AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #1 Skrevet 14. mai 2016 Her sitter jeg da.. etter å ha prøvd med min samboer i noen mnd. jeg vil gjerne høre litt med dere kvinner som også prøver. jeg har ikm ca 16 mai. har en syklus på 32 dager. så hadde el rundt 4 mai. Jeg har kun negative tester hittil.. Siden jeg har gått på p piller de siste årene, og sluttet på disse for 1,5 år siden,så begynte vi ikke å prøve før i oktober 2015 da mannen har vært mye borte pga jobb. Har aldri hatt menssmerter...før nå? siden mandag har jeg hatt kramper i magen som varer i ca 20 sek, før det gir seg. slik har det gått i en uke nå, begynner derfor å bli veldig veldig plagsomt og ikke minst vondt. smerter i korsryggen og ubeskrivelig trøtt. har også ganske løs mage (beklager). Så det jeg egentlig lurer på er om man faktisk kan få menssmerter i så mange dager før ikm? om dette ikke er menssmerter så går jeg til legen på mandag. men lurer på om noen av dere har hatt menssmerter og om de har vart like lenge? Tror det er menssmerter da jeg kun har negative tester og ikm om 2 dager. tusen takk for alle tilbakemeldinger, hilsen en jente som er fortvilet og ikke minst cluelessAnonymkode: 99d60...a59
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #2 Skrevet 14. mai 2016 Hei, jeg har menssmerter enkelte måneder, andre ikke. Typisk kramper, trykk i bekken/korsrygg, sover dårlig og har faktisk ganske løs mage! 1-2 dager før mens og 1. dag. Noen får mensmerter ved graviditet. Aner ikke om det du har er normalt eller ei. Dessverre. Anonymkode: cfffc...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå