AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Har en bror som har sin sønn på 12 år 50/50. Han jobber mye, og er stresset og til tider deprimert. Samboeren hans mellom 8 år gikk fra han fordi hun ikke orket den dårlige stemningen, og fordi han ikke ville gjøre stort med det. Til min bekymring. Mor til nevøen min nevner på at gutten vil flytte til far, fordi far bor nærmere venner. Jeg er litt redd for at han skal si ja til dette... Vet ikke hvordan han skal takle det. Han gir uttrykk for at han blir sliten til meg når gutten har vært der en uke. Mor vet ikke noe om dette, og han spiller blid og fornøyd når han prater med henne. Jeg tror han takler godt å ha gutten 50/50, men er litt redd for hvordan han vil håndtere å ha han 100%. Kan jeg si noe til mor? Anonymkode: 6dd52...5ee
KG deltager Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 det er vel ikke meningen at han skal ha barnet 100 %? Og om det er det syns jeg du skal la foreldrene bli enige seg imellom. Så nei, du bør ikke si noe..
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 7 minutter siden, KG deltager skrev: det er vel ikke meningen at han skal ha barnet 100 %? Og om det er det syns jeg du skal la foreldrene bli enige seg imellom. Så nei, du bør ikke si noe.. Tviler på det blir noe fast annen hver helg. Jeg er jo redd dette skal gå utover nevøen min. Men, forstår godt at dette ikke er mitt bord. Hadde vært bedre om han bodde mest hos mor slik jeg ser det. Anonymkode: 6dd52...5ee
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 Ta en prat med din bror. Spør om han er klar for dette Anonymkode: 5a626...dc4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå