Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min må hele tiden kommentere andre damers utseende forran meg. Jeg sliter med dårlig selvtillit, og blir sur nå han sier at hun var deilig og sånn... Er det feil av meg å bli sur? :-? Har gitt beskjed flere ganger at han kan holde det inni seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldig fyr som både har dame og får lov til å kikke og kommentere andre damer..nice..

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner godt at du reagerer på det. Prøv å gjør det samme selv og se hvordan han reagerer. Kanskje han skjønner deg bedre.b

Skrevet

Neste gang han kommenterer en fin dame, så pek på en som er innmari stygg og si "og der har du den neste kjæresten din!" :hoho: (Ikke så vedkommende hører det da så klart.....)

Gjest Anonymous
Skrevet

så teit. sånn sier man til kompiser, ikke til dama si! jeg har -aldri- hørt noe sånt fra typen min sin munn, og han har ikke hørt noe lignende fra min.

Skrevet

Det er i utgangspunktet ikke noe galt i å kommentere andre damer foran kjæresten, men så lenge du har gitt uttrykk for at dette er noe misliker (og du er langt ifra den eneste som gjør det), så burde det være en selvfølge at han sluttet med det.

Gjest LoisLane
Skrevet

Begynn å kommentere andre menn mens han hører det. Dette er vel mest et trass-råd, som kanskje bare gjør ting verre... Men du kan jo spørre ham om han hadde likt det?

Gjest Anonymous
Skrevet

Fy! For en dust! Men han høres ut som veldig umoden, da.. Antagelig veldig ung.

Skrevet

Nei, du overreagerer ikke!!

Helt greit å se på andre, men man holder seg for god til å kommentere det så lenge partneren hører!!

Unødvendig selv om du ikke hadde tatt deg nær av det!

Skrevet

Enig med de andre!

Du overreagerer ikke.

Hvis han VET at du sliter med dårlig selvtillit, er det rett og slett dårlig gjort av han!

Men er det sånn at han tror du er den type dame han kan si slike ting til, uten at du tar deg nær av det, så har han misforstått. Da må du ta en oppstrammende prat med ham!

Gjest kenneth
Skrevet

Virker som han har grunnleggende svakheter på det psykologiske plan spør du meg. Stiller meg undrende til at folk ikke forstår at dette er ufint.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal si deg en ting; INGEN mann klarer å la være å se etter meg!! MEN, det er heller ingen som er så slank og sexy som meg :wink: Derfor mener jeg at du ikke overreagerer. At han driver å ser på damer i hytt og pine er direkte usympatisk!! (Men meg ville nok også du kikket lenge etter... :sminkedokke:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg skal si deg en ting; INGEN mann klarer å la være å se etter meg!! MEN' date=' det er heller ingen som er så slank og sexy som meg :wink:[/quote']

:hoho:

Skrevet
Jeg skal si deg en ting; INGEN mann klarer å la være å se etter meg!! MEN' date=' det er heller ingen som er så slank og sexy som meg :wink: Derfor mener jeg at du ikke overreagerer. At han driver å ser på damer i hytt og pine er direkte usympatisk!! (Men meg ville nok også du kikket lenge etter... :sminkedokke:[/quote']

:o Bimbo

Skrevet

Synes ikke du overreagerer. Og hvis du har sagt fra i klartekst, ikke bare hintet, så må det sterkere lut til. Enten kan du begynne å si "Jøss, ja, kunne virkelig tenkt meg å slikke hun der" eller "Puppene ser skikkelig bra ut, lurer på om de er like fine som mine". Eller kommenter menn som rusler forbi. Tror det faktisk skaper mest respons hvis du begynner å kommentere damene selv. ;)

Catzy

Skrevet

Hater han at du griner?

Hva ville skje om du faket et fullstendig hysterisk gråteanfall neste gang han sa noe slikt? Hadde han turd å gjøre det flere ganger da?

Eller hva med å si: Det var absolutt siste gangen du kommenterte en dame med meg til stede. Neste gang smeller det, tro meg! (Hvis du er forberedt på å klabbe til ham neste gang da, eller i alle fall late som...)

Velg fremgangsmåte alt etter som hvilken type du er.

Gjest Tari ikke innlogget
Skrevet
Hater han at du griner?

Hva ville skje om du faket et fullstendig hysterisk gråteanfall neste gang han sa noe slikt? Hadde han turd å gjøre det flere ganger da?

Eller hva med å si: Det var absolutt siste gangen du kommenterte en dame med meg til stede. Neste gang smeller det, tro meg! (Hvis du er forberedt på å klabbe til ham neste gang da, eller i alle fall late som...)

Velg fremgangsmåte alt etter som hvilken type du er.

Ærlig talt, å bruke gråt som pressmiddel mot mannen syns jeg blir helt teit. Om du ikke blir så trist at du føler for å gråte da. Mange av oss damer bruker tårer altfor ofte og jeg syns det er en skikkelig feig måte å "vinne" på. Syns ikke det var noe godt råd å slå til han heller... Du må bare si det til han helt alvorlig at jeg blir lei meg når du kommenterer andre damer, kan du ikke slutte med det? Om han da ikke klarer å slutte med det så hadde ihvertfall jeg begynt å lure på hva han egentlig følte for meg.

Skrevet
Jeg skal si deg en ting; INGEN mann klarer å la være å se etter meg!! MEN, det er heller ingen som er så slank og sexy som meg  :wink: Derfor mener jeg at du ikke overreagerer. At han driver å ser på damer i hytt og pine er direkte usympatisk!! (Men meg ville nok også du kikket lenge etter... :sminkedokke:

Jeg vet at jeg bare burde overse det altså, men... :kvalm:

Gjest Malergjesten
Skrevet

Slik jeg ser dette - folkeskikk har aldri skadet! Hvis han ikke skjønner at dette sårer deg tror jeg man har all grunn til å begynne å lure. Slik jeg forstår deg har du jo sagt noe om dette til han - og han forstår ikke? Så dum kan han neppe være, men så stor egoist kan han være! jeg synes du ganske så klart skulle si fra til han at du ikke liker at han kommenterer alle mulige andre damer. Han er glad i deg, er han ikke? Da vil han ta hensyn til deg, for vi som er glad i damene våre(joda, jeg er mann) vi tar hensyn til dem. Ikke bare for deres skyld, men fordi forholdet blir bedre på den måten også - nettopp ved å ta litt hensyn til hverandre.

Kenneth, Nabodama, mossa og en gjest har skjønt det jeg har skjønt. Følg de rådene.

Jeg er sikker på at hvis disse ting ikke hjelper er det kanskje ikke mye som vil hjelpe heller.Da kan du jo heller vurdere 1. kommentere endel gutter dere ser og si noe om hvor flotte muskler/hva han har i buksa osv er. 2 om typen din er noe å samle på. 3 om typen din egentlig er litt dum hvis han ikke skjønner det enda og vil du han han da? 4 Hva vil du med en type som egentlig driter deg ut indirekte?

Skrevet

Jeg mener da selvsagt ikke at man skal forsøke mine "råd" som første alternativ.

Men jeg kan heller ikke forstå at det er så veldig mye mer saklig å kommentere andre menn (som hun sikkert ikke er spesielt interessert i engang).

Det er jo å lure mannen til å tro at han har grunn til å være sjalu, selv om han ikke har det.

Da synes jeg faktisk det er mer ærlig å ta sin egen reaksjon og vise den tydelig. Hun BLIR jo lei seg, ikke sant? Og mannen er usedvanlig treg og skjønner ikke at det er et problem. Hvis hun da plutselig er VELDIG lei seg, så går det kanskje et lys opp for ham?

Hvis mannen da fortsetter å insistere på å fornærme og såre henne med vilje (for det er med vilje hvis man fortsetter etter at man har skjønt at man bør la vær), ja da hadde faktisk mitt toleransenivå sunket til nullpunktet.

Hvordan foreslår du at man irettesetter mennesker som ikke skjønner norsk? Eller alminnelig folkeskikk?

Ikke at jeg er for vold, jeg er ikke det, men tanken om en liten klaps ligger nærmere her enn i de fleste andre situasjoner synes jeg. Men trusselen om en smekk er nok å foretrekke, for jeg synes jo streng tatt ikke at man skal slå folk. Sel om det kanskje hadde vært det mest effektive dessverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...