AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Jeg har en skikkelig hyggelig jente som jeg aldri egentlig har kjent, som jeg aldri (synd å si det) kommer til å kjenne, som passer på meg. Litt som en livvakt, eller en engel om du vil. Hun kan passe på meg nedover hele Karl Johan, igjennom butikkene på senteret, etc... Hun kan sørge for omsorg på de fleste tidspunkter og er helt rå. Hun passer på meg hele tiden og jeg trenger aldri bekymre meg om noe. Som en takk for det... Hva slags gave burde hun få? Anonymkode: 61ff6...bae
Gjest Holititten Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Er denne jenta (ekte, vil jeg først spørre om, men kan la det ligge) klar over at hun "beskytter" deg? Vet hun hvem du er, og har du snakket med henne før?
Gjest Juami Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 Er dette ei menneskelig jente, eller et produkt av f.eks fantasi? Litt merkelig om hun alltid passer på deg, følger etter deg og gir deg omsorg, men at du aldri kommer til å kjenne henne?! At du syns hun er rå og hyggelig, men kjenner henne egentlig ikke nå heller? Er hun i stand til å ta i mot en fysisk gave, eller må "gaven" være i tankene dine? Jeg skjønner egentlig ikke innlegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå