AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Jeg skrev ganske mye om min katt Malvin her på forumet. Nå husker jeg ikke hvilken tråd det var... men det var en periode hvor han var sykt innpåsliten, jeg trengte å få det ut en plass før jeg klikket helt. Nå er han roligere og har blitt en behagelig liten herremann å ha i hus. Om få uker så skal han få seg en kjæreste! Ja ro dere ned, han er kastrert så ingen Malvin Jr. Men bare fordi han ikke har baller, så betyr ikke det at han ikke kan få seg dame. Hva skal kjæresten til Malvin hete? Hun er en ragdoll og ser ganske lik ut som dette [bilde fra google] Lyse, myke farger altså. Ikke svart maske, om det har noe betydning. Jeg er dårlig på å finne på navn, hannhunder og hannkatter går fint, har en laaang liste med navn. Men jente navn, nei. Helt blankt. Tenker Mia.... men vet ikke om det passer til en katt.. Hjelp meg! Hva skal kjæresten til Malvin hete? Anonymkode: 16ccc...023
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Yay så gøy! En liten pusefrøken Ønsker du et navn som begynner på M? Synes egentlig Mia var fint da Eller May, eller Matilda. Anonymkode: 48336...ba0
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Behøver ikke å starte på M nei. Men må jo passe med Malvin, de skal jo gifte seg og.. ikke få barn nei. Men de kan late som. ts Anonymkode: 16ccc...023
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 Anna, som i Tøytokke Anna dersom du husker den serien på barne-tv. (ragdolly Anna) Hun bor i en leiegård med Sara Sydame, Petra Prøvedokk og Den hvite katten. Anonymkode: 342ad...474
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #7 Skrevet 14. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Anna, som i Tøytokke Anna dersom du husker den serien på barne-tv. (ragdolly Anna) Hun bor i en leiegård med Sara Sydame, Petra Prøvedokk og Den hvite katten. Anonymkode: 342ad...474 Anna... det klinger bra med med Malvin.. Anna og Malvin, eller Malvin og Petra. Må smake litt de på de to navnene, de står nå på listen. ts Anonymkode: 16ccc...023
Pawn Hearts Skrevet 15. mai 2016 #10 Skrevet 15. mai 2016 Hva med å gi henne et gresk navn? "Psipsina" betyr "pus" (trykk på andre stavelse).
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #11 Skrevet 17. mai 2016 Jeg liker Mia, jeg. Den mest kosete jentepusen jeg har kjent het Mia. Skikkelig gatemiks, startet livet som villkatt (i vennlige omgivelser), ble tam i en prosess som tok flere år, og brukte resten av livet på et iherdig forsøk på å ta igjen all kosen hun hadde gått glipp av tidligere i livet. Anonymkode: dd566...173
Bimle Skrevet 20. mai 2016 #12 Skrevet 20. mai 2016 Første tanken min var Mus. Fikk nok assosiasjoner til Malvin Mus.. Ellers er Molly nydelig og passer godt sammen med Malvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå