Gå til innhold

Liker menn å kose?

Fremhevede innlegg

Gjest Zeitgeist
Skrevet

La oss glemme pulinga og det der litt, og heller snakke om kosing. Altså, den berøringa som ikke nødvendigvis er seksuell. 

Liker dere menn det? Hva liker dere? Hva liker dere ikke? Hvordan liker dere det? Hva føler dere under kosinga?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind
Skrevet

Jeg liker det nesten bedre enn selve pulingen :)

AnonymBruker
Skrevet

Liker å kose med pupper. Så deilig og myke, de er beroligende, lukter godt. Liker å kose med de til jeg sovner.

Anonymkode: adc99...f60

• Liker 2
Skrevet

Det er med menn som med kvinner. Noen liker det, andre liker det ikke. Jeg personlig er veldig glad i "kosing" Spesielt "pjusking" på ryggen:hjerte:    

"Hva føler dere under kosinga?" Nærhet, kjÆrleik, omtanke, velbehag:vetikke: Digg er det i alle fall!

• Liker 3
Gjest New Girl
Skrevet

Kan skrive for mannen min, og han elsker å kose! Også uten at det trenger å føre til sex. Han liker å stryke og kose med meg og elsker når jeg stryker og pjusker på han, spesielt rygg og armer. 

Og han mener kosing etter sex er obligatorisk 😉

Skikkelig kosebamse altså 👍

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at noen menn liker det og andre ikke. På samme måte som jeg blir lei av for mye kosing (og jeg er jente).

Anonymkode: 1a9e5...ea0

AnonymBruker
Skrevet

Helt digg! Og å bli pjusket på de rette stedene er så deilig at man nesten mister helt kontrollen. For meg er det f.eks. ekstremt deilig å bli pjusket på innsiden av armene...... Trenger ikke nødvendigvis å bli sex, men god sex + kosing er himmel på jord. For oss begge.

Anonymkode: 61d81...f2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kosing er digg.. Elsker å bli kost med i håret og klødd på ryggen. Hver kveld pleier vi alltid å ligge i skje og elsker å være den som "passer på" liksom.

Anonymkode: 8ca7b...2e0

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg opplever at jeg liker det mer enn dama. 

Skrevet

Jeg syns det er digg å få kos på magen. Det er digg på ryggen også, men der er det bedre med negler, så det blir litt myk kløing, på en måte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har jeg bare vårt uheldig jeg da, der kosing alltid ledet til sex, og han ble sur om ikke. 

Men kjekt å lese her da at menn også kan synes kosing i seg selv er deilig, uten at det trenger bli noe mer.

Anonymkode: 43075...ca1

Skrevet

Min elsker det. All berøring er god berøring for han. Jeg derimot, hater kosing. Så litt kræsj der kan du si.

Skrevet

Kjæresten min er veldig kosete, og koser og nusser og stryker på meg så fort han får anledning :ler:  Jeg er nok over gjennomsnittet glad i kos, men han slår meg lett.

De andre jeg har vært sammen med har ikke vært særlig kosete, så jeg trengte litt tid til å omstille meg da jeg ble sammen med min nåværende. Men jeg er veldig fornøyd, nærhet er viktig for meg.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Må ha kos etter sex! Føles tomt uten....Halve morroa med sex er å ta på henne etterpå. Ligge tett ved siden av hverandre, prate skit og stryke. Deilig å bare la fingrene gli over magen/brystene og rumpa hennes. :pls:

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Først og fremst: Takk til alle som tar seg tid til å svare. Blomster, sjokolade, og glidekrem :fnise:

Så gutter og menn: Liker dere at dama/partneren koser med dere, altså i en setting der dere er rent passive mottakere?

Til ladies and gangsters: Har dere vært borti partnere som har hatt "magiske" fingre? Hvor berøringen i seg selv var ekstremt avslappende og behagelig? I såfall, hva gjorde vedkommende? 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, HarryDotter skrev:

Må ha kos etter sex! Føles tomt uten....Halve morroa med sex er å ta på henne etterpå. Ligge tett ved siden av hverandre, prate skit og stryke. Deilig å bare la fingrene gli over magen/brystene og rumpa hennes. :pls:

Jeg tror du er drømmemannen. :hjerter:

Anonymkode: 9d6a8...e87

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet
6 minutter siden, Lafemmemauvaise skrev:

Først og fremst: Takk til alle som tar seg tid til å svare. Blomster, sjokolade, og glidekrem :fnise:

Så gutter og menn: Liker dere at dama/partneren koser med dere, altså i en setting der dere er rent passive mottakere?

Til ladies and gangsters: Har dere vært borti partnere som har hatt "magiske" fingre? Hvor berøringen i seg selv var ekstremt avslappende og behagelig? I såfall, hva gjorde vedkommende? 

ELSKER DET! Spesiellt om hun stryker svært forsiktig med fingertuppene over ribbeina og på siden av hoftene....og rundt navlen og ned mot lysken. Da får jeg gåsehud og sånn sitringsfølse i hele kroppen. DEILIG!!! :hoppendeglad:

Gjest UngMann1986
Skrevet

Ja :) Kosing etter sex, eller kosing uten sex. Stryking på rygg, armer, i håret, og ligge tett inntil hverandre. Kan nesten ikke skjønne at noen kan mislike det! 

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg bare vårt uheldig jeg da, der kosing alltid ledet til sex, og han ble sur om ikke. 

Men kjekt å lese her da at menn også kan synes kosing i seg selv er deilig, uten at det trenger bli noe mer.

Anonymkode: 43075...ca1

Jeg elsker kosing, uten at det blir til noe mer, men det blir nesten alltid til noe mer.

• Liker 1
Skrevet

Hater kosing, men det er fordi jeg er så ekstremt kilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...