Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvem bør han stole mest på. Kjæresten sin eller søstra si? Han sier han stoler like mye på oss begge? :-?

Jeg stoler alltid mest på kjæresten min jeg da men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste av oss stoler på de menneskene rundt oss vi føler vi har en grunn til å stole på, enten det er fordi personen umiddelbart slår oss som ærlig og ekte eller fordi man over lang tid har bygd opp tillit til vedkommende. Selvfølgelig kan man stole like mye på mange mennesker. Om han har et slik et forhold til søsteren sin at han stoler helt på henne, vær glad for det og ikke se på det som en konkurranse.

Gjest Fighter
Skrevet
De fleste av oss stoler på de menneskene rundt oss vi føler vi har en grunn til å stole på, enten det er fordi personen umiddelbart slår oss som ærlig og ekte eller fordi man over lang tid har bygd opp tillit til vedkommende. Selvfølgelig kan man stole like mye på mange mennesker. Om han har et slik et forhold til søsteren sin at han stoler helt på henne, vær glad for det og ikke se på det som en konkurranse.

:Nikke:

Skrevet

Han bør vel strengt tatt stole mest på søstra. Han har jo (sannsynlivis) kjent henne lengst.... :-?

Skrevet

Jepp! :klaske:

Skrevet

Heilt enig med ~Viva~ eg og.

Men viss kjæresten min og søstra mi sa to heilt forskjellige ting, så veit eg rett og slett ikkje kven eg hadde trudd på. Spørs kva det gjaldt selfølgelig.

Hadde søstra mi sagt at kjæresten min hadde styrt på med ei anna, så hadde eg trudd ho, uten å tvile. Eg har tross alt kjent ho heile livet, og veit ho aldri ville lygd om noko sånt.

Om det er snakk om å stole på, som i å kunne fortelle hemmelighetar er det 50/50 trur eg. Nokre ting vil eg fortelle til kjæresten, andre ting til søstra mi.

Er i alle fall ingen grunn til å vere sjalu eller bekymra. Heilt naturlig og veldig fint at en har et spesielt band med familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...