Gå til innhold

Hund i senga, hva med sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Praktisk spørsmål. Hvordan gjør dere det med sex om dere har hund i senga? Kaster dere ut hunden når dere skal ha sex? Og hvordan reagerer hunden på det da?

Er oppvokst med hund, alltid hatt hund, men aldri hatt hunden i senga. Min samboer sier at vår neste hund skal få ligge i senga ellers blir det ingen hund (har ingen hund akkurat nå). Vi har "forhandlet" oss til en enighet på alle andre områder, men når det kommer til senga så er han fast bestemt. Jeg har ingenting i mot å ha hund i senga, grunnen til at je aldri har hatt det er pga sex. Jeg syns det er slemt mot en hund å la den få ligge i senga og at den så plutselig blir kastet ut

Jeg er avhengig av spontan sex når jeg føler for det, og ikke måtte bruke tid på å flytte rundt på en hund liksom

Anonymkode: 453a4...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

kaster hunden ut fra soverommet når sex står på menyen. den har ikke vondt av det og er veldig vandt til at noen dager får den ikke ligge på rommet :)

Anonymkode: f790b...8eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det der har jeg tenkt på og. Jeg er også oppvokst med hund, og den har aldri fått ligge i senga. Har ei venninne som har hund i senga, og har nå fått seg kjærste. Bikkja er dritsjalu i det hele tatt, så jeg lurer veldig på hvordan hun løser det når kjærsten er på besøk. 

Anonymkode: 72bfd...aae

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

kaster hunden ut fra soverommet når sex står på menyen. den har ikke vondt av det og er veldig vandt til at noen dager får den ikke ligge på rommet :)

Hvordan lærer du hunden til å takle det da?

ei jeg kjenner hadde en hund som fikk ligge i senga, men hver gang hun kastet hunden ut av soverommet så ble hunden stående på utsiden og pipe/ule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj! Hunder har ingenting i senga å gjøre! Ble kvalm nå

Anonymkode: 2bd7e...39b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Æsj! Hunder har ingenting i senga å gjøre! Ble kvalm nå

Anonymkode: 2bd7e...39b

Dette har ingenting med saken å gjøre. Hvorfor må du dele slike utsagn? rapportert 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri brydd meg. Har hund selv, og eksen hadde. Begge har vært vitne, og ingen av dem har brydd seg mer enn at de blir irritert og flytter seg på gulvet :P

Min samboer og jeg har katt som alltid ligger i senga, og han bryr seg ikke. Bare ligger der og snorker. Kanskje kaster et blikk på oss innimellom for å hinte til at vi forstyrrer :rolleyes:

Jeg ser ingen problemer med det, TS. Med mindre dere får en hund som skal begynne å jokke med en gang han ser aktivitet. Det kan være litt avtennende om hunden hiver seg med :fnise: Haha

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp

Er da bare å ha sex det. Blir det for plagsomt for hunden så går den bort av seg selv. Ellers kan den vel bare ligge nede med beina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hmm, jeg bare tenker at det kan være fort gjort å sparke hunden eller noe om den bare blir liggende i senga. Vi har sjeldent rolig sex i misjonærstilling, men ruller rundt i senga og endrer stillinger ofte. Føler at en hund i senga ville distrahert meg ved at jeg må passe på å dytte den vekk eller noe først 

Men siden så mange sier at det går bra så får jeg vel tro på det. Og kanskje håpe på at hunden kjapt lærer seg å gå vekk når vi begynner å ha sex

Savner skikkelig å ha hund, men ikke så mye at jeg vil la det gå utover sexlivet heller :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hos oss blir døra lukket, fordi hun så absolutt vil oppi senga, så hun står og hopper på kanten, for hun ikke kommer seg opp selv. Hun ligger bare utenfor døra i stillhet til døra blir åpnet igjen, da legger hun seg i buret sitt, og alle sovner der de pleier. Er det midt på dagen, blir døra lukket, og vi kommer ut og fortsetter dagen som vanlig 😊

Må nok forberede dere på litt syting om hunden blir stengt ute, men det går over etter hvert!

Anonymkode: 484a5...fc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kom til å tenke på et vennepar jeg har, som bruker å ha hund i senga. Den hiver seg alltid med på moroa, og har til og med grist ut mannen et par ganger... De pleier vanligvis å kaste hunden ut av rommet, men av og til ligger hunden på gulvet i utgangspunktet, så de har ikke tenkt på at den er der...

Nei til hund i senga, generelt. 

Anonymkode: 011ce...d4d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om en så enkel sak skaper så store problemer er det bedre å la være å skaffe seg hund. Ingen er mer oppmerksomhetssyk og egoistisk enn en hund, og derfor har den bare godt av å måtte klare seg alene i stua av og til. 

Anonymkode: 37448...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan lærer du hunden til å takle det da?

ei jeg kjenner hadde en hund som fikk ligge i senga, men hver gang hun kastet hunden ut av soverommet så ble hunden stående på utsiden og pipe/ule

aner egentlig ikke. det har bare blitt sånn å ikke noe vi har gått inn for å lære hunden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har ingenting med saken å gjøre. Hvorfor må du dele slike utsagn? rapportert 

Da skal du få lov til å rapportere meg, også. Min mening er at dyr, uansett hva slags, ikke skal være på et soveværelse, og slett ikke i sengen.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Handymanhedmark
4 minutter siden, Arabella skrev:

Da skal du få lov til å rapportere meg, også. Min mening er at dyr, uansett hva slags, ikke skal være på et soveværelse, og slett ikke i sengen.

Helt riktig Arabella.... 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Handymanhedmark skrev:

Helt riktig Arabella.... 😃

Ikke sant?. Der kan vi selv være "dyriske" :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
8 timer siden, Tibbie skrev:

Jeg har aldri brydd meg. Har hund selv, og eksen hadde. Begge har vært vitne, og ingen av dem har brydd seg mer enn at de blir irritert og flytter seg på gulvet :P

Min samboer og jeg har katt som alltid ligger i senga, og han bryr seg ikke. Bare ligger der og snorker. Kanskje kaster et blikk på oss innimellom for å hinte til at vi forstyrrer :rolleyes:

Jeg ser ingen problemer med det, TS. Med mindre dere får en hund som skal begynne å jokke med en gang han ser aktivitet. Det kan være litt avtennende om hunden hiver seg med :fnise: Haha

Det skjedde med meg og min ex, men bare når hunden hadde løpetid merkelig nok. Det var rimelig avtennende ja!

Anonymkode: 30bd6...242

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom til å tenke på et vennepar jeg har, som bruker å ha hund i senga. Den hiver seg alltid med på moroa, og har til og med grist ut mannen et par ganger... De pleier vanligvis å kaste hunden ut av rommet, men av og til ligger hunden på gulvet i utgangspunktet, så de har ikke tenkt på at den er der...

Nei til hund i senga, generelt. 

Anonymkode: 011ce...d4d

Eh.. hæ?

Anonymkode: 30bd6...242

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi har ikke vår hund i sengen. Men han sover på soverommet med oss i sengen sin. Han bryr seg ikke om at vi har sex. Til å begynne med trodde jeg det var gale å ha sex i samme rom som hunde. Men fant ut at de ikke skjønner noe. Håper jeg da.. :P

Anonymkode: e45ae...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hunden vår bryr seg ikke, den ligger i den andre siden av dobbeltsenga noen ganger. Den kaster et lite blikk på oss av og til, lurer nok litt på hva vi driver med og om vi ikke skal bli ferdige snart :P

Anonymkode: c7296...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...