Gå til innhold

Penis spm til dere menn og kvinner

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Hvor lang og tykk penis har du/har kjæresten?

2. Hva anser du som en liten liten og ikke tykk penis i cm?

3. Er du/kjæresten glattbarbert?

4. Er du/kjæresten omskjært?

Anonymkode: e0013...9ee

Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Den er så liten at den nesten er usynlig

er ikke noe jeg tenker over

Dette kan jeg ikke forstå at du har noe med

Jeg kan heller ikke se at du har noe med dette

AnonymBruker
Skrevet

1. 19 cm (har målt i skjul med hånda :P)

ganske tykk

2. Vet ikke

3. jeg er helt glatt, mens han er stusset veeldig kort.

4. Han skal faktiskt bli omskjært neste uke. Gleder meg.... Har hørt at det skal bli mye bedre med sex

Anonymkode: a0ace...4f1

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. Hvor lang og tykk penis har du/har kjæresten?

2. Hva anser du som en liten liten og ikke tykk penis i cm?

3. Er du/kjæresten glattbarbert?

4. Er du/kjæresten omskjært?

Anonymkode: e0013...9ee

1.Akkurat passe.

2.Har du ikke hatt sex enda?

3.Spiller ingen rolle.

4.Jeg er helnorsk.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. 19 cm (har målt i skjul med hånda :P)

ganske tykk

2. Vet ikke

3. jeg er helt glatt, mens han er stusset veeldig kort.

4. Han skal faktiskt bli omskjært neste uke. Gleder meg.... Har hørt at det skal bli mye bedre med sex

Anonymkode: a0ace...4f1

Ok. Hva vil du karakterisere som en liten penis da i cm sånn ca.?

Anonymkode: c8c27...86a

Gjest Klopp
Skrevet

1. Akkurat 16 cm. Passe tykk. Ikke for tykk og ikke for tynn. 

2. Vel en 5 cm stiv penis f.eks er jo ganske liten. Samme hvis den er så tynn at ja..

3. Jeg er ikke glattbarbert men jeg trimmer. Må jo holde orden på det håret også. Ikke bare håret på hodet og i fjeset som skal fikses på. Damene jeg ligger med varierer. Noen er glattbarbert og noen ikke. Deilige er de uansett.

4. Nei jeg er ikke omskjært.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Klopp skrev:

1. Akkurat 16 cm. Passe tykk. Ikke for tykk og ikke for tynn. 

2. Vel en 5 cm stiv penis f.eks er jo ganske liten. Samme hvis den er så tynn at ja..

3. Jeg er ikke glattbarbert men jeg trimmer. Må jo holde orden på det håret også. Ikke bare håret på hodet og i fjeset som skal fikses på. Damene jeg ligger med varierer. Noen er glattbarbert og noen ikke. Deilige er de uansett.

4. Nei jeg er ikke omskjært.

Skjønner skjønner. Har selv 13/13 og syns det er veldig lite. Hva tenker du? Burde jeg ha kompleks for det?

Har ikke ligget ennå - er 17 år. 

Gjest Klopp
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner skjønner. Har selv 13/13 og syns det er veldig lite. Hva tenker du? Burde jeg ha kompleks for det?

Har ikke ligget ennå - er 17 år. 

Jeg merker jeg skrev feil. Mente jeg har akkurat 17 cm. 13 cm er ikke lite. Jeg hadde vert fornøyd med det også. Tenk på de som virkelig har liten penis og da mener jeg liiiiten!! Mange skryter at de har 22 cm eller mer men de færreste har det. Veldig sjeldent. Uansett det viktigste er ikke størrelsen men at den fungerer som den skal ;)

AnonymBruker
Skrevet

1. 15cm lang, 11-12cm tykk (avhenger hvorfor på skaftet jeg måler)

2. Anser min som for tynn for hva jeg tror jenter flest liker

3. Ikke glattbarbert

4. Har forhud

Anonymkode: c7e19...b43

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Klopp skrev:

Jeg merker jeg skrev feil. Mente jeg har akkurat 17 cm. 13 cm er ikke lite. Jeg hadde vert fornøyd med det også. Tenk på de som virkelig har liten penis og da mener jeg liiiiten!! Mange skryter at de har 22 cm eller mer men de færreste har det. Veldig sjeldent. Uansett det viktigste er ikke størrelsen men at den fungerer som den skal ;)

Syns du ikke? Hva er omkretsen på din da?

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. 15cm lang, 11-12cm tykk (avhenger hvorfor på skaftet jeg måler)

2. Anser min som for tynn for hva jeg tror jenter flest liker

3. Ikke glattbarbert

4. Har forhud

13/13, vil du si at en slik størrelse er veldig liten? Du som har hatt sex med flere :)

Gjest Klopp
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns du ikke? Hva er omkretsen på din da?

ca 12-13 cm omkrets. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

13/13, vil du si at en slik størrelse er veldig liten? Du som har hatt sex med flere :)

Jeg syns min virker liten og er redd jenter vil synes det samme. Du er jo litt tykkere enn meg, så du har mer å gå på der. 15cm er jo ikke veldig langt det heller. Tror ikke 2cm kortere er store forskjellen. Er jo tross alt tykkelsen som jenter vil ha, og du stiller definitivt bedre enn meg lol

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av, det er ikke så farlig med størrelsen. De fleste jenter på din alder har vel ikke all verdens erfaring heller, og har sikkert egne komplekser for kropp, puppestørrelse osv. Ingen er perfekte, sånn er det bare. Det viktigste for jenta er hvordan du tar på henne. ;)

Anonymkode: ed9a9...63c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av, det er ikke så farlig med størrelsen. De fleste jenter på din alder har vel ikke all verdens erfaring heller, og har sikkert egne komplekser for kropp, puppestørrelse osv. Ingen er perfekte, sånn er det bare. Det viktigste for jenta er hvordan du tar på henne. ;)

Anonymkode: ed9a9...63c

Og hvordan kuken fyller opp skikkelig :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns min virker liten og er redd jenter vil synes det samme. Du er jo litt tykkere enn meg, så du har mer å gå på der. 15cm er jo ikke veldig langt det heller. Tror ikke 2cm kortere er store forskjellen. Er jo tross alt tykkelsen som jenter vil ha, og du stiller definitivt bedre enn meg lol

Men de jentene du har hatt sex med. Ingen som har kommentert noe angående str din? Alle syns lengden og omkretsen er bra haha? :)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de jentene du har hatt sex med. Ingen som har kommentert noe angående str din? Alle syns lengden og omkretsen er bra haha? :)

De jentene jeg har hatt sex med fikk penger for det lol Men jeg måtte selvfølgelig spørre. Ikke liten, ikke stor. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De jentene jeg har hatt sex med fikk penger for det lol Men jeg måtte selvfølgelig spørre. Ikke liten, ikke stor. 

Haha du kjøpte horer? Hvorfor gjorde du det?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha du kjøpte horer? Hvorfor gjorde du det?

Jepp. Var på fylla i utlandet og tenkte "fuck it, bare få det overstått" Var ikke helt det store, heller bare en merkelig opplevelse. Fikk ikke ordentlig bennern osv. Tror gjensidig sex med ei du er glad i er mer givende :)

Har mange kompiser som også har vært utfor horer og har samme oppfatning.. at det ikke er så bra. Jeg er litt eldre enn deg, og var jomfru lenge før jeg tok det steget. Jeg er svak.

AnonymBruker
Skrevet

Har kun hatt sex med en håndfull. Han jeg er gift med er også han med minst utstyr, men sexen er uten tvil den beste!! 

Anonymkode: a1eb6...6e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...