Gjest pizzatrynet Skrevet 29. oktober 2004 #1 Skrevet 29. oktober 2004 Hvor fåes dette? Jeg har arr over hele ryggen og på brystet. Litt i fjeset oxo. Er desperat på leting etter en krem som kan få vekk disse arrene. Vet noen omm noen????
Gjest Lilleulv Skrevet 29. oktober 2004 #2 Skrevet 29. oktober 2004 Hvor fåes dette? Jeg har arr over hele ryggen og på brystet. Litt i fjeset oxo. Er desperat på leting etter en krem som kan få vekk disse arrene. Vet noen omm noen???? anbefaler Noni juice jeg. det skal visst ha en helt utrolig virkning på sånt. send meg en PM, så kan jeg fortelle mer.
Gjest Anneli Skrevet 29. oktober 2004 #3 Skrevet 29. oktober 2004 Hørte MD formulations kan hjelpe, har ikke prøvd det selv men... Dette produktet fås hos hudpleier så de kan sikkert gi mer informasjon. http://www.mdformulations.com/
Gjest Ethereal Skrevet 29. oktober 2004 #4 Skrevet 29. oktober 2004 Produkter med fruktsyrer (MD Formulations har glykolsyre i seg, og det er en type fruktsyrer) kan gjøre slik at mørke arr blir lysere over tid, men produktene er sterke, og bør kun brukes etter konsultasjon hos hudpleier, som kan utføre behandlinger og anbefale deg produkter til hjemmebruk. Dypere arr er jeg mer usikker på, muligens kan de fjernes med laser. Men uansett: gå til hudpleier, og ikke eksperimenter på egenhånd, for da risikerer du å gjøre vondt verre.
Gjest aneczka Skrevet 1. november 2004 #5 Skrevet 1. november 2004 Det er ikke lov å bruke forumet til reklame. Innlegget er derfor slettet. Marianne moderator.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå