AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Guttungen skal få en tur til et eller annet sted i Europa i sommer (sammen med meg), og jeg lurer på om noen har tips til hvor vi kan dra. Han hater shopping, så jeg får ikke tilfredsstilt mine lyster, men han vil sikkert like bilmuseer, kanskje omvisning i bilfabrikk etc. Gjerne med en fornøyelsespark i nærheten. Hva ville din fjortis ha likt? Anonymkode: 42ebf...762
Kjetil E Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Guttungen skal få en tur til et eller annet sted i Europa i sommer (sammen med meg), og jeg lurer på om noen har tips til hvor vi kan dra. Han hater shopping, så jeg får ikke tilfredsstilt mine lyster, men han vil sikkert like bilmuseer, kanskje omvisning i bilfabrikk etc. Gjerne med en fornøyelsespark i nærheten. Hva ville din fjortis ha likt? Anonymkode: 42ebf...762 Kunne billøp være inntresant, Britisk Grand Prix i Formel 1 går jo på Silverstone i juli, midt i sommerferien. Silverstone ligger ved Northampton som er 1 times togtur nord for London. Like utenfor London har du både Legoland Windsor og ikke minst Thorpe Park som har mange svært tøffe atraksjoner.
Aule Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Mine beste tips er å besøke Porsche-utstillingen i Zuffenhausen/Stuttgart for så å ta en tur til Nurburgring Nordschleife som ligger et par timer lenger nord. Sjekk kalenderen til banen, og ta et besøk når det er turistkjøring - gjerne en lørdag eller søndag, da er banen ofte oppe hele dagen med dertil mye action. Alternativt har man også Mercedes sitt museum i Stuttgart og BMW sitt museum i Munchen. Når man er i Syd-Tyskland er veien kort til Mulhouse i Frankrike rett over grensen ved Freiburg, den byen har også en meget fin bilutstilling med stor variasjon. Sånn sett er den regionen et skikkelig kinderegg.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #4 Skrevet 15. mai 2016 Strålende tips fra begge to! Det skal sannelig undersøkes nærmere! Anonymkode: 42ebf...762
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå