Karin Elena Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Er det flere enn meg som ikke liker barn, eller som ikke er en barneperson? Jeg kan heller aldri få mitt eget barn naturlig (gener i familien), og tror jeg ikke kommer til å adoptere heller. Vil mye heller oppdage verden på reiser, feste litt før man blir for gammel og ha det gøy med venner.
Zienna Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 15 minutter siden, Karin Elena skrev: Er det flere enn meg som ikke liker barn, eller som ikke er en barneperson? Jeg kan heller aldri få mitt eget barn naturlig (gener i familien), og tror jeg ikke kommer til å adoptere heller. Vil mye heller oppdage verden på reiser, feste litt før man blir for gammel og ha det gøy med venner. Jeg mislikte ikke barn, men syntes ikke det var så mye med dem. Inntil jeg fikk mitt første. Først da så jeg hvor forskjellige barn er, at de er små personligheter. Har mange venner som aldri fikk barn. For noen var det et bevisst valg, og for andre var det et savn. Vi er forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Vi har alle ulike ønsker for livet. At du ikke ønsker barn er lov. Jeg er gravid og gleder meg stort til å bli mamma for første gang. Likevel har jeg ikke vært glad i barn utenom nærmeste familie (som når mine søsken kom). Dine ønsker i livet er noe jeg selv skulle fått gjort mer av før jeg møtte mannen min, samtidig som jeg ikke angrer på at ting har blitt slik det har blitt. Men absolutt, gjør det DU ønsker å gjøre. Anonymkode: c4355...c68 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå