Gå til innhold

Pilates, kroppsforandring, ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Nå bruker jeg en "Pilates for dummies" som jeg lastet ned gratis fra nett. Holder lenge enda, den...

Leyla

Hvor fant du den, da?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte MTV Pilates i Ark bokhandel til bare 249 kr. Men likte aller best boken Pilates-metoden av Kellina Stewart til 229, inneholder beskrivelsen for både grunnprogram, hovedprogram samt ekstraøvelser for bl.a. armer. Og det funker!

Gjest Anonymous
Skrevet

LoisLane: Den kan du finne via nedlastingsprogram... Jeg fant min video gjennom Limewire www.limewire.com!

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette var interessant. Jeg fant DVD u/bok på www.cdon.com Power of Pilates på svensk.

Skrevet

et annet alternativ er å laste ned noen filmer

med f.eks kazaa

eller dc++

Gjest Anonymous
Skrevet

ER pilates en god erstatter for styrketrening med vekter?

Jeg liker i grunn bare å løpe.. Og syns ikke noe særlig om vektløfting. Så ja, jeg lurer på om det er en god erstatter kort og godt :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg vil påstå at det kanskje er et supplement, men at det ikke kan erstatte vekttreningen. Gjennom vekttrening får du belastet kroppen hardere, slik at du over tid blir sterkere. Ved Pilates benyttes kroppens egen vekt, og den typen styrke du da får, er mer seig, utholdende styrke. Men Pilates gjør deg smidig, og det er et stort pluss.

Skrevet

Prøver å laste ned noen videoer nå på Limewire, var en del å velge mellom... Blir spennende å sjå :-)

Skrevet
Er sikkert genial trening for gravide!!!

Jeg leste et sted på internett at det var fin trening for gravide, men det er jo maaange øvelser i pilates, så alle er jo selvfølgelig ikke egnet for gravide. Men etter graviditeten derimot, er det bra å komme i form igjen med pilates!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg leste et sted på internett at det var fin trening for gravide, men det er jo maaange øvelser i pilates, så alle er jo selvfølgelig ikke egnet for gravide. Men etter graviditeten derimot, er det bra å komme i form igjen med pilates!

Jeg leste nettopp i en Pilates-bok at gravide skal være forsiktige med å gjøre Pilates, med mindre de gjør det med en trener som kan vise gode øvelser. Det er fordi det er mye belastning på magemusklene.

Skrevet

Oki, jeg skrev bare det jeg leste på en norsk pilates side jeg, har jo ikke noe erfaring eller kunnskap om det selv :-)

Men pilates trening med trener høres jo fornuftig ut!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...