AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Hva er poenget med snapchat? Bilde som går vekk etter noen sekunder? Kan man ikke like godt sende bilde eks via mms da? Og dele det med de man vil? Og vil man dele det med flere enn sine kontakter på tlf, kan man jo bare dele det på instagram? Eller fb? Kan noen fortelle poenget med snapchat? Hvorfor man eks bør installere det? Anonymkode: 16b80...fab
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Det er gratis.. Mms koster jo 2,50kr pr mms. Anonymkode: 8e4c8...d8b 1
Gjest PetterPanne Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med snapchat? Bilde som går vekk etter noen sekunder? Kan man ikke like godt sende bilde eks via mms da? Og dele det med de man vil? Og vil man dele det med flere enn sine kontakter på tlf, kan man jo bare dele det på instagram? Eller fb? Kan noen fortelle poenget med snapchat? Hvorfor man eks bør installere det? Anonymkode: 16b80...fab Hvis man sender bilder som kanskje man ikke vil skal havne på nett, så kan snapchat være ypperlig. Men det forutsetter at den som mottar bildene ikke har apps for å lagre bildene.
Teardrop Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er gratis.. Mms koster jo 2,50kr pr mms. Anonymkode: 8e4c8...d8b Du bør seriøst bytte mobilabonnement! :D 3
Troll! Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 Snapchat filters mulig dere syns det er teit, jeg syns mange av de er festlige + faceswap 2 timer siden, PetterPanne skrev: Hvis man sender bilder som kanskje man ikke vil skal havne på nett, så kan snapchat være ypperlig. Men det forutsetter at den som mottar bildene ikke har apps for å lagre bildene. og dette ^
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #6 Skrevet 15. mai 2016 Det er en kjapp og enkel måte å sende ubetydelige meldinger på. Og de fleste bildene vil jeg ikke at andre skal se enn mottaker. Sender man via MMS så ligger den der på mottaker telefon. Da har jeg ingen kontroll over den etter at jeg har sendt den. Og ofte blir det fjasete bilder som har null betydning men som kan få mottaker til å smile. Anonymkode: 2d163...36d
Hjarte Skrevet 15. mai 2016 #7 Skrevet 15. mai 2016 Man kan også chatte med hverandre, og man slipper at innboksen blir fylt opp med meldinger av typen "Hva skal du I kveld da".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå