AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Vi har datet en stund og jeg begynner å bli lei. Han er veldig masete når det kommer til sex. Litt for mye. Det er skikkelig slitsomt. Jeg elsker sex, men orker ikke sex hele tiden. Når vi er i lag, er det alltid mas om sex. Alltid! Sier jeg nei, så blir han sur Han vil gjerne ha sex flere ganger. En runde er ikke nok. Han ringte i går og lurte på om jeg ville komme da. Det ville jeg. 10 minutter etter at jeg kom, så maser han om sex. Jeg sa nei. Jeg har mensen. Da maser han om at jeg må suge han og vi kan ha analsex Han gir seg ikke og han begynte å bli sur. Jeg sa NEI! Da ba han meg om å gå og han kunne få sex fra noen andre. Sånn blir det. Han maser og jeg sier ja sånn at han skal slutte å mase. Halvtime senere vil han ha sex igjen. Alt dreier seg om sex. Jeg liker noen ganger å bare ligge å kose på sofaen, men det går jo ikke. For da må vi ha sex. Går vi i byen, så vil han vi skal finne en plass å ha sex for han orker ikke å vente til vi kommer hjem. Jeg er så drittlei. Det er mas som sex konstant og jeg mister bare lysten. Hadde dere godtatt dette? Overreagerer jeg? Anonymkode: 567a7...fac
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Nei et konstant mas om sex hadde jeg ikke orket. At han begynte å surve om han ikke øyeblikkelig fikk det han ville ha hadde også nedsatt min lyst på han. Og at han truer med å ha sex med andre om du ikke gjør det blir bare feil. Anonymkode: c90d3...4b8 10
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 spørsmålet er om du faller for hans utseendet og personlighet det vet bare du. Anonymkode: 0d36f...9df 1
GammelKaktus Skrevet 14. mai 2016 #7 Skrevet 14. mai 2016 Nei, han hadde jeg dumpet uten noen betenkeligheter. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #8 Skrevet 14. mai 2016 Han ser veldig bra ut og har en bra personlighet.. Men jeg mister som sagt lysten. Dette sex maset er så slitsomt Anonymkode: 567a7...fac
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #9 Skrevet 14. mai 2016 Si til han at mas er avtennende. Kanskje han skjønner. Anonymkode: bb715...e1f 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #10 Skrevet 14. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han ser veldig bra ut og har en bra personlighet.. Men jeg mister som sagt lysten. Dette sex maset er så slitsomt Anonymkode: 567a7...fac forstår deg godt. har erfart at andre gutter graver i sex livet mitt og spør om perverse ting. Mister fullstendig sexlyst med alle. Jeg er mann. Anonymkode: 0d36f...9df
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #11 Skrevet 14. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han ser veldig bra ut og har en bra personlighet.. Men jeg mister som sagt lysten. Dette sex maset er så slitsomt Anonymkode: 567a7...fac Men hvor bra er egentlig personligheten hans når han prøver å presse deg til å gjøre ting du ikke vil og truer med å ligge med andre om du ikke gjør det? Anonymkode: c90d3...4b8 13
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #12 Skrevet 14. mai 2016 Kommer litt an på hvordan ham går fram..? Hvis han bare maser verbalt er det kjipt..men hvis han "legger an på deg", viser at han har lyst på deg osv er det kanskje litt mer flatterende. Men konstant mas er slitsomt uansett. Anonymkode: 8b3fa...7ac
Dricka Skrevet 14. mai 2016 #13 Skrevet 14. mai 2016 Man skal ikke være sammen med noen man ikke føler seg vel med. Han må godta at du ikke vil, og du har det ikke noe bra med han når han maser kun om sex. Jeg hadde ikke orka å være sammen med en sånn skal jeg være ærlig. Det blir neppe noe likere etterhvert. Og når han itillegg ber deg om å gå sånn at han kan ha sex med noen andre ville jeg gått og aldri kommet tilbake! 4
momo Skrevet 14. mai 2016 #14 Skrevet 14. mai 2016 Hadde jeg aldri funnet meg i, og spesielt det med å true med å kaste meg ut, for å ha sex med andre. 4
Arabella Skrevet 14. mai 2016 #15 Skrevet 14. mai 2016 Hva er som holder deg fra å kvitte deg med denne mannen? 4
Gjest PetterPanne Skrevet 14. mai 2016 #16 Skrevet 14. mai 2016 Jeg syns han virket veldig teit, og bare vil ha deg for sex. Men kan jeg spørre hvor gammel du er, og hvor lenge dere har datet?
KaDust Skrevet 14. mai 2016 #17 Skrevet 14. mai 2016 Hadde aldri orket om han fortsatte å mase etter jeg hadde sagt nei en gang. Slitsomt og usexy. 3
bopera Skrevet 14. mai 2016 #18 Skrevet 14. mai 2016 Man truer ikke daten/partneren sin med å "få sex fra andre" fordi den andre parten ikke har lyst! Det hadde jeg aldri funnet meg i! For meg virker han litt for sentrert rundt sin egen lyst, og jeg kvitter meg raskt med egosentriske sexpartnere - vel, gjorde det før jeg møtte husbonden 4
Lykkehjerte Skrevet 14. mai 2016 #19 Skrevet 14. mai 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Han ser veldig bra ut og har en bra personlighet.. Men jeg mister som sagt lysten. Dette sex maset er så slitsomt Anonymkode: 567a7...fac Så du anser sexmas inkludert trusler osv...som bra personlighet?! Ja vel? Han ser bra ut og kanskje vært vant til å flyte på sitt utseende og få det som han vil? Virker veldig umoden, syns jeg! Umodent å ikke respektere dine grenser, og i tillegg sutre ut trusler om andre osv. Jeg tenker at enten så er han veldig ung og umoden, eller så har han mulig et avhengighetsproblem som krever profesjonell hjelp og behandling? Håper for "enkelthetens skyld" at det er det førstnevnte, og at han virkelig fort som fy lærer seg at et nei er et nei! Og at alt annet i den situasjonen er respektløst! 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #20 Skrevet 14. mai 2016 Men dere dater vel ikke, dere er fuckfriends? Anonymkode: d33a6...794
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå