AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Synes faktisk de har en provoserende oppførsel noen av dem. Det lyser lang vei at deres verdi avhenger av hvordan de ser ut, å være gift og være mor. Det ser ut som de skal i selskap hver eneste dag, enda de har en like kjedelig hverdag som alle andre. De søker kontakt med menn og ikke så mye med kvinner. Mennene blir myke av deres underdanige væremåte. Jeg greier ikke la være å tenke at med den fremtoningen trenger de bekreftelse fra menn eller ønsker å være utro. Flere som synes det eller får jeg bare høre at det er meg det er noe galt med. Anonymkode: d8d23...a46
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Er da nok av norske kvinner også som tror at deres verdi er avhenging av hvordan livet de sitt er. Anonymkode: 563d0...b72 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Hvorfor tror du at dette er noe bare "utenlandske kvinner" gjør? Hvis du skjønner at noen kvinner gjør dette uavhengig av nasjonalitet, hvorfor provoserer det deg mer dersom en utenlandsk kvinne gjør det? Anonymkode: 3502c...8f3 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 Norske kvinner provoserer meg ikke. De er mer naturlige og har ofte en sporty klesstil. Jeg vet at norske kvinner også er opptatt av å ha mann og barn, men de ofrer seg ikke på samme måten føler jeg. Det går på klesstil, sminke og oppførsel. Underdanig, hjelpeløs oppførsel, mye sminke, selskapsklær og gjerne høye hæler. Det forteller meg at de setter menn høyere enn kvinner. At hvordan de tar seg ut for menn er det som er viktig og at de er opptatt av å vinne konkurransen om menns oppmerksomhet. Det som også provoserer meg er at menn så lett lar seg forføre av slike kvinner. Anonymkode: d8d23...a46 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er da nok av norske kvinner også som tror at deres verdi er avhenging av hvordan livet de sitt er. Anonymkode: 563d0...b72 Her i Norge er det fullt ut akseptert å være singel som kvinne uten at man blir sett ned på av den grunn. Anonymkode: d8d23...a46 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 Ikke jeg. Jeg er kjempe misunnelig! på utenlandske kvinner som faktisk får lov å være kvinner og ikke menn med pupper. Anonymkode: 7612c...d3a 4
stan Skrevet 14. mai 2016 #7 Skrevet 14. mai 2016 Jeg opplever at en del "utenlandske" damer klarer å være likestilte uten at de ønsker å være mindre "kvinnelige". Men det er mulig det heller har med sosiale lag enn etnisitet å gjøre. 1
Cathrine88 Skrevet 14. mai 2016 #8 Skrevet 14. mai 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes faktisk de har en provoserende oppførsel noen av dem. Det lyser lang vei at deres verdi avhenger av hvordan de ser ut, å være gift og være mor. Det ser ut som de skal i selskap hver eneste dag, enda de har en like kjedelig hverdag som alle andre. De søker kontakt med menn og ikke så mye med kvinner. Mennene blir myke av deres underdanige væremåte. Jeg greier ikke la være å tenke at med den fremtoningen trenger de bekreftelse fra menn eller ønsker å være utro. Flere som synes det eller får jeg bare høre at det er meg det er noe galt med. Anonymkode: d8d23...a46 Kanskje de føler at hverdagen blir mindre kjedelig når de pynter seg. Jeg går ofte i skjørt, kjoler og høye hæler og jeg var helt norsk sist jeg sjekket. 5
Gjest uN91s Skrevet 14. mai 2016 #9 Skrevet 14. mai 2016 Hm. Synes det er litt rart å tenke sånn egentlig. Noen som liker å pynte seg må nødvendigvis ikke pynte seg for menn. Kanskje de bare liker å pynte seg og interesserer seg for skjønnhet og klær. Noen er mer feminine enn andre. Jeg har utenlandsk bakgrunn og utseende. Jeg går bare i kjoler og skjørt og pynter meg hver dag. Nettopp fordi jeg elsker slike ting. Er jeg interessert i menn? Nei. Høres sært ut å provosere seg over andres normale oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #10 Skrevet 14. mai 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg. Jeg er kjempe misunnelig! på utenlandske kvinner som faktisk får lov å være kvinner og ikke menn med pupper. Anonymkode: 7612c...d3a Norske kvinner er da ikke menn med pupper! Her i Norge er du fri som kvinne til å kle deg i hva du vil og da velger de fleste behagelige sko og klær, ikke selskapsklær. Anonymkode: d8d23...a46 3
Yme Skrevet 14. mai 2016 #11 Skrevet 14. mai 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere som synes det eller får jeg bare høre at det er meg det er noe galt med. Anonymkode: d8d23...a46 Om det er noe galt med deg eller ikke, veit jeg ikke, men du tenker jo på veldig snåle ting, som i det store og det hele bare ender opp med å plage deg selv. Hvis folk vil pynte seg, syns jeg de skal få lov til det, uten å ha en sånn kjøkkenvindustitter som står og dømmer dem, trygt bak gardinen sin. 5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #12 Skrevet 14. mai 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes faktisk de har en provoserende oppførsel noen av dem. Det lyser lang vei at deres verdi avhenger av hvordan de ser ut, å være gift og være mor. Det ser ut som de skal i selskap hver eneste dag, enda de har en like kjedelig hverdag som alle andre. De søker kontakt med menn og ikke så mye med kvinner. Mennene blir myke av deres underdanige væremåte. Jeg greier ikke la være å tenke at med den fremtoningen trenger de bekreftelse fra menn eller ønsker å være utro. Flere som synes det eller får jeg bare høre at det er meg det er noe galt med. Anonymkode: d8d23...a46 Det har vært kvinners overlevelsesstrategi i mange år. Gjør deg pen, bli mor, gift deg osv. Hvorfor? Fordi det funker. Hvorfor er det provoserende at de søker bekreftelse fra menn? Altså menn tiltrekkes jo av pene damer. Det som kanskje derimot er mer provoserende for flere norske kvinner er at disse utenlandske kvinnene skaper unødvendig konkurranse. Og siden strategien til disse utenlandske kvinnene er mer effektiv i å tiltrekke menn, så skjønner jeg at norske kvinner kan føle seg utilstrekkelige. Så da gråter de seg til sengs, mens de hvisker "jeg er en selvstendig, sterk kvinne med mastergrad. Jeg fortjener det beste. Jeg burde ikke trenge pynte meg eller gjøre vakker for en manns skyld. Han burde elske meg sånn jeg er. Vi lever i 2016". Ganske trist egentlig Anonymkode: 173a8...7bb 6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #13 Skrevet 14. mai 2016 3 minutter siden, stan skrev: Jeg opplever at en del "utenlandske" damer klarer å være likestilte uten at de ønsker å være mindre "kvinnelige". Men det er mulig det heller har med sosiale lag enn etnisitet å gjøre. Jeg synes bare de utstråler svakhet, at det er lett å knekke dem og at de er fullstendig avhengig av menn. De dømmer også andre kvinner etter utseende og vil gi råd hvis du er overvektig som kvinne. Jeg merker det på måten de tenker. Anonymkode: d8d23...a46 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #14 Skrevet 14. mai 2016 7 minutter siden, Cathrine88 skrev: Kanskje de føler at hverdagen blir mindre kjedelig når de pynter seg. Jeg går ofte i skjørt, kjoler og høye hæler og jeg var helt norsk sist jeg sjekket. Hvordan blir dagen mindre kjedelig? Ved at du får mer oppmerksomhet fra menn? Anonymkode: d8d23...a46 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #15 Skrevet 14. mai 2016 Hvis kvinner er fri til å gå med hva de vil, hvorfor dømmer du de som gjør det da? De som har feminin stil har da selv valgt det fordi de liker den stilen. Og mange fine sko, kjoler og skjørt er mer komfortabelt enn bukse og joggesko. Til og med alene hjemme bruker jeg kjoler fordi det er mer behagelig enn bukse. Anonymkode: 36635...5b7
Cathrine88 Skrevet 14. mai 2016 #16 Skrevet 14. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hvordan blir dagen mindre kjedelig? Ved at du får mer oppmerksomhet fra menn? Anonymkode: d8d23...a46 Nei. Dagen blir mindre kjedelig fordi jeg liker å se på pene ting. Det gjelder enten det er bilder som henger på veggene eller klær som henger på meg. 4
Gjest O.G. Skrevet 14. mai 2016 #17 Skrevet 14. mai 2016 13 minutter siden, Cathrine88 skrev: Kanskje de føler at hverdagen blir mindre kjedelig når de pynter seg. Jeg går ofte i skjørt, kjoler og høye hæler og jeg var helt norsk sist jeg sjekket. Det er antageligvis en sådan mundan grunn.
Cathrine88 Skrevet 14. mai 2016 #18 Skrevet 14. mai 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes bare de utstråler svakhet, at det er lett å knekke dem og at de er fullstendig avhengig av menn. De dømmer også andre kvinner etter utseende og vil gi råd hvis du er overvektig som kvinne. Jeg merker det på måten de tenker. Anonymkode: d8d23...a46 La akkurat merke til dette gullkornet. 7
Gjest 2Bhonest Skrevet 14. mai 2016 #19 Skrevet 14. mai 2016 Misunnelse... Et av menneskets laveste egenskaper... Er på listen over de 7 dødssyndene. https://no.wikipedia.org/wiki/De_syv_d%C3%B8dssynder
stan Skrevet 14. mai 2016 #20 Skrevet 14. mai 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes bare de utstråler svakhet, at det er lett å knekke dem og at de er fullstendig avhengig av menn. De dømmer også andre kvinner etter utseende og vil gi råd hvis du er overvektig som kvinne. Jeg merker det på måten de tenker. Anonymkode: d8d23...a46 Dette var da veldig fordomsfullt. Jeg kjenner ganske mange utlendinger, bland dem også mange damer. Mitt inntrykk er at de er mye sterkere og jordnære en norske damer. Jeg ser det ikke som en svakhet at man evner å ta vare på seg selv og sitt utseende samtidig som de tar vare på karrière og familie. De har ofte mye selvdisiplin og planer for sine liv, tilsvarende ser jeg sjelden hos norske,hverken kvinner eller menn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå