AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Noen her som har erfaring med og bo på Tinnheia i Kristiansand ? Vist så hvordan var det og bo der eller hvordan er det å bo der ? Anonymkode: b9090...4a4
Purple Basil Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Hvor på Tinnheia er det du ønsker å bo? Jeg vokste opp der og det er mange flotte turområder der. Før i tiden var det mye sladrekjerringer i området, alle på Tinnheia visste alt om alle. Er ikke sikker på om det er slik der i dag. Jeg synes det er et stykke utenfor sentrum men det er ikke noe problem dersom du har bil, og bussen tar vel ikke så lang tid heller egentlig. Bodde i Koboltveien og jeg kan egentlig ikke anbefale den gata, har også hørt at det er veldig mange utlendinger som bor der nå. Metallveien synes jeg er ganske fin, og Uranveien.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #3 Skrevet 14. mai 2016 1 minutt siden, Purple Basil skrev: Hvor på Tinnheia er det du ønsker å bo? Ikke så langt fra Tinnheia Torv. Anonymkode: b9090...4a4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Skrevet 14. mai 2016 4 minutter siden, Purple Basil skrev: Hvor på Tinnheia er det du ønsker å bo? Jeg tenke på Blyveien Anonymkode: b9090...4a4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #5 Skrevet 14. mai 2016 Anbefaler ikke å bo der. Lugubert sted i Kristiansand vil jeg si. Nå skal det kanskje ikke ha noe å si at det bor mange utlendinger der, men for min del er det feil type utlendinger som gjør at man ikke går tur ute etter et visst klokkeslett, man låser bilen og skal helst ikke ha barn om man skal bo der (påvirkning i miljø). Kall meg gjerne rasistisk som mener det er skummelt der. Anonymkode: 6f502...fe1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #6 Skrevet 14. mai 2016 Tinnheia er vel ikke det verste stedet man kan bosette seg i Kristiansand. Nå er vel Golanhøyden (les: Slettheia) noe av det dårligste stedet man kan slå rot. Tinnheia er en fin plass det, men som nevnt ovenfor så er nok ikke Kobolt den beste plassen. Skal man begynne å bli litt redd for å gå ut så burde man vel egentlig ikke bo noen som helst plass, så Tinnheia er ikke noe dårligere sted enn andre. Hva som kan menes med "feil type utlendinger" håper jeg noen kan forklare, for den er litt vag synes nå jeg. Anonymkode: e3f5f...b03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå