Gå til innhold

Den største løgnen frivillig single forteller seg selv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er frivillig singel. Nei du er singel fordi ingen vil ha deg.

Anonymkode: f0bda...540

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er du singel?

Om du er singel, er det slik (som du skriver) du føler at det er for deg?

Det er ikke slik for meg

Anonymkode: 38bff...2ab

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 

Hva er det som gjør at du tror det? 

Anonymkode: bbb07...cad

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er faktisk mange som vil ha meg..jeg vil ikke ha dem. Jeg ville heller ikke hatt deg. Hvis det du skrev var sant, så er du veldig slem, lite omtenksom, kanskje litt sadistisk anlagt, mest sannsynlig pga. egen usikkerhet, mindreverdighets-komplekser og indre smerte.. av en eller annen art..Slikt bruker å slå negativt ut i forhold med andre. 

Anonymkode: 0c67a...5e1

• Liker 10
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste single jeg kjenner (medregnet meg selv) kunne blitt kjæreste i morgen hvis det var det vi ville. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen problem å få seg en kjæreste. Men jeg vil ikke ha en for en hver pris. 

Og siden jeg har gått på noen smeller, så er jeg nok dessverre litt "sky" i mitt møte med menn. Får bare håpe en real mann snubler over meg og sier "du og meg". 

Anonymkode: ce22b...2b4

• Liker 1
Skrevet

Ja,kanskje det stemmer?

Tror ikke så mange menn vil ha meg akkurat,men tror ikke dette gjelder alle single da,,bare et fåtall☺

Skrevet

Herlighet, har du en dårlig dag?

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror heller dette er hva folk som er kjærester/samboere/gift forteller seg selv for å hevde seg over de som er singel. Er du kanskje sjalu på friheten de har?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oi, så reflektert du er :) Jeg er singel fordi jeg har meldt meg helt ut av sjekkemarkedet de siste årene, fordi jeg nå har hatt nok med å få meg og datteren min på fote etter en voldelig eks. Jeg har bestemt meg for å være singel helt til jeg finner den perfekte mannen for meg. 

Anonymkode: f9fe8...36d

• Liker 2
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Så hvordan forklarer du playere?

AnonymBruker
Skrevet

De som skriver slikt som det du gjør er åpenbart noen av de mindre heldige utseendemessig som ikke klarer å forstå at noen vil velge å være singel. 

Anonymkode: 94635...0f6

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du ja :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Herr Heftig skrev:

Så hvordan forklarer du playere?

Playere vil ha kjæreste. Det er bare det at ingen er god nok. 

Anonymkode: 09740...7a3

Skrevet

Men det er håp for oss også da, se på George Clooney, ungkar nesten hele livet men fant endelig en kvinne som ville ha han til slutt.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen problem å få seg en kjæreste. Men jeg vil ikke ha en for en hver pris. 

Og siden jeg har gått på noen smeller, så er jeg nok dessverre litt "sky" i mitt møte med menn. Får bare håpe en real mann snubler over meg og sier "du og meg". 

Anonymkode: ce22b...2b4

Nemlig, må være gjensidig forelskelse.

Skrevet

Jeg tenker at de som faktisk er frivillig singel bør begrunne bedre hvorfor. Men samtidig så føler jeg noen ganger at det er sosialt uakseptabelt å være singel. Jeg får spørsmål som "hvorfor får du ikke kjæreste", "når hadde du kjæreste sist da, det var jo lenge siden!", "har du ikke lyst på kjæreste du da"?

Sistnevnte spørsmål er jeg utrolig lei! Bare fordi jeg ikke har kjæreste, så vil det ikke si at jeg ikke har lyst på en. 

Og pga. at jeg føler at det er sosialt uakseptabelt å ikke ha kjæreste så synes jeg av og til det beste er å bare si at jeg for tiden ikke ønsker kjæreste, at jeg har lyst å leve livet som singel, bruke tid på andre ting osv. Da slipper jeg hvertfall flere masende spørsmål som ingen har noe med. 

For det er ikke sosialt akseptabelt og si "jeg har ikke kjæreste, for det er ingen som har falt for meg". 

Men så finnes det jo faktisk folk som velger å være singel av diverse grunner. Jeg kjenner flere, da spesielt de som liker å farte rundt om i verden eller de som har en krevende jobb som ikke er så lett å forene med en kjæreste. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker å være singel av mange grunner, men ikke fordi ingen vil ha meg. Jeg får nok av oppmerksomhet. Jeg synes bare det er godt å bare ha meg selv å tenke på. Det kan være hyggelig å ha kjæreste, men jeg tar ikke hvem som helst. Jeg venter til det tilfeldigvis dukker opp en som jeg virkelig klaffer med. Men de gangene jeg har møtt noen jeg virkelig har likt, så har jeg kjent på at det er vanskelig å gi slipp på singeltilværelsen. Derfor har jeg lett for å dumpe daten om det er ting jeg ikke liker med dem.

Jeg synes virkelig synd på mennesker som deg som er så uselvstendige og som lider av mindreverdighetskomplekser så dere må ha kjæreste til enhver tid. 

Anonymkode: 9ce36...764

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, NasseNøff skrev:

Jeg er singel av mange grunner. 

- Jeg elsker å være alene og synes folk er slitsomme. Kjærester er et herk og slitsomt. Hvis jeg finner drømmemannen så kan jeg fint bli sammen med han. Det er da en mann som ikke klenger, har et liv for seg selv og behøver ikke å ha med meg ut på fest, han må klare å gå på fest uten at jeg holder han i hånden. En som tåler at jeg prater med andre menn og kvinner, sjalusi er slitsomt. Alt dette går begge veier så klart. Det å fokusere 110% på en mann har jeg ikke energi til. Jeg gidder ikke å prate i telefonen i 8 timer, for så å chatte i 10 timer sammenhengende på skype, etter å ha tilbragt ei hel helg sammen. En tekstmelding om kvelden for å vise at jeg lever, det er mer enn nok i en hektisk hverdag. 

- Jeg orker ikke å gå ut å mingle, prøve å faile helt til jeg finner den rette. Har bedre ting å gjøre, som å se på film, lese en bok, gå meg en tur. Andre ting. 

Det er de største grunnen til at jeg er singel. Om ingen vil ha meg, jaja synd for de da, for fri tilgang til fitte uten drama og mas får du ikke andre plasser enn hos meg. Deres tap. 
Når mama june har fått seg ett ligg 4 ganger, da kan fader meg jeg også finne meg noen. Problemet er ikke trynet mitt eller antall valker, men mannfolka. Det å finne en som ikke er slitsom, og orket i det å begynne å lete. 
Frem til da så får jeg nyte freden og roen. 

Hvor har DU vært hele mitt liv? Haha :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...