Gå til innhold

Hva liker dere ved sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor liker dere sex? Hva liker dere ved sex? Har noen venninner som sier at de ikke kjenner så mye, og at det var en liten nedtur da de hadde sex første gang. At sex var oppskrytt.

Hva syns dere? Jeg er jomfru btw, så jeg kan ikke uttale meg noe om det, og lurer derfor på hva dere syns.

Anonymkode: 8b352...c45

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De kjente ikke så mye fordi de har truffet på menn med utilstrekkelig utstyr. Menn med små peniser har bare sjans hos uerfarene jenter, fordi de har lite sammenligningsgrunnlag.

Sex er fantastisk deilig, men sørg for å ha sex med en ordentlig mann.

Anonymkode: 8188b...7d0

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor liker dere sex? Hva liker dere ved sex? Har noen venninner som sier at de ikke kjenner så mye, og at det var en liten nedtur da de hadde sex første gang. At sex var oppskrytt.

Hva syns dere? Jeg er jomfru btw, så jeg kan ikke uttale meg noe om det, og lurer derfor på hva dere syns.

Det som er deilig med sex er at jeg deler den med et annet menneske. Som med annen aktivitet med andre er det øvelse som gjør mester. Jeg liker å øve mye :-)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nærheten til en annen person jeg er glad i. Og den fysiske nytelsen :) 

Anonymkode: e1708...fa5

AnonymBruker
Skrevet

følelsen det gir. jeg elsker å kjenne vekten av en mann, berøringene og så klart selve sexen ;P 

Anonymkode: 141ca...a5f

AnonymBruker
Skrevet

Hudkontakten, nærheten, kosen, fysisk nytelse og se at den andre nyter det, kåtheten, orgasmen, å se den andre være kåt og få orgasme, det fysiske og psykiske ved å være så nær en annen, det intime ved det, å slippe kontrollen, gi seg hen og flyte med, prøve nye ting og utforske seg selv og den andre, ja i det hele tatt så er god sex veldig deilig.

Anonymkode: 89933...52c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det å nyte det sammen med en jente jeg elsker, kosen og nærheten. I tilegg blir sex mye mer avslappende og man føler seg trygg når man har vært sammen en stund. 

Anonymkode: 838a7...8c7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...