Gå til innhold

Burde dette bli den siste Eurovision song contest?

Eurovision song contest  

33 stemmer

1. 1. Eurovision song contest

• Ja
      9
    • Ikke legg det ned men man burde ha mindre land med.
      2
    • Nei
      22

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke på tide at man legger ned "The Eurovision song contest" burde 2016 være siste gang at denne konkurransen blir holdt ?

Anonymkode: 82b92...fef

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo mange som synes det er gøy, så de får bare styre på for min del. Selv har jeg ikke fulgt med på det på mange herrens år.

Anonymkode: abf22...953

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i all verden burde det legges ned? :klo:

• Liker 5
Skrevet

Det synes jeg ikke, nei

Skrevet

Mindre eller færre land?

• Liker 1
Skrevet

Syns ikke det. For min del kan de holde på i 60 år til :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, nei! Grand Prix engasjerer og er musikkfest og gøy!

Anonymkode: d2316...e60

• Liker 2
Skrevet

Mindre land? Det er da rikelig med mindre land med, (Malta, San Marino, Kypros).

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skulle man det? Neste år blir spennende siden det skal holdes i ett land som bare delvis fungerer, men det er et annet spørsmål. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor oppretter en splitter ny tråd om dette, i steden for å skrive i en allerede eksisterende tråd?

Anonymkode: a314e...ba8

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor oppretter en splitter ny tråd om dette, i steden for å skrive i en allerede eksisterende tråd?

Anonymkode: a314e...ba8

Fordi denne handler om noe annet enn den andre tråden.

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvem som vant i går ,men jeg er lei av østblokk land som stemmer på hverandre av tydlig vennskap eller politiske grunner.

Å nå skrudde jeg på nyhetene og hvem vant?  jo Ukraina med en protest sang mot Russland.

Nei etter at øst Europa kom så sterkt med syns jeg MG har tapt seg som en seriøs musikk konkurranse. 

Anonymkode: 2b504...f42

Skrevet (endret)

Hvorfor i alle dager skal vi legge ned et av de største showene i Europa?! Er du egentlig klar over hvor mange som elsker ESC? Det er en fin årlig greie som samler mange forskjellige land og kulturer. Ja, det er en greie at land stemmer på naboland, men jeg synes da ikke at det er så spesielt urettferdig for det? Har du sett oversikt ovet hvem som har vunnet gjennom åra? Bare østblokkland? Nei? Både Norge, Sverige, Finnland og Danmark har vunnet flere ganger på de siste åra. Hva er egentlig problemet? Ja, Ukrainas låt hadde et politisk budskap, så sangen burde nok vært diskvalifisert. Men halo, er ikke flere enige at det var helt fantastisk da underdoggen Ukraina slo storfavoritten Russland? 

Det er greit å ikke være interessert i den konkurransen her, men la de som er det få lov til å fortsette da! Legge ned ESC? Hahahahahah

Endret av Jallatralla
  • Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke på tide at man legger ned "The Eurovision song contest" burde 2016 være siste gang at denne konkurransen blir holdt ?

Hvorfor skulle det legges ned? 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Jallatralla skrev:

Hvorfor i alle dager skal vi legge ned et av de største showene i Europa?! Er du egentlig klar over hvor mange som elsker ESC? Det er en fin årlig greie som samler mange forskjellige land og kulturer. Ja, det er en greie at land stemmer på naboland, men jeg synes da ikke at det er så spesielt urettferdig for det? Har du sett oversikt ovet hvem som har vunnet gjennom åra? Bare østblokkland? Nei? Både Norge, Sverige, Finnland og Danmark har vunnet flere ganger på de siste åra. Hva er egentlig problemet? Ja, Ukrainas låt hadde et politisk budskap, så sangen burde nok vært diskvalifisert. Men halo, er ikke flere enige at det var helt fantastisk da underdoggen Ukraina slo storfavoritten Russland? 

Det er greit å ikke være interessert i den konkurransen her, men la de som er det få lov til å fortsette da! Legge ned ESC? Hahahahahah

Mange elsket Stalin var Stalin bra ?

AnonymBruker
Skrevet

Stemmesystemet burde heller endres

Anonymkode: 7bf45...17f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For en sammenligning! xD

Anonymkode: e058e...88e

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du egentlig prøver deg på? Trolling? Seriøs sammenligning? Har esc gjort deg noe vondt? Føler du deg tråkket på? Jeg kan gi deg mange gode grunner til at Stalin ikke var bra selv om noen syntes deg. Kan du gi meg en god grunn for at esc bør avsettes?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor legge ned et av årets høydepunkter? 

• Liker 2
Gjest Emera
Skrevet (endret)

Jeg har ikke den store interessen for ESC lenger, men de må da bare holde på de som liker det. imidlertid synes jeg ikke om at konkurransen blir mer og mer til en politisk arena for land med betente forhold seg i mellom. Nå i år Ukraina/Russland. Det bør det bli en slutt på!

Politiske sanger er ikke tillatt i ESC. Den ukrainske sangen har egentlig ingen politisk tekst, men det skal lite til før ting trekkes i den retning og alt eskalerer.

Endret av Emera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...