AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Jeg ser at flere spør om dette på f.eks tinder og happn som en icebreaker, og jeg forstår at det er ganske relevant spørsmål siden man er registrert på en datingapp. Hva svarer dere på dette? Jeg er kvinne, og søker vel ikke noe spesielt, men kunne tenke meg å finne en mann hvor prat og aktiviteter kommer naturlig og ukomplisert. Altså er jeg ikke på jakt, men skulle vil gjerne ha fin kontakt som kanskje utvikler seg til noe mer. Anonymkode: 2a629...ee5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser at flere spør om dette på f.eks tinder og happn som en icebreaker, og jeg forstår at det er ganske relevant spørsmål siden man er registrert på en datingapp. Hva svarer dere på dette? Jeg er kvinne, og søker vel ikke noe spesielt, men kunne tenke meg å finne en mann hvor prat og aktiviteter kommer naturlig og ukomplisert. Altså er jeg ikke på jakt, men skulle vil gjerne ha fin kontakt som kanskje utvikler seg til noe mer. Anonymkode: 2a629...ee5 Da kan du jo si dette (det uthevede) Anonymkode: 48014...dc1 4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du jo si dette (det uthevede) Anonymkode: 48014...dc1 Ja takk, men jeg lurer også på hva andre ville svart Anonymkode: 2a629...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja takk, men jeg lurer også på hva andre ville svart Anonymkode: 2a629...ee5 Jeg ville sagt noe omtrent slik Anonymkode: 48014...dc1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 Jeg svarer at jeg er ute etter noe som kan bli seriøst. Helt enkelt:) Anonymkode: b1923...e56 1
Gjest Fox Mulder Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 (endret) Ønsker å finne min soulmates Endret 14. mai 2016 av Fox Mulder haha, kødda
Okapi Skrevet 14. mai 2016 #7 Skrevet 14. mai 2016 Skjønner jo godt spørsmålet. Har møtt kvinner som bare ville ha venner (sittet med en øl og fått "hæ? Trodde du jeg var interessert i deg?" et par ganger), noen som bare vil ha et ligg, og noen som var ute etter kjæreste. Farlig å bare anta, og det kan være greit å få sånt på det tørre i en fei. 2
Gjest AryaKillie Skrevet 15. mai 2016 #8 Skrevet 15. mai 2016 Jeg svarer ikke mer dersom jeg får det spørsmålet. Blir for meg like heslig som "asl?". Er jo ganske opplagt hva man søker. Å møte noen og ta det derfra.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #9 Skrevet 15. mai 2016 1 minutt siden, LeahJames skrev: Jeg svarer ikke mer dersom jeg får det spørsmålet. Blir for meg like heslig som "asl?". Er jo ganske opplagt hva man søker. Å møte noen og ta det derfra. Hva betyr asl? Det er ikke opplagt hva man søker, for noen søker kun sex, mens andre søker kun kjæreste, mens noen er åpne for begge deler. Anonymkode: 11d12...6a4 5
Gjest AryaKillie Skrevet 15. mai 2016 #10 Skrevet 15. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva betyr asl? Det er ikke opplagt hva man søker, for noen søker kun sex, mens andre søker kun kjæreste, mens noen er åpne for begge deler. Anonymkode: 11d12...6a4 Age, sex, location. Mye brukt for noen år siden. Nå har det seg sånn at JEG synes det er heslig å bare få med en gang et spm om hva jeg søker. Samme med bare et "hei".
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #11 Skrevet 15. mai 2016 5 minutter siden, LeahJames skrev: Age, sex, location. Mye brukt for noen år siden. Nå har det seg sånn at JEG synes det er heslig å bare få med en gang et spm om hva jeg søker. Samme med bare et "hei". Ja, selvfølgelig kan det være ubehagelig hvis man får spørsmålet med en gang. "Heslig" er kanskje litt overdrevet, men du er kanskje nordnorsk? Anonymkode: 11d12...6a4 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2016 #12 Skrevet 15. mai 2016 4 timer siden, LeahJames skrev: Age, sex, location. Mye brukt for noen år siden. Nå har det seg sånn at JEG synes det er heslig å bare få med en gang et spm om hva jeg søker. Samme med bare et "hei". Jeg er forsåvidt enig, selv om jeg ser poenget med spørsmålet, så føler jeg det blir en slags test... Bruk eller kast på en måte. Anonymkode: 2a629...ee5 1
Gjest Minesveiper Skrevet 15. mai 2016 #13 Skrevet 15. mai 2016 Underholdning, og synes det er noe gøy å analysere diverse saker og komme med råd og innspill.
Doge Skrevet 15. mai 2016 #14 Skrevet 15. mai 2016 6 timer siden, LeahJames skrev: Jeg svarer ikke mer dersom jeg får det spørsmålet. Blir for meg like heslig som "asl?". Er jo ganske opplagt hva man søker. Å møte noen og ta det derfra. Det er ikke ganske opplagt i det hele tatt. Min og mine kompisers erfaring er at jenter enten ikke er ute etter noen ting annet enn oppmerksomhet eller ikke aner hva de vil. Og når jenter heller ikke skriver hva de ser etter i profilen sin, må man spørre. Ekstremt kjipt å sløse bort tiden på jenter som enten bare vil ligge rundt eller ha et lite selvtillitsboost 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2016 #15 Skrevet 16. mai 2016 Pleier å svare at det tar jeg som det kommer Anonymkode: a111d...b13
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. mai 2016 #16 Skrevet 16. mai 2016 Si du leter etter røde elefanter fordi de de ble borte, sist du så dem var de utenfor huset ditt i andre etasje. 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #17 Skrevet 17. mai 2016 Jeg svarer aldri på sånt. De som spør om det er ute etter å dytte initiativet over på deg. Med andre ord er de late. Styr unna! Anonymkode: 4faf8...9c8
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #18 Skrevet 17. mai 2016 Den 15. mai 2016 at 23.53, Doge skrev: Det er ikke ganske opplagt i det hele tatt. Min og mine kompisers erfaring er at jenter enten ikke er ute etter noen ting annet enn oppmerksomhet eller ikke aner hva de vil. Og når jenter heller ikke skriver hva de ser etter i profilen sin, må man spørre. Ekstremt kjipt å sløse bort tiden på jenter som enten bare vil ligge rundt eller ha et lite selvtillitsboost Man kan jo alltids la være å ta kontakt. Har de ingenting i profilen er de sikkert jegere selv og ikke keen på å bli sjekka. Anonymkode: 4faf8...9c8
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #19 Skrevet 17. mai 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man kan jo alltids la være å ta kontakt. Har de ingenting i profilen er de sikkert jegere selv og ikke keen på å bli sjekka. Anonymkode: 4faf8...9c8 Anonymkode: 11d12...6a4 2
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2016 #20 Skrevet 17. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 11d12...6a4 Var det rart det? At ikke alle jentene er veggpryd helt til du kommer og redder dem fra misèren? Anonymkode: 4faf8...9c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå