Gå til innhold

Jeg kunne så ønske jeg kunne møte noen som gjorde dette!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at noen har tatt vare på meg på en god måte i ett forhold. Ingen har vært slemme mot meg, men ingen har noen gang vist meg at de er oppriktig glad i meg eller gjort søte ting for meg.

Jeg kunne ønske det var en som våknet opp før meg og snek seg ned for å overraske meg med frokost. 

Jeg kunne ønske jeg kunne få fine komplimenter utenom de vanlige en sier til alle en er sammen med. 

Jeg kunne ønske jeg hadde en som la seg tett innat meg og la hånda rundt meg uten at det bare var for sex. 

Jeg kunne ønske jeg hadde en som skrev en liten søt beskjed til meg på en lapp eller en annen liten hyggelig gjest. 

Jeg kunne ønske jeg hadde en som så på meg øyne som gjorde at det lyste stolthet av blikket, over meg. 

Det er så mye jeg kunne ønske, men finner det aldri. Jeg begynner tro at jeg ikke fortjener det. 

Anonymkode: 5d871...f3f

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

du har sett for mye på film

Anonymkode: 0cd77...723

• Liker 5
Skrevet

Og hvor gammel er du, trådstarter?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sier du at jeg har sett for mye på film? Er det ikke mulig å gjøre disse tingene for en du er glad i, i virkeligheten mener du? 

Jeg er 27 år.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor ofte har du gjort dette med din samboer/kjæreste, da?

Anonymkode: 3de59...a2b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg ts :klem: 

Anonymkode: 82f60...1fd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør stadig vekk små koselig ting i ett forhold. Alt fra små hverdags overrakelser, spontane små ting og større planlagte opplevelser. Jeg har ofte laget forkost til den andre, og disket opp med mye god middag. Ellers er jeg også glad i overraske med små gaver ( akkurat det er ikke så viktig tilbake) Kosen er jeg av meg også, og er av typen som kan tilby en massaje eller bare kan ligge innat og pjuske uten at det må bli en happy ending hver gang.

Men jeg får aldri noe koselig igjen, akkurat som alt jeg gjør blir tatt for gitt.

Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Savner ei slik jente je og..... Vanskelig å finne....

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde ofte flere av disse tingene for eksen. Etterhvert begynte han å gjøre det tilbake og. Var velig koselig :) 

Anonymkode: af048...bd0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke flink til å ordne frokost på senga. Men i et forhold gir jeg veldig mye av meg selv...liker å få han til å føle seg spesiell og gjør en innsats for at han skal se at jeg bryr meg om han.

Anonymkode: ca2de...772

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt et par slike kjærester. Og jeg har gjort det samme igjen. Det er så koselig å få slike små tegn. 

Men det har aldri vart lenge. 

Du finner nok en slik mann TS. De finnes der ute. 

Anonymkode: d313a...7cf

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri opplevd at noen har tatt vare på meg på en god måte i ett forhold. Ingen har vært slemme mot meg, men ingen har noen gang vist meg at de er oppriktig glad i meg eller gjort søte ting for meg.

Jeg kunne ønske det var en som våknet opp før meg og snek seg ned for å overraske meg med frokost. 

Jeg kunne ønske jeg kunne få fine komplimenter utenom de vanlige en sier til alle en er sammen med. 

Jeg kunne ønske jeg hadde en som la seg tett innat meg og la hånda rundt meg uten at det bare var for sex. 

Jeg kunne ønske jeg hadde en som skrev en liten søt beskjed til meg på en lapp eller en annen liten hyggelig gjest. 

Jeg kunne ønske jeg hadde en som så på meg øyne som gjorde at det lyste stolthet av blikket, over meg. 

Det er så mye jeg kunne ønske, men finner det aldri. Jeg begynner tro at jeg ikke fortjener det. 

8 minutter siden, Handymanhedmark skrev:

Savner ei slik jente je og..... Vanskelig å finne....

Foreslår at dere to begynner å date :) 

Anonymkode: 82f60...1fd

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Enig i alle, utenom den der med de søte beskjedene. Det er for kleint for min del. 

Anonymkode: 666c1...773

• Liker 2
Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Hehe 😊 ikke meg imot 😊

Skrevet

Nå mener jeg ikke å være gledesdreper, men eksen min var en sånn fyr. Det var jo også sånn jeg hadde drømt om. Det var dessverre en stor bakside med dette. Han var utrolig bekreftelsessyk og sjalu og kvalte meg i forholdet. Sier ikke at alle som gjør sånt må være det, men eksen min var det altså. Tror rett og slett ikke at man kan få alt... 

Da foretrekker jeg menn som som ikke er så romantisk av seg og som sier seg fornøyd med måten jeg kommuniserer på og som ikke er ubegrunnet sjalu. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvor ofte trådstarter her har gjort (eller i det minste snakket om) noen slike små-ting for sine kjærester / samboere. Eller om hun bare går rundt og forventer at alle andre skal gjøre slike ting for henne - og så begynner hun å klage (over internett) at alle andre er slemme.

Anonymkode: 51315...28e

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvor ofte trådstarter her har gjort (eller i det minste snakket om) noen slike små-ting for sine kjærester / samboere. Eller om hun bare går rundt og forventer at alle andre skal gjøre slike ting for henne - og så begynner hun å klage (over internett) at alle andre er slemme.

Anonymkode: 51315...28e

Har du lest bare det første innlegget siden du skriver dette? Les omigjen.

AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen litt over et år og typen min gjør slikt ennå. I perioder han jobber mye så stilner det jo litt. Men han tar seg alltid tid til et smil, et kyss og noen pene ord før han da sovner osv. Så ja. De finnes.

Anonymkode: ddd5d...51d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...