Gå til innhold

540 KCAL NY GRANDIS!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

" Grandiosa Original veier 575 gram, og Grandiosa Fullgod veier 320 gram " Altså litt større enn halvparten av orginalen.

For meg holder en halv av orginalen så jeg tror denne blir perfekt, så får jeg litt mer kontroll på hvor jeg har spist også :) Blir nok noen av disse i frysern fremover som litt backup mat når jeg ikke orker no annet!

Hva syns dere?

http://www.klikk.no/helse/kosthold/mat/grandiosa-fullgod-kalorier-1678126.ece#_ga=1.96443098.753644247.1431318139

Anonymkode: 0b3b5...49b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med vekten?

Anonymkode: f50ea...e0f

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye koster den da? Ofte er disse porsjonspizzaene like dyre som en i full størrelse. Da hadde det vært bedre om de lagde en kalorifattig pizza. Hvis jeg skal spise pizza alene, så tar jeg opp en pizza. Perforerer pizzaen med en skarp kniv, og så knekker jeg den mens den fortsatt er inne i plastikken. Så tar jeg utav det jeg skal ha, og fryser resten. Da blir jeg ikke fristet til å spise for mye :) Og jeg har spart mye penger!

Anonymkode: 210cc...724

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange kalorier er det i en vanlig grandiosa da? 

Anonymkode: 9481c...7a2

AnonymBruker
Skrevet

1 vanlig grandiosa på 575g = 1322.5 kcal (230kcal pr 100g)

1 halv vanlig grandiosa på 288g = 661.25 kcal

3/8 vanlig grandiosa (hvis du deler på 8 og spiser 3 biter 216g) = 496 kcal

1 "sunn" grandiosa på 320g = 540.8 kcal (169kcal pr 100g)

Anonymkode: 210cc...724

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Dette så veldig bra ut til jeg så den lave vekten. Tipper en sånn en kommer til å koste 44 kr. SÅ den blir nok ikke så veldig aktuell her i huset. Men dette er nok et bra produkt for de som spiser litt mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg smakt den og den var ikke spesielt god.. Smakte litt pappaktig. Blir nok ikke gjennkjøp nei.

Anonymkode: 9481c...7a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...