AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Planlegger du aktiviteter som er fysisk krevende mv for å håpe på sammenhengende nattesøvn? Anonymkode: ab416...8b6
GammelKaktus Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Nei, han sover like bra enten han er ute å leker hele dagen, eller er hjemme. Men hadde han hatt problemer med søvnen så hadde jeg vel kanskje prøvd det.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Jeg har prøvd, men det funker ikke. Frisk luft funker til en viss grad, men høyt aktivitetsnivå inne (f.eks. lekeland) hjelper ingenting her. Anonymkode: fffbe...7a4
Havrekjeksen Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 (endret) Nei, men vi legger til rette høyt aktivitetsnivå for at det skal bli mer vane enn sofakroken. Min sover bedre de dagene han er mye ute. Tidligere i uka badet jeg en møkkete unge full i gress, skitt og solkrem flere kvelder på rad, og han var ute til minutter før kveldsstellet. Da sovna han rekordfart og sov veldig rolig natta gjennom. Endret 14. mai 2016 av Havrekjeksen
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 Nei. Har ikke tenkt i de baner. Det er jo en grei effekt om man har hatt det koselig og vært mye ute, men sånn generelt er det jo ikke heldig å slite ut hverken voksne eller barn. Det er forskjell på å sørge for normal aktiviteter og frisk luft for god søvnkvalitet og på å slite seg selv/barn ut. Sistnevnte tviler jeg på folk driver med. Anonymkode: 534c3...600
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå