Gå til innhold

Jeg gruer meg så sinnsykt til date imorgen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier, så gruer jeg meg til date imorgen. Jeg skal møte en kjekkas med stor K, og jeg er den vanlige jenta i gata. Dette er første gang vi møtes. Vi har snakket på nettet en liten stund  og jeg har for første gang klart å bli forelsket over nett. Det virker som han har stor interesse for meg også. Men det som er problemet er at jeg er så redd for at han skal bli skuffet over meg. At jeg ikke er pen nok rett og slett. Han har jo sett en del bilder på facebook og snapchat osv, men jeg sender jo såklart de fineste bildene jeg tar. Jeg er ikke stygg det vet jeg, men jeg er redd jeg ikke er like fin som han har sett for seg. Jeg gruer meg som faen, unnskyld språket. Noen som har noen gode ord/råd her for å roe ned nervene? 

Anonymkode: ae02c...c31

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme tenker antagelig han også. Eller han tenker han ikke er bra nok. 

Ellers får du tenke at om han ikke synes du er pen nok så er han ikke verdig deg heller. Da er han for overfladisk. 

Anonymkode: 7fa1e...ed3

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som tittelen sier, så gruer jeg meg til date imorgen. Jeg skal møte en kjekkas med stor K, og jeg er den vanlige jenta i gata. Dette er første gang vi møtes. Vi har snakket på nettet en liten stund  og jeg har for første gang klart å bli forelsket over nett. Det virker som han har stor interesse for meg også. Men det som er problemet er at jeg er så redd for at han skal bli skuffet over meg. At jeg ikke er pen nok rett og slett. Han har jo sett en del bilder på facebook og snapchat osv, men jeg sender jo såklart de fineste bildene jeg tar. Jeg er ikke stygg det vet jeg, men jeg er redd jeg ikke er like fin som han har sett for seg. Jeg gruer meg som faen, unnskyld språket. Noen som har noen gode ord/råd her for å roe ned nervene? 

Anonymkode: ae02c...c31

Tror du ikke han føler det samme? Redd for at du ikke skal like han, vil tro at han også bare har sendt sine fineste bilder til deg? Når alt kommer til alt, kan det være a det er du som blir skuffet etter å ha møtt han! ;) Prøv å slapp av, møt han med åpent sinn, og forvent dvs ha i bakhodet at det kanskje ikke kommer til å klaffe/fungere! Og med det mener jeg ikke at du skal være negativ i møte med han, men bare vit med deg selv at det er en stor sjanse for at det ikke fungerer, så får du heller ta det som en kjempe bonus om det skulle klaffe! :) Det kan være en enorm forskjell på det å ha godtonen via nettet, for så å møtes i virkeligheten! Noen ganger går et supert, andre ganger ikke fullt så bra. Ta det som en opplevelse og en erfaring rikere uansett hvilken det går :) Når det er sagt, hvor gammel er du? Hvor skal dere møtes? Dvs håper det er på en offentlig plass? Og at venner el familie vet om treffet osv, slik at du er trygg på at ikke noe galt kan skje.. Ha en plan for om uønskede ting skjer, fra alvorlige til mindre alvorlige ting.. just saying...take care! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...