Gjest Tasia Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 (endret) Eller er det innafor? Syns kanskje jeg er litt for tykk for kjolen, men har så lyst til å bruke den! Har gått ned noen kg, men fortsatt en stund igjen til idealvekten, så er derfor litt usikker på om jeg kan bruke kjolen nå, eller om jeg burde vente. Endret 14. mai 2016 av Tasia
Jolene Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Ser ingen grunn til at du ikke skal kunne bruke den nå Du så jo utrolig fin ut! 10
Polly Ester Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 Ser ingen mage. Ser ingen grunn til at du ikke kan bruke den kjolen. 7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 Må slutte å gå inn på slike tråder som dette... Føler meg direkte hval når jeg ser anorektiske jenter spør om de har mage... Hva tenker vel ikke de om slike som meg? :/ Du kan da for faen ikke være seriøs når du legger ut dette?? Du eier ikke mage og kan fint gå med kjolen! Anonymkode: f44bf...d92 45
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 Hvis du er den samme som har laget tråder om du var tykk i den hvite toppen og om du er overvektig så syns jeg du skal oppsøke hjelp for å jobbe med det enorme behovet for bekreftelse som du har. Anonymkode: 1778c...a6c 10
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #7 Skrevet 14. mai 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må slutte å gå inn på slike tråder som dette... Føler meg direkte hval når jeg ser anorektiske jenter spør om de har mage... Hva tenker vel ikke de om slike som meg? :/ Du kan da for faen ikke være seriøs når du legger ut dette?? Du eier ikke mage og kan fint gå med kjolen! Anonymkode: f44bf...d92 Ja, ikke akkurat anorektiske, men slanke jenter i alle fall. Men tenker mange spør bare for å få fult av bekreftelser for at kroppen deres er slank og tilbakemeldinger type "hvilken mage" ect. Anonymkode: 09df0...41d 7
Kitty ♡ Skrevet 14. mai 2016 #8 Skrevet 14. mai 2016 Du er slank. Ser ingen grunn til at du ikke kan gå med den kjolen. 2
fullkornspasta Skrevet 14. mai 2016 #9 Skrevet 14. mai 2016 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er den samme som har laget tråder om du var tykk i den hvite toppen og om du er overvektig så syns jeg du skal oppsøke hjelp for å jobbe med det enorme behovet for bekreftelse som du har. Anonymkode: 1778c...a6c Haha, det var meg! Og det handlet ikke om bekreftelse, men ren nysgjerrighet. Og alle sa forøvrig at jeg ikke kledde antrekket Og forresten TS, du ser amazing ut! Endret 14. mai 2016 av fullkornspasta 3
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #10 Skrevet 14. mai 2016 Magen din er jo så og si helt rett! :o Anonymkode: 22427...044 2
applestories Skrevet 14. mai 2016 #11 Skrevet 14. mai 2016 7 minutter siden, fullkornspasta skrev: Haha, det var meg! Og det handlet ikke om bekreftelse, men ren nysgjerrighet. Og alle sa forøvrig at jeg ikke kledde antrekket Alle som svarte på innlegget ditt? Da må du i såfall ha ignorert en god del av svarene du fikk... 12
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #12 Skrevet 14. mai 2016 Det kan jo virkelig ikke være slik at kun "feite" jenter skal få spørre om de kan ha på diverse antrekk. Jeg er vel ikke feit, men har deler av kroppen jeg ikke er spesielt fornøyd med. Noen ganger er jeg dermed usikker på om antrekk på meg ser bra ut. Aldri spurt om noe slikt her, men folk med alle slags kroppen må jo få lov å spørre? Anonymkode: 77ac0...961 1
Gjest Tasia Skrevet 14. mai 2016 #14 Skrevet 14. mai 2016 54 minutter siden, Jolene skrev: Ser ingen grunn til at du ikke skal kunne bruke den nå Du så jo utrolig fin ut! Oj, takk! Håper jo den vil se bedre ut på denne tiden til neste år, men hyggelig sagt 53 minutter siden, Arktis skrev: Hvilken mage? Du kan absolutt bruke den! Hyggelig at du syns det 53 minutter siden, Polly Ester skrev: Ser ingen mage. Ser ingen grunn til at du ikke kan bruke den kjolen. Syns liksom jeg ser ganske blubben ut i den.. 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må slutte å gå inn på slike tråder som dette... Føler meg direkte hval når jeg ser anorektiske jenter spør om de har mage... Hva tenker vel ikke de om slike som meg? :/ Du kan da for faen ikke være seriøs når du legger ut dette?? Du eier ikke mage og kan fint gå med kjolen! Anonymkode: f44bf...d92 Bildet er litt mørkt og dårlig kvalitet og kjolen er jo svart, men føler at jeg er ganske lubben i den.. 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er den samme som har laget tråder om du var tykk i den hvite toppen og om du er overvektig så syns jeg du skal oppsøke hjelp for å jobbe med det enorme behovet for bekreftelse som du har. Anonymkode: 1778c...a6c Nei, det var ikke meg. Jeg har ikke noe bekreftelsesbehov, men er usikker på om jeg kan gå med den såpass tettsittende kjole i og med at jeg ikke har nådd idealvekten ennå.
Gjest Tasia Skrevet 14. mai 2016 #15 Skrevet 14. mai 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, ikke akkurat anorektiske, men slanke jenter i alle fall. Men tenker mange spør bare for å få fult av bekreftelser for at kroppen deres er slank og tilbakemeldinger type "hvilken mage" ect. Anonymkode: 09df0...41d Jeg er ikke ute etter bekreftelse, men er ganske usikker i og med at jeg ikke har nådd idealvekten ennå og føler meg nokså stor. 39 minutter siden, fullkornspasta skrev: Haha, det var meg! Og det handlet ikke om bekreftelse, men ren nysgjerrighet. Og alle sa forøvrig at jeg ikke kledde antrekket Og forresten TS, du ser amazing ut! Takk, du var også veldig snasen og slank! 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Magen din er jo så og si helt rett! :o Anonymkode: 22427...044 Jeg sitter (dessverre?) ikke med samme inntrykk, men hyggelig at du syns det 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo virkelig ikke være slik at kun "feite" jenter skal få spørre om de kan ha på diverse antrekk. Jeg er vel ikke feit, men har deler av kroppen jeg ikke er spesielt fornøyd med. Noen ganger er jeg dermed usikker på om antrekk på meg ser bra ut. Aldri spurt om noe slikt her, men folk med alle slags kroppen må jo få lov å spørre? Anonymkode: 77ac0...961 Veldig enig.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #16 Skrevet 14. mai 2016 1 minutt siden, Tasia skrev: Jeg sitter (dessverre?) ikke med samme inntrykk, men hyggelig at du syns det Du skulle sett mine mage, jeg er "kronisk" oppblåst Hadde vært overlykkelig om min var like flat som din. Den er kanskje litt mer utstikkende enn dette, og jeg har ikke født: Anonymkode: 22427...044 1
Frøken.stille Skrevet 14. mai 2016 #17 Skrevet 14. mai 2016 du kan absolutt bruke den kjolen. Magen din er jo flat... Jeg ser gravid ut når jeg har på slike kjoler! 1
Gjest Tasia Skrevet 14. mai 2016 #18 Skrevet 14. mai 2016 Sånn ser jeg ut ovenfra, da er magen mye større og mer synlig...
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #20 Skrevet 14. mai 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan jo virkelig ikke være slik at kun "feite" jenter skal få spørre om de kan ha på diverse antrekk. Jeg er vel ikke feit, men har deler av kroppen jeg ikke er spesielt fornøyd med. Noen ganger er jeg dermed usikker på om antrekk på meg ser bra ut. Aldri spurt om noe slikt her, men folk med alle slags kroppen må jo få lov å spørre? Anonymkode: 77ac0...961 Folk har jo selvfølgelig lov til å spørre hvordan de ser ut eller om antrekket kler dem. Problemet er jo når folk som allerede er ganske tynne begynner å kommentere at de har for stor mage, er feite osv. Vet ikke helt om folk helt forstår at når de skriver sånt, så er det veeeldig irriterende for oss andre som er mye større å lese. Hvis hun er feit, hva er jeg da? Strandet hval? Anonymkode: 6c7cf...1d9 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå