røre deg. Lyset ble slått av og jeg kastet meg over han. Han: bruker du noe prevensjon? Jeg: jeg bruker ALT! Han tenkte, jaja enten blir det minimeg eller ikke. Dette fikk jeg fortalt av han. Jeg fikk fortalt alt to dager senere og jeg var så flau jeg trodde jeg skulle daue!! Tydelig var det veldig god sex i følge han. Vi møttes en gang til og aldri mer. Overhode ikke min type mann. Han var så kjedelig at jeg tenkte; jaggu ikke rart at jeg drakk meg snydings første gangen vi møttes. Og altså mer feminin enn meg!! Det er mine to flauser. Etterpå traff jeg drømmemannen som viste seg å være den største drittsekken ever. 4år varte det gjennom utroskap, vold og ... huff!! Nå er jeg lykkelig uten dateing, sex og alt som har med menn å gjøre. Jeg kjøper heller en prostituert kvinne med strapon enn å ta i en mann igjen om jeg skulle bli desperat etter sex. Heller lykkelig og alene enn ulykkelig og ensom! Anonymkode: f8f5c...394 3
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #15 Skrevet 15. mai 2016 Første date med en fremmed på Internett (Tinder) var en fin opplevelse. Vi dro ut for å ta noen øl, og vi datet i omtrent et halvt år, før han måtte flytte og avstanden førte til at vi avsluttet det. Det var i det minste veldig koselig så lenge det varte. Andre Tinder-møte skulle bare være et knull. Jeg hadde enda kjærlighetssorg etter bruddet med han første, og valgte derfor den første som tok initiativ. Han var bare så ufattelig snål at jeg måtte dra etter en halv time. Synes synd i fyren, siden han ga uttrykk for problemer med å holde på jenter - men jeg klarte ikke være med han lengre enn en halvtime. Tredje treff var helt ok. Daten var hyggelig, men jeg begynte å fatte mistanke om bruk av anabole steroider (han var ikke så veldig diskret når vi kom inn på det emnet), pluss at han løy om høyden sin. At han var lavere enn meg er ikke et problem, men det at han lyver om ting anser jeg som en uting. Uansett, hyggelig fyr, men håper han slutter med steroider. Fjerde date er han jeg har datet i bare litt over en måned. Han er veldig gentleman og trivelig å være sammen med. Jeg tror jeg begynner å bli forelsket og han gir uttrykk for det samme. Det er enda altfor tidlig å si noe om utfallet mellom oss, men denne mannen er jeg villig til å gjøre veldig mye for å beholde. Anonymkode: 3c110...e84 3
LinnieLinnie Skrevet 15. mai 2016 #16 Skrevet 15. mai 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært gøy å hørt andre sine erfaringer fra det første møtet med noen fra en datingside (Sukker, Tinder, Møteplassen etc.) - og da er det snakk om alt fra koselige møter til skikkelig kleine møter. Også gøy å høre om hvordan det gikk etterpå! Anonymkode: 86340...7c4 Jeg har kun møtt noen fra møteplassen.Husker jeg var kjempenervøs hver gang. Var mange kleine opplevelser ja. Noen dater var koselige enn andre. Men nå sliter jeg med hjertesorg, og har ikke møtt noen på en stund. Men melder meg nok inn igjen på et nettsted før eller siden tenker jeg. 1
VoodooChild Skrevet 16. mai 2016 #17 Skrevet 16. mai 2016 Jeg matchet med en kjekk fyr på Badoo, vi chattet i et par uker, hadde mye til felles og hadde en veldig fin tone sammen. Vi møttes for noen glass øl en kveld på en pub. Jeg var drittnervøs, siden dette var første date etter jeg hadde blitt singel etter er meget langvarig forhold/ekteskap. Daten gikk fint, samtalen gikk fint, vi lo sammen og hadde en bra kveld. Ingen var særlig keen på å avslutte kvelden så jeg ble med han hjem og ble der til utpå neste dag. Det ble litt sex. Enden på visa ble at begge var enige om at vi hadde en fin date men at det ikke var noe særlig romantisk stemning mellom oss. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #18 Skrevet 16. mai 2016 Den 15.5.2016 at 10.08, stan skrev: Det ble kjærlighet ved første blikk for min del. Hun trengte et par ukes tid. Fem år etter er vi gift. Barn på fire. Hus og hytte. Vi opplever at vi er ment for hverandre, skjebnen eller Guds plan eller noe. SÅ koselig! :-) - ts Anonymkode: 86340...7c4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #19 Skrevet 16. mai 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Første date med en fremmed på Internett (Tinder) var en fin opplevelse. Vi dro ut for å ta noen øl, og vi datet i omtrent et halvt år, før han måtte flytte og avstanden førte til at vi avsluttet det. Det var i det minste veldig koselig så lenge det varte. Andre Tinder-møte skulle bare være et knull. Jeg hadde enda kjærlighetssorg etter bruddet med han første, og valgte derfor den første som tok initiativ. Han var bare så ufattelig snål at jeg måtte dra etter en halv time. Synes synd i fyren, siden han ga uttrykk for problemer med å holde på jenter - men jeg klarte ikke være med han lengre enn en halvtime. Tredje treff var helt ok. Daten var hyggelig, men jeg begynte å fatte mistanke om bruk av anabole steroider (han var ikke så veldig diskret når vi kom inn på det emnet), pluss at han løy om høyden sin. At han var lavere enn meg er ikke et problem, men det at han lyver om ting anser jeg som en uting. Uansett, hyggelig fyr, men håper han slutter med steroider. Fjerde date er han jeg har datet i bare litt over en måned. Han er veldig gentleman og trivelig å være sammen med. Jeg tror jeg begynner å bli forelsket og han gir uttrykk for det samme. Det er enda altfor tidlig å si noe om utfallet mellom oss, men denne mannen er jeg villig til å gjøre veldig mye for å beholde. Anonymkode: 3c110...e84 Lykke til med fjerde date :-) - ts Anonymkode: 86340...7c4 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #20 Skrevet 16. mai 2016 Takk for at dere deler! Veldig spennende å høre om, det være seg kleine opplevelser eller møter med langt koseligere utfall. Mine to møter med noen fra nettet har vært gjennom Tinder, og det har på en måte kun blitt med en ons, så ikke veldig spennende her i gården. - ts Anonymkode: 86340...7c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå